Je had gelijk, p.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:24 schreef pberends het volgende:
Ik heb nog steeds niemand gehoord over het feit dat ik redelijk gelijk had?
eind van de maand praten we verderquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:24 schreef pberends het volgende:
De rally dendert maar door.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:12 schreef henkway het volgende:
eind van de maand praten we verder
Je hebt gelijk. Zelfs met 'Go Away in May' kun je nog gelijk krijgen als vanaf morgen de hele boel weer in elkaar dondert.quote:Op vrijdag 3 april 2009 15:24 schreef pberends het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:50 schreef pberends het volgende:
Verder denk ik niet dat dit dé bodem is, die zal voor de AEX eerder op 90 tot 130 punten liggen, maar dat kan nog een half jaar of een jaar duren. Simpelweg omdat de wereldeconomie nog veel verder zal verslechteren en aandelen vooral in Amerika nog helemaal niet aantrekkelijk gewaardeerd zijn, historisch gezien.
Dan zit je niet goed, want de rally dendert maar door: AEX vandaag bijna op 264 en de S&P nu op 930.quote:
Daar staan we nu ook weer op.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:52 schreef Arcee het volgende:
Dan zit je niet goed, want de rally dendert maar door: AEX vandaag bijna op 264 en de S&P nu op 930.
Maar da's logisch, http://en.wikipedia.org/wiki/Efficient-market_hypothesisquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:48 schreef Richel het volgende:
Mensen, mensen. Hecht niet teveel waarde aan Pberends, mensen. Het is gebleken dat-ie vaker naast zit met z'n voorspellingen, dan ie het juist had.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:48 schreef Richel het volgende:
Mensen, mensen. Hecht niet teveel waarde aan Pberends, mensen. Het is gebleken dat-ie vaker naast zit met z'n voorspellingen, dan ie het juist had.
Zeker na die TomTom en ING-debacle. We'll see.
We zitten al ruim boven de 275. Wat nu?quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:18 schreef pberends het volgende:
Shorten moet je pas doen vanaf de 275 eind augustus, begin september.
ING vandaag op 1 cent na op 10 euro.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:28 schreef pberends het volgende:
Over ING en TomTom, wat had ik daar dan mis over? Die gaan nog steeds naar de 0, of ze deze zomer op 10 euro gaan staan of niet.
Eerste shorts/putjes kunnen gekocht worden, maar sta niet vreemd te kijken als de AEX eerst nog naar de 292-325 gaat de komende weken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
We zitten al ruim boven de 275. Wat nu?
vooral die bel die bij 165 tot 185 gingquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:55 schreef Arcee het volgende:
Blijft toch een erg goeie voorspelling dit topic.
Dinosaur_Sr wil alleen op de punt nauwkeurig, anders zijn het schijt-voorspellingenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
vooral die bel die bij 165 tot 185 ging
maar die 250 gaan we nog vaak zien![]()
en shorten moet je doen vanaf 275, nietwaar?
nee, Dinosaur_Sr kan weinig met voorspellingen die luiden 'alles gaat kapot, maar het kan ook veel hoger'. Simpelweg omdat je altijd gelijk krijgt. Twee keer zelfsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Dinosaur_Sr wil alleen op de punt nauwkeurig, anders zijn het schijt-voorspellingen.
Je hebt gelijk, op dit moment heb ik niet perse een idee waar de AEX heen gaat. Begin maart had ik dat enigsindsquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
nee, Dinosaur_Sr kan weinig met voorspellingen die luiden 'alles gaat kapot, maar het kan ook veel hoger'. Simpelweg omdat je altijd gelijk krijgt. Twee keer zelfsDe vraag is alleen wanneer.
Daar hecht ik niet al te veel waarde aan.
Wat wil dit zeggen dan, in maart zeg jede Baltic dry bodemt uit en stijgt en de SP daalt, Nu is het dus fors andersomquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, op dit moment heb ik niet perse een idee waar de AEX heen gaat. Begin maart had ik dat enigsinds.
De voorspelling uit de TT klopte precies.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:59 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
vooral die bel die bij 165 tot 185 ging
maar die 250 gaan we nog vaak zien![]()
en shorten moet je doen vanaf 275, nietwaar?
weet jij dan dat het een bearmarketrally is?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
De voorspelling uit de TT klopte precies.
Dat er een gigantische bearmarktrally op komst was dus. Dat was zo.
Nee, zeker niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
weet jij dan dat het een bearmarketrally is?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:55 schreef Arcee het volgende:
Ik ben geen doemdenker zoals velen hier, die elk dipje aangrijpen om gelijk te gillen over short gaan.
Dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:22 schreef Vandergeld het volgende:
En toen was de rally afgelopen, op naar onder de 100 met onze vaderlandse index
Precies.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:05 schreef Scorpie het volgende:
Tja, als pberends helderziend was geweest had hij nu allang miljonair geweest.
Elke week wordt jouw timeframe steeds minder specifiekquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Precies.
Maar als ik kan zowel 100 argumenten verzinnen waarom de AEX terug naar de 500 gaat, maar ook 100 argumenten verzinnen waarom de AEX naar de 150 punten gaat. Dat is niet moeilijk.
Ik ben overigens veel meer bearish dan bullish, maar timeframe is me niet erg duidelijk atm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |