Niet dat ik twijfel maar jij kan zien of uitzoeken of het klonen zijn toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, ik moet hier elke dag wel komen mekkeren?
Nok nou gewoon eens met die ongein. Klonen zijn OOK niet grappig nee. Waarom kan hier nou niet gewoon over Dx en aanverwanten gebabbeld worden?
DealPerfect is echt Jack, ik heb het hem gevraagdquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
Pfffff, ik moet hier elke dag wel komen mekkeren?
Nok nou gewoon eens met die ongein. Klonen zijn OOK niet grappig nee. Waarom kan hier nou niet gewoon over Dx en aanverwanten gebabbeld worden?
Wat ga jij terugsturen of heb jij terug gestuurd?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:46 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik ook!dus GEEN refund. laten we (= gedupeerden
) ook hier even een gezamenlijk standpunt innemen, dan staan we sterker
Ja, wat doet hij hierquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef mstr het volgende:
[..]
DealPerfect is echt Jack, ik heb het hem gevraagd
Ik kan het laten nagaan ja, en ik kan volstaan met de mededeling dat dat dus ook gedaan is, en we het dus weten lijkt me.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:18 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Niet dat ik twijfel maar jij kan zien of uitzoeken of het klonen zijn toch?
Ligt eraan wat je gekocht hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:24 schreef Saak het volgende:
Is het veel om in 2 maanden ¤118,24 uit te geven aan prulletjes?
ik moet met een gewone camera detailfoto's maken van de player zelfquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat ga jij terugsturen of heb jij terug gestuurd?
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:22 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ja, wat doet hij hier? Irritatant Chineesje met dollartekens in zijn ogen.
![]()
Die stond er inderdaad niet op, maar beetje raar..quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:29 schreef mcwops het volgende:
[..]
ik moet met een gewone camera detailfoto's maken van de player zelf, telefooncamera pics (die toch best scherp waren) zijn onvoldoende volgens Cherry. ze vroegen of er een nummer/sticker op de player zelf stond., niet dus
Dat verstuur ik nu.quote:I'm not satisfied with this solution, I want the mp4-player I ordered.
Not a refund for a mistake you made.
So maybe you could send the one I ordered?
Or make another offer?
Jammer, was leuk geweest als het geen kloon was.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan het laten nagaan ja, en ik kan volstaan met de mededeling dat dat dus ook gedaan is, en we het dus weten lijkt me..
Moet ik dus 5,70 gaan betalen omdat hun iets fout opsturen?quote:Dear customer,
We are sorry about that.
Would you please kindly send it back for replacement.
Our address as below:
Manli Li
6/F,Building No.3,ZhongHe Industrial Park
ShaHe Road,NanShan District
ShenZhen,GuangDong,
518053
China
When we received it, we'll send new again.
Please tell us when you send it back.
Thanks for your patience and cooperation.
Sincerely,
Yolanda
Lekkere zin ook, die laatste, zie ik nuquote:And what about the shipping costs?
They are EUR 5,70, that's around USD 7.
And if I make a picture of the package, and give it to you, you'll send it as soon as you can?
Or when you received it and checked it?
Staat ook bij de voorwaarden druif:quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet ik dus 5,70 gaan betalen omdat hun iets fout opsturen?
Hè kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:10 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Staat ook bij de voorwaarden druif:
"Please note: Focalprice.com does not pay the return shipping cost."
laat ze dan voor dat bedrag alsnog een refund maken. weten ze zeker dat je dat besteed in hun shop.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:10 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Staat ook bij de voorwaarden druif:
"Please note: Focalprice.com does not pay the return shipping cost."
Heb nu bijna de hele FP helpdesk gehad?quote:Dear customer,
Thanks for being in touch.
For the back shipping, you should pay for it, and we will resend you free shipping.
We will arrange the delivery after we receive the returned parcel.
Thanks for your understanding and support.
Sincerely,
Lily
Iets meer uitleg?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:54 schreef Poepoog het volgende:
Dien dan een klacht in bij PP, krijg je het hele bedrag terug. Werkt een stuk beter, niet sneller overigens...
Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Iets meer uitleg?
Moet ik het product dan nog wel terug sturen?
En dan is het tijdelijk niet mogelijk om wat te betalen met PP?
Vind het wel heel kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.
Lijkt mij ookquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Eigenlijk hoort FP gewoon de verzendkosten terug te betalen, omdat het een fout van FP is, het is niet alsof jij iets hebt besteld, niet mooi vindt, en het daarom terug wil sturen voor een refund.
Zij zouden dus, omdat zij een verkeerd product hebben geleverd, alle kosten moeten vergoeden.
quote:Isn't there anything you can do for me?
I mean, it isn't my fault you gave me this one.
So in my opinion, you should take care over the costs.
Or this is the last time I ordered by Focalprice.
Engrish ftwquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Lijkt mij ook
Laatste eruit gestuurd:
[..]
Inderdaad, al is het Engrish van mstr dan wel wat beter dan die van DX, die reageert soms gewoon net alsof ze de ticket niet hebben gelezenquote:
quote:
Ik kan wel correct engels, maar gewoon geen zin in om over na te denken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, al is het Engrish van mstr dan wel wat beter dan die van DX, die reageert soms gewoon net alsof ze de ticket niet hebben gelezen.
Moet je er dan zolang over nadenkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:29 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Ik kan wel correct engels, maar gewoon geen zin in om over na te denken.
En zo snappen zij het ook beter
Maar bij DX is het soms écht om te janken ja
Nee, maar ik denk nu gewoon totaal niet over naquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:31 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Moet je er dan zolang over nadenken?
![]()
Dat geven ze toch niet, of ze doen heel moeilijk. Gewoon bij PayPal kijken naar je betaling staat een knop problemen melden en dan zeg je dat je een heel ander product hebt ontvangen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:59 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon terugsturen en bij FP zelf gaan zeiken om compensatie voor de verzendkosten.
Met PP geschillen heb ik niet al te beste ervaringen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Dat geven ze toch niet, of ze doen heel moeilijk. Gewoon bij PayPal kijken naar je betaling staat een knop problemen melden en dan zeg je dat je een heel ander product hebt ontvangen.
Werkt perfect.
quote:Dear customer,
We are so sorry for the trouble. Then how about refund your the price difference and give you a discount?
Waiting for your reply!
Sincerely,
Cherry
Ik wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:18 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Met PP geschillen heb ik niet al te beste ervaringen.
Je moet gewoon uiteindelijk voor dezelfde prijs die goede speler kunnen bestellen, en of ze nou korting op die nieuwe speler geven en jou de verzendkosten laten betalen of iets anders doet er dan niet toe. Het zou alleen dan weer irritant zijn dat het weer 2 weken duurt voor je het weer binnen hebt. Maar ik probeer nu iig ook via tickets wat sympathie op te wekken. Heb alleen geen camera hier en ze lopen steeds over foto's te zeuren, terwijl ze zelf ook echt wel snappen dat het de verkeerde is na al dat geklaag.quote:
Mja als je hem wilt omruilen weet ik bijna zeker dat FP vraagt of je hem terug wilt sturen, heb nog nooit gehad dat ze gewoon zeggen dat ze een nieuwe sturen... zo makkelijk als DX zijn ze niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef lezut het volgende:
Hmm, net een pakketje van FocalPrice binnen gekregen, maar ook niet helemaal zoals verwacht. Had deze besteld:
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=6710
Maar ik heb deze gekregen:
http://www.focalprice.com(...)_4G_MF096B_6212.html
Ik twijfel een beetje of ik tickets aan moet gaan maken, het is natuurlijk maar een miniem prijsverschil. Maar toch, wel weer slordig.
For the FocalPrice-account @ fok: I ordered the first product, but I got the second.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |