Dat suggereer je hier wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:29 schreef HeatWave het volgende:
@g0dz0r, nee ik had alleen gezegd dat we de scan gedaan hadden, ik had er geen uitslagen aan verbonden.
Maar goed, naief van mij om een mod te geloven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik kan het laten nagaan ja, en ik kan volstaan met de mededeling dat dat dus ook gedaan is, en we het dus weten lijkt me..
Can you please active your PM (personal message box)? There is something we want to ask youquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:30 schreef jack-peng het volgende:
[..]
If you demand 10% discount on the DSTT and OEM card in my website ,I will lose money on your order![]()
Because the DSTT and the cards I set a really low price,cheaper than DX and FP
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Can you please active your PM (personal message box)? There is something we want to ask you. (nothing bad, trust me).
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Can you please active your PM (personal message box)? There is something we want to ask you. (nothing bad, trust me).
.
I ment the personal message system we have here at the forum, you can access that via the "envelope" icon or http://messages.fok.nl/quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:40 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Dealperfectcs01@gmail.com
If anyone has any quesion ,just send Email to me,I promise to give a reply in 24 hours
nietsquote:
Sorry,I misunderstand what your mean...quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Vertel, voelt het lekkerder aan, heel lekker, etc etc?quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef Wisheh het volgende:
My order of DP has arrived.
I am pleased by Tenga
Heb het hem ff uitgelegd - Explained it to you Jackquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Sorry,I misunderstand what your mean...
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:41 schreef Flaccid het volgende:
[..]
WHAT! After all these years you cheat on me!?
Volgens mij versta je prima nederlands en is engels ook niet al te lastig voor je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
No problem. We have a message system built in here at this forum, so you can send private messages to each other, you can access that via the link I posted or the envelope icon found in the menu above. We, the people that run this forum, would like to ask you something business relatedquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:44 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Nederlands gaat bij mij niet veel sneller dan Engelsquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Hij begreep niet wat een PM-systeem was, hij zit volgensmij niet vaker op fora. En prima Nederlands, alles gaat door de vertaler hoor. Nogmaals, het is de echte Jack.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No problem. We have a message system built in here at this forum, so you can send private messages to each other, you can access that via the link I posted or the envelope icon found in the menu above. We, the people that run this forum, would like to ask you something business related.
Ik zou je vriendin nog niet dumpen voor dit ding maar met de partij glijmiddel wat er in dat ding zit is het wel aangenaam. Wel leuke afwisseling af en toequote:Op donderdag 5 maart 2009 23:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Vertel, voelt het lekkerder aan, heel lekker, etc etc?![]()
Godsamme, dat jij het niet gelooft zegt veel over jou... Maar dan geloof je het niet, mij best.quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:51 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ja vast.![]()
Er zitten net teveel fouten in.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |