Psiesquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
compenseer je wel door wijn en bier
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn hier mensen die in Amsterdam wonen? (of gewoond hebben)
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Straks weer ff langs Gall & Gall
.
Mr. writerquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef TIM-846 het volgende:
Stereophonics
Ja, ze hebben vast betere platen gemaakt!
quote:
Ik heb daar in mijn studententijd gewoond ja.Een goede weg, tja ik zou het eigenlijk niet weten, ik heb 5 jaar anti-kraak via een woningbouwvereniging kunnen wonen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]![]()
Heb je daar ook gewoond tijdens je studententijd? Ik wil namelijk samen met een vriend vanaf september 2 jaar een master daar gaan doen, en ik vroeg me af wat een goede weg is om woonruimte te zoeken
Heel tactisch was ik ff aan de wandelquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je op dit nummer zou kotsen , dat kan ik begrijpen Roel, verdomme dit misbaksel wordt al meer dan 9 maanden grijs gedraaid.
Bestaat die woningbouwvereniging nog?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb daar in mijn studententijd gewoond ja.Een goede weg, tja ik zou het eigenlijk niet weten, ik heb 5 jaar anti-kraak via een woningbouwvereniging kunnen wonen.
Oh verschillende woningbouwverenigingen doen dat hoor, en het zou mij niet verbazen als juist in deze periode er flink wat anti-kraak woningen zijn omdat er nou niet echt veel gebouwd wordt.Uhm ik weet niet of het op basis van inschrijftijd is, ik neem aan van wel, ikzelf had een kennisje bij die woningbouwvereniging dus had er snel 1 te pakken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bestaat die woningbouwvereniging nog?![]()
Werken die op basis van inschrijftijd?
Ken je dat kennisje nogquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh verschillende woningbouwverenigingen doen dat hoor, en het zou mij niet verbazen als juist in deze periode er flink wat anti-kraak woningen zijn omdat er nou niet echt veel gebouwd wordt.Uhm ik weet niet of het op basis van inschrijftijd is, ik neem aan van wel, ikzelf had een kennisje bij die woningbouwvereniging dus had er snel 1 te pakken.
roflquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je op dit nummer zou kotsen , dat kan ik begrijpen Roel, verdomme dit misbaksel wordt al meer dan 9 maanden grijs gedraaid.
Helaas pindakaasquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, maar die werkt daar niet meer
Als ik jou was zou ik wat woningbouwverenigingen/corporaties in Amsterdam mailen of bellen of ze je daar informatie over kunnen sturen.quote:
Oeh. Balenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef 3FMaster het volgende:
Ello!
Nou, het is compleet hoor! Ik presteer het weer om via mijn fiets het asfalt te kussen!
Mijn verhaal:
Ik fiets op een net nieuws geasfalteerde weg (voor de Bosschenaren: Tussen Den Bosch - Rosmalen, net voor het viaduct waar ze werken, net nieuwe weg). Het is dus nieuw, fietst lekker, lichtjes naar beneden. Ik fiets daar dus lekker met 3FM op.
Plotseling - spannend- valt mijn rem van mijn stuur. 2 keer stuitert hij nog even terug, maar ik was al te laat: BOEM! Daar lag ik dus! Ik voel geen pijn, dus ik kijk gelijk naar achter, en zie dit liggen (foto is thuis gemaakt) :
[ afbeelding ]
Klacht: Fucki...
Onee, dit is geen KLB![]()
![]()
Hoe is het hier?
Edit - voor andere foto, zie mijn flickr![]()
Eenschquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen idee wie 't is, maar vind 't een prachtige foto.
Meisje is mooi, maar foto vind ik zelf niet zo heel speciaal. Mensen op voorgrond, teveel gephotoshopt..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen idee wie 't is, maar vind 't een prachtige foto.
Is een serie over Broadway. Check http://www.mcbphotos.com/main.php en dan links 2008 Broadway voor de restquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Meisje is mooi, maar foto vind ik zelf niet zo heel speciaal. Mensen op voorgrond, teveel gephotoshopt..
Zitten zeker mooie foto's tussen, maar die van het meisje vindt ik niet de mooiste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is een serie over Broadway. Check http://www.mcbphotos.com/main.php en dan links 2008 Broadway voor de rest.
K'hou er ook niet zo vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef Vlindur het volgende:
Dit nieuwe nummer van Novastar is echt![]()
Ik versta steeds "mag niets horen'' of iets in die trant. Moest de vertaling er echt bij pakken in het begin.
Bah
nee.veel roken, drinken en behoorlijk overgewicht zorgden ervoor dat hij op een ochtend niet meer wakker werd...quote:
Lastig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De plaatjes zijn blijkbaar op....? [ afbeelding ]
Geniaal concept ook, die gasten hebben bakken met geld verdiend, het schijnt dat Wessel van Diepen hun boek 'The Manual (How to Have a Number One the Easy Way)' op zń nachtkastje had liggenquote:
Ze hebben toch ook al het geld wat ze aan die platen verdiend hebben verbrandt of de mastertapes verbrandt? Ik weet het niet meer zekerquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geniaal concept ook, die gasten hebben bakken met geld verdiend, het schijnt dat Wessel van Diepen hun boek 'The Manual (How to Have a Number One the Easy Way)' op zń nachtkastje had liggen
Ze zeggen dat ze (een deel van) het geld verbrand hebben (dat was een kunstwerk vonden ze)quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook al het geld wat ze aan die platen verdiend hebben verbrandt of de mastertapes verbrandt? Ik weet het niet meer zeker
Happy up here is alquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Voor de geïnteresseerden: previews van Röyksopp's nieuwe album Junior.
Ik kende dat niet maar nu wel dankzij Last.fm en het is zooo nice.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Voor de geïnteresseerden: previews van Röyksopp's nieuwe album Junior.
Doosje Cabernet Sauvignon-Shiraz van Inycon Estate Selectionquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vertel! Vertel! wat is het geworden?
Gast, die zijn goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doosje Cabernet Sauvignon-Shiraz van Inycon Estate Selection.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |