quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:35 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
When I try to order the lamp and click on check out with paypal the site doesn't load...
added your msn. please accept.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:08 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Could you please check it again ?
Dion Just bought one without problem
Dat is inderdaad wel snel.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef MacorgaZ het volgende:
Nog sneller dan na 2 dagen verzonden? Lijkt me moeilijk.
En g0dz0r, het kan mij echt geen bal schelen, maar dat jij de hele tijd blijft denken dat het een kloon is slaat gewoon nergens op.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
I just order some stuff at your website Jack.
Could you speed up the processing? Part of the address is Bleiswijk.
Now it doesn't even load http://shop.dealperfect.com/detail.aspx?sku=21269quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:08 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Could you please check it again ?
Dion Just bought one without problem
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Heel dealperfect is verdwenen bij mij, ben ik de enige?.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Maar ze hosten de website vanaf hun eigen pc, dus misschien dat ie hem perongeluk uitgezet heeft oid?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Saak het volgende:
Ik zoek echte stiletto's van zulke die er van voren uitschietenHebben ze niet op DX. Zelfs niet die er aan de zijkant uitschieten
![]()
Maar laat ik maar zeggen dat ik voor school een onderzoek doe naar de veiligheid van verschillende type messen
Jack, kan jij die niet verkopen? Voor een degelijke prijs?
Hey Jack. Do you sell knives?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel in het Engels vragen he..
Wat is daar dan zo erg aan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:23 schreef Stinosss het volgende:
Dat is het punt niet. Product requests kunnen ook via de mail of een ticket. Spam daar zo'n topic dan niet mee vol.
Mwah, het ging eerst over alleen Dx, toen Focalprice etc, er staan nog wel meer van die shops in de OP. Om nou voor elke shop weer een nieuwe reeks te maken gaat me echt te ver hoor.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:42 schreef Hpzone het volgende:
Dacht trouwens dat dit een Dealextreme topic was, ipv DealPerfect?
Ja die van mij is onderweg, maar ik pik 't niet als zij hem dwingen om te houden. Als 't de verkeerde is gaat 'ie echt rechtstreeks terug of ik vraag zoals gezegd het prijsverschil met die ander + Korting.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:42 schreef Esnader het volgende:
Ze blijven maar moeilijk doen bij Focalprice over die nep ipod. Ze willen steeds dat ik die hou en dat ik daar geld voor terug krijg. Hoe staat het proces bij de andere gedupeerden?
Ja je mag hem terugsturen maar dan willen ze dat je vervolgens zelf die verzendkosten gaat betalen wat dan 6 euro ofzo is. Ja ik mag dat ding van mij nu houden voor 22 dollar. Terwijl de 8 gig goede versie 41 kostte. Van die verkeerde versie hebben ze op de site alleen een 4 gig versie, dus weet niet wat daar de 8 gig van kost.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:58 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Ja die van mij is onderweg, maar ik pik 't niet als zij hem dwingen om te houden. Als 't de verkeerde is gaat 'ie echt rechtstreeks terug of ik vraag zoals gezegd het prijsverschil met die ander + Korting.
Heb je nou de verkeerde versie in 8GB terwijl die op de site niet te krijgen is, of heb je de 4GB?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:00 schreef Esnader het volgende:
[..]
Ja je mag hem terugsturen maar dan willen ze dat je vervolgens zelf die verzendkosten gaat betalen wat dan 6 euro ofzo is. Ja ik mag dat ding van mij nu houden voor 22 dollar. Terwijl de 8 gig goede versie 41 kostte. Van die verkeerde versie hebben ze op de site alleen een 4 gig versie, dus weet niet wat daar de 8 gig van kost.
Bullshit uitkramem get a gripquote:
Denk dat ik ze maar ga vragen om eerst die andere op te sturen, en dan maak ik wel de keuze welke ik terug stuur, als er uberhaupt veel verschil is. Anders hou ik wel die 'verkeerde' voor minder geld. Maar ja zullen ze ook niet zo maar accepteren. Ben gewoon benieuwd hoeveel beter die goede is, dus als er zometeen iemand hier wel de juiste ontvangt let me know.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:13 schreef Bhuddy het volgende:
Apart.. Ik ga eerst even checken hóe slecht 'ie is voordat ik besluit of 'ie terug moet of niet. En ik ga echt niet zelf de verzendkosten betalen, dan maar een geschil via Paypal.
Zij moeten echt de verzendkosten betalen. Wij hebben een 'contract' met ze dat we een bepaald product ontvangen, product hebben we nog steeds niet, zij zijn nog steeds verplicht het product te leveren. Wij zijn juist 'goed' doordat we zelfs moeite moeten doen om het verkeerde product terug te sturen, naar het postkantoor te gaan etc. Ons de verzendkosten dan te laten betalen is al helemaal fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |