quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet voor niets ooit babe en hunk moderator geweest
Online op de site van Glasgow Rangers. We zijn van 18-22 maart met collega's/vrienden in Edinburgh, dus dit is een mooie tijdsbesteding voor de zaterdagmiddagquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Via wat regel je zoiets? En wat kost dat?![]()
Wil misschien een keer naar Man Utd.
Mooi hequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:36 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, waren de killers de megahit van deze week![]()
We doen ons best!quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en als je thuis bent is het topic dicht
Misschien krijgen we zo ook nog Queen - We will rock you, ik krijg nog steeds nachtmerries van scorende van nistelrooys en kezmans als ik dat nummer hoorquote:
Idd. Vennegoor had ook zo'n boerenlied.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien krijgen we zo ook nog Queen - We will rock you, ik krijg nog steeds nachtmerries van scorende van nistelrooys en kezmans als ik dat nummer hoor
Ik krijg sowieso nachtmerries van Queen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Misschien krijgen we zo ook nog Queen - We will rock you, ik krijg nog steeds nachtmerries van scorende van nistelrooys en kezmans als ik dat nummer hoor
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is Hans mee bezig de laatste dagen? Zou die echt aan het werk zijn
Preciesquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en als je thuis bent is het topic dicht
Hm, dat plaatje vind ik an sich weer nietquote:
Nee, ik vind haar niet mooi. Haar hoofd is buiten proportioneel groot en daarbij heeft ze geen nek.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, dat plaatje vind ik an sich weer niet-waardig
. Maar goed, mss ben ik wat minder kritisch om bepaalde redenen
.
Ze hebben toch wel een paar erg goede nummers ,maar dat zijn niet de grote hits.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso nachtmerries van Queen.
Mss kan ze qua nek wat met die doos van krezip afspreken. Eerlijk delen ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, ik vind haar niet mooi. Haar hoofd is buiten proportioneel groot en daarbij heeft ze geen nek.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss kan ze qua nek wat met die doos van krezip afspreken. Eerlijk delen ofzo.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mss kan ze qua nek wat met die doos van krezip afspreken. Eerlijk delen ofzo.
Ja, klopt wel hoor. De oude dingetjes vind ik wel goed, maar helaas hoor je alleen die kitch-dingetjes op de radio.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze hebben toch wel een paar erg goede nummers ,maar dat zijn niet de grote hits.
Die heeft toch aangeven dat hij beetje 3fm moe isquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is Hans mee bezig de laatste dagen? Zou die echt aan het werk zijn![]()
Serieus? De man die bij elke plaatquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die heeft toch aangeven dat hij beetje 3fm moe is
Hm. Had ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je zou het haast wel gaan denken jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is Hans mee bezig de laatste dagen? Zou die echt aan het werk zijn![]()
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Serieus? De man die bij elke plaatdoet?
Ja, klopt wel maar heb het sowieso ook erg druk dus dat speelt eigenlijk ook wel meequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maar ik gok dat je dan niet Karma Police had aangevraagd toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:36 schreef Againzender het volgende:
Zat net tijdens het ophalen van m'n rijbewijs nog te bedenken dat ik maar eens iets van Radiohead moest aanvragen, maar Rob is mij al voor
Zat aan Street Spirit te denken. Favoriet nummer van onze stamgast Kees met wie ik stomtoevallig gelijktijdig mijn rijbewijs heb gehaald. Afspraak was dan ook gelijk om elkaar na 10 jaar er aan te herinneren dat wij ons rijbewijs moesten verlengen. Helaas voor Kees is dat niet meer mogelijk voor hem...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je dan niet Karma Police had aangevraagd toch?
O, hmm. .quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zat aan Street Spirit te denken. Favoriet nummer van onze stamgast Kees met wie ik stomtoevallig gelijktijdig mijn rijbewijs heb gehaald. Afspraak was dan ook gelijk om elkaar na 10 jaar er aan te herinneren dat wij ons rijbewijs moesten verlengen. Helaas voor Kees is dat niet meer mogelijk voor hem...
Vind je geen goed nummer?quote:
Oh, dat zeker. Maar hij is alweer een aantal jaren dood ondertussen, maar moest vandaag toch weer aan hem denkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
O jawel, zeker, maar voor Kees is het wel jammer.
iTunes-stream hier ook al.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef Impry het volgende:
Winamp-stream klapt er hier uit... (bij een vriend ook al)
Oh, dus er zijn nummers die ie nog kan waarderen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef Noortje. het volgende:
Wat een heerlijke nummers heeft Roel in zijn Last.fm library staan zeg.
Dank u.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef Noortje. het volgende:
Wat een heerlijke nummers heeft Roel in zijn Last.fm library staan zeg.
Jammer dat je dan ook zelf playlists moet samenstellen voor het regionale gepeupelquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oh, dus er zijn nummers die ie nog kan waarderen?.
Adele blijft voor mij een zeiknummer.
Hej Cos! beetje van alles moe eigenlijk (waar blijft die freaking zon!!!), maar inderdaad ook wel van 3FM / deze reeks. Helaas nog geen vriendinquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans! Wat lees ik nou toch allemaal weer jongen. Jij 3FM-moe? Of heb je een vriendin?
En ik dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cos! beetje van alles moe eigenlijk (waar blijft die freaking zon!!!), maar inderdaad ook wel van 3FM / deze reeks. Helaas nog geen vriendin.
Da's vlakbij Elinkwijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
je gaat je adres toch niet geven op de radio
burgermeester norbruislaan 93
Ah, administratiekantoor Cobi Financialquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
je gaat je adres toch niet geven op de radio
burgermeester norbruislaan 93
klein kantoorje om stage te lopenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, administratiekantoor Cobi Financial.
Zo klinkt 't wel idd. Nouja, kan natuurlijk welquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
klein kantoorje om stage te lopen
Nee hoor! jij bent absoluut een lichtpuntje in deze donkere dagenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik dan?Je bent toch niet moe van mij?
Auto ongeluk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zat aan Street Spirit te denken. Favoriet nummer van onze stamgast Kees met wie ik stomtoevallig gelijktijdig mijn rijbewijs heb gehaald. Afspraak was dan ook gelijk om elkaar na 10 jaar er aan te herinneren dat wij ons rijbewijs moesten verlengen. Helaas voor Kees is dat niet meer mogelijk voor hem...
Serious Talent-bandje. Zal binnenkort wel een actie zijn om kaartjes voor hun eerste concerten te winnen,quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:
dit klinkt vrij onbekend.... wie zijn dit?
Rigby is beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Serious Talent-bandje. Zal binnenkort wel een actie zijn om kaartjes voor hun eerste concerten te winnen,
Live of niet. Het klinkt allebei nergens naar. Echt, die stem. Dat gekerm *ril*.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
* LIVE GEZONGEN * LIVE GEZONGEN * LIVE GEZONGEN * LIVE GEZONGEN *
Franz Ferdinand live *ril*quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Live of niet. Het klinkt allebei nergens naar. Echt, die stem. Dat gekerm *ril*.
Jij moet afvallen bij het leven , zoveel kots jij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezien de absurd hoge rotatie van dit gekerm wordt dat 't vanzelf wel.
Nee, dit is lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezien de absurd hoge rotatie van dit gekerm wordt dat 't vanzelf wel.
Mwahquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij moet afvallen bij het leven , zoveel kots jij.
KoLquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, dit is lekker. Geef mij maar KoL dan hoor
volgende weekquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat dus. Was deze al een 3FM megahit geweest?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef cosmick het volgende:
Ook zo'n vreselijk misselijkmakend drama dit.
ow, nou dan laat maarquote:
willen die dan per direct deze reeks verlatenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn hier mensen die in Amsterdam wonen? (of gewoond hebben)
Psiesquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
compenseer je wel door wijn en bier
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn hier mensen die in Amsterdam wonen? (of gewoond hebben)
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Straks weer ff langs Gall & Gall
.
Mr. writerquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef TIM-846 het volgende:
Stereophonics
Ja, ze hebben vast betere platen gemaakt!
quote:
Ik heb daar in mijn studententijd gewoond ja.Een goede weg, tja ik zou het eigenlijk niet weten, ik heb 5 jaar anti-kraak via een woningbouwvereniging kunnen wonen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]![]()
Heb je daar ook gewoond tijdens je studententijd? Ik wil namelijk samen met een vriend vanaf september 2 jaar een master daar gaan doen, en ik vroeg me af wat een goede weg is om woonruimte te zoeken
Heel tactisch was ik ff aan de wandelquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je op dit nummer zou kotsen , dat kan ik begrijpen Roel, verdomme dit misbaksel wordt al meer dan 9 maanden grijs gedraaid.
Bestaat die woningbouwvereniging nog?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb daar in mijn studententijd gewoond ja.Een goede weg, tja ik zou het eigenlijk niet weten, ik heb 5 jaar anti-kraak via een woningbouwvereniging kunnen wonen.
Oh verschillende woningbouwverenigingen doen dat hoor, en het zou mij niet verbazen als juist in deze periode er flink wat anti-kraak woningen zijn omdat er nou niet echt veel gebouwd wordt.Uhm ik weet niet of het op basis van inschrijftijd is, ik neem aan van wel, ikzelf had een kennisje bij die woningbouwvereniging dus had er snel 1 te pakken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Bestaat die woningbouwvereniging nog?![]()
Werken die op basis van inschrijftijd?
Ken je dat kennisje nogquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oh verschillende woningbouwverenigingen doen dat hoor, en het zou mij niet verbazen als juist in deze periode er flink wat anti-kraak woningen zijn omdat er nou niet echt veel gebouwd wordt.Uhm ik weet niet of het op basis van inschrijftijd is, ik neem aan van wel, ikzelf had een kennisje bij die woningbouwvereniging dus had er snel 1 te pakken.
roflquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:56 schreef TheZapster het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat je op dit nummer zou kotsen , dat kan ik begrijpen Roel, verdomme dit misbaksel wordt al meer dan 9 maanden grijs gedraaid.
Helaas pindakaasquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:20 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja, maar die werkt daar niet meer
Als ik jou was zou ik wat woningbouwverenigingen/corporaties in Amsterdam mailen of bellen of ze je daar informatie over kunnen sturen.quote:
Oeh. Balenquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:46 schreef 3FMaster het volgende:
Ello!
Nou, het is compleet hoor! Ik presteer het weer om via mijn fiets het asfalt te kussen!
Mijn verhaal:
Ik fiets op een net nieuws geasfalteerde weg (voor de Bosschenaren: Tussen Den Bosch - Rosmalen, net voor het viaduct waar ze werken, net nieuwe weg). Het is dus nieuw, fietst lekker, lichtjes naar beneden. Ik fiets daar dus lekker met 3FM op.
Plotseling - spannend- valt mijn rem van mijn stuur. 2 keer stuitert hij nog even terug, maar ik was al te laat: BOEM! Daar lag ik dus! Ik voel geen pijn, dus ik kijk gelijk naar achter, en zie dit liggen (foto is thuis gemaakt) :
[ afbeelding ]
Klacht: Fucki...
Onee, dit is geen KLB![]()
![]()
Hoe is het hier?
Edit - voor andere foto, zie mijn flickr![]()
Eenschquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen idee wie 't is, maar vind 't een prachtige foto.
Meisje is mooi, maar foto vind ik zelf niet zo heel speciaal. Mensen op voorgrond, teveel gephotoshopt..quote:Op donderdag 5 maart 2009 15:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen idee wie 't is, maar vind 't een prachtige foto.
Is een serie over Broadway. Check http://www.mcbphotos.com/main.php en dan links 2008 Broadway voor de restquote:Op donderdag 5 maart 2009 15:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Meisje is mooi, maar foto vind ik zelf niet zo heel speciaal. Mensen op voorgrond, teveel gephotoshopt..
Zitten zeker mooie foto's tussen, maar die van het meisje vindt ik niet de mooiste.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is een serie over Broadway. Check http://www.mcbphotos.com/main.php en dan links 2008 Broadway voor de rest.
K'hou er ook niet zo vanquote:Op donderdag 5 maart 2009 16:19 schreef Vlindur het volgende:
Dit nieuwe nummer van Novastar is echt![]()
Ik versta steeds "mag niets horen'' of iets in die trant. Moest de vertaling er echt bij pakken in het begin.
Bah
nee.veel roken, drinken en behoorlijk overgewicht zorgden ervoor dat hij op een ochtend niet meer wakker werd...quote:
Lastig.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
De plaatjes zijn blijkbaar op....? [ afbeelding ]
Geniaal concept ook, die gasten hebben bakken met geld verdiend, het schijnt dat Wessel van Diepen hun boek 'The Manual (How to Have a Number One the Easy Way)' op zń nachtkastje had liggenquote:
Ze hebben toch ook al het geld wat ze aan die platen verdiend hebben verbrandt of de mastertapes verbrandt? Ik weet het niet meer zekerquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geniaal concept ook, die gasten hebben bakken met geld verdiend, het schijnt dat Wessel van Diepen hun boek 'The Manual (How to Have a Number One the Easy Way)' op zń nachtkastje had liggen
Ze zeggen dat ze (een deel van) het geld verbrand hebben (dat was een kunstwerk vonden ze)quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook al het geld wat ze aan die platen verdiend hebben verbrandt of de mastertapes verbrandt? Ik weet het niet meer zeker
Happy up here is alquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Voor de geïnteresseerden: previews van Röyksopp's nieuwe album Junior.
Ik kende dat niet maar nu wel dankzij Last.fm en het is zooo nice.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Voor de geïnteresseerden: previews van Röyksopp's nieuwe album Junior.
Doosje Cabernet Sauvignon-Shiraz van Inycon Estate Selectionquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vertel! Vertel! wat is het geworden?
Gast, die zijn goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doosje Cabernet Sauvignon-Shiraz van Inycon Estate Selection.
Hoogtepunt van de dagquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, kaarten voor Glasgow Rangers vs Hearts op 21 maart besteld.
Heyquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:51 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeedenavond![]()
![]()
Bijna![]()
WEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, die persconferentie van Michael Jackson. Heel veel informatie, ook. En laaaaang! 12 minuten!
Voetballen over de plasquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag. Steeds meer zin in trip naar Edinburgh
.
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Voetballen over de plas. In Schotland kunnen ze niet voetballen maar de sfeer is altijd
.
Amenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En veel info ook
. Nouja, belangrijkste nieuws is dat ie nog leeft
.
Schotlands voetbal is niet om aan te zien, maar de sfeer bij de oldfirm is altijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Zag in de statistieken dat bij elk thuisduel dit seizoen het aantal bezoekers minstens 50.000 is
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Schotlands voetbal is niet om aan te zien, maar de sfeer bij de oldfirm is altijd. Ook voetbal uit de tweede divisie is erg leuk om eens heen te gaan. In Schotland kennen ze ook het princiepe Ma/Vr Werken en Zaterdag voetballen/zuipen en op zondag uitkateren
.
Wedstrijd om de Calcutta Cupquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. I know
. En diezelfde middag is ook nog rugby: Engeland-Schotland (en nog 2 andere Six Nations-duels). Dus genoeg redenen om te zuipen
.
Je hoeft ook niet overal over mee te praten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Sport is iets waar ik niet over mee kan praten, sorry!
Geeft nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Sport is iets waar ik niet over mee kan praten, sorry!
Net ff blij dat ik een poosje mn bek houd, begin ik weer te jammerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet overal over mee te praten.
Ik ook niet iedere sport, al lijkt het er soms wel opquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik volg ook niet elke sport
.
Warm welkom weerquote:
Ik volg helemáál geen sport, het boeit me eigenlijk totaal niet ;-).quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Waarom verbaast me dat nou nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik volg helemáál geen sport, het boeit me eigenlijk totaal niet ;-).
Als je elke sport zou volgen zou je borisz hetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Jij gebruikt ook alles om lekker te kunnen zuipenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. I know
. En diezelfde middag is ook nog rugby: Engeland-Schotland (en nog 2 andere Six Nations-duels). Dus genoeg redenen om te zuipen
.
Cool , ik ben een keer naar de concurrent geweest, Celtic.Wat een sfeer kunnen die gasten maken zegquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag. Steeds meer zin in trip naar Edinburgh
.
Het is alleen jammer dat het beeld van de engelse is dat ze alleen komen rellen bij internationale wedstrijdenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Cool , ik ben een keer naar de concurrent geweest, Celtic.Wat een sfeer kunnen die gasten maken zeg
Enige minpuntje was dat Ajax uitgeschakeld werd![]()
Omdat ik weet wat voor beeld je van me hebt. Sport intereseert me nou eenmaal niet, ik heb andere interesses. Eigenlijk zal het me een biet zijn wat anderen daarvan denken, en of anderen het nou wel verbaast of niet.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou niet
Dat beeld klopt dan ook wel aardigquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het beeld van de engelse is dat ze alleen komen rellen bij internationale wedstrijden
Vertel mij is wat voor beeld ik van jou heb, dan ga ik zak popcorn pakkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat voor beeld je van me hebt. Sport intereseert me nou eenmaal niet, ik heb andere interesses. Eigenlijk zal het me een biet zijn wat anderen daarvan denken, en of anderen het nou wel verbaast of niet.
Diepzinnig, huh? ;-)
Herkenbaar, ik vind er ook geen zak aan om naar een stel rondrennende mensen te kijken + een stadion vol mensen dat zich als een debiel gedraagt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Omdat ik weet wat voor beeld je van me hebt. Sport intereseert me nou eenmaal niet, ik heb andere interesses. Eigenlijk zal het me een biet zijn wat anderen daarvan denken, en of anderen het nou wel verbaast of niet.
Diepzinnig, huh? ;-)
Alsof ajax altijd even lief is als ze in het buitenland spelenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat beeld klopt dan ook wel aardig.In Amsterdam was het ook een zootje met die Schotten, thuis houden ze zich nog redelijk in.
Hmm, ik denk één of andere saai figuur die de hele dag eigenlijk niks doet, maar wel álles afkraakt, irritant is (moet ik nog heel even doorgaan?) No offense..quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vertel mij is wat voor beeld ik van jou heb, dan ga ik zak popcorn pakken
Wij zijn engeltjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alsof ajax altijd even lief is als ze in het buitenland spelen
Ik volg van voetbal alleen de internationale wedstrijden en nederlands elftal, beetje schaatsen (sprint), beetje handbal , de rest kan mij kortstondig boeien.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik vind er ook geen zak aan om naar een stel rondrennende mensen te kijken + een stadion vol mensen dat zich als een debiel gedraagt.
Godzijdank! Eindelijk iemand die het begrijpt. Neem nou voetbal.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik vind er ook geen zak aan om naar een stel rondrennende mensen te kijken + een stadion vol mensen dat zich als een debiel gedraagt.
Denk dat je het mis hebt qua beeldquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:37 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk één of andere saai figuur die de hele dag eigenlijk niks doet, maar wel álles afkraakt, irritant is (moet ik nog heel even doorgaan?) No offense..
Maak je radio, moet je hopen dat mensen net op jou afstemmenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Godzijdank! Eindelijk iemand die het begrijpt. Neem nou voetbal.
Hebben ze die kutbal eens, en dan schoppen ze hem weer weg..
Fijn omdat te weten, dan heb ik weer iets bijgeleerd, he? ;-)quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat je het mis hebt qua beeld
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij gebruikt ook alles om lekker te kunnen zuipen, heerlijk een excuus drinker.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Fijn omdat te weten, dan heb ik weer iets bijgeleerd, he? ;-)
dan is wel een lekker wijntjequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hoewel. Dat zuipen valt nog heel erg mee. Er gaan weken voorbij dat ik geen bier drink
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Roosmarijn Reijmer gaat de komende tijd het programma 'Nachtdienst' presenteren bij de AVRO op Radio 1. 'Nachtdienst' is in de nacht van zaterdag op zondag te horen van 01:00 tot 07:00 uur. Reijmer zal de laatste drie uur voor haar rekening nemen. Ze neemt deze uren tijdelijk over van Marjolein Dekkers, die vanwege privé-omstandigheden tijdelijk niet te horen zal zijn.
Naast 'Nachtdienst' blijft Roosmarijn Reijmer ook te horen op 3FM. Daar presenteert ze in de nacht van donderdag op vrijdag tussen 01:00 en 04:00 uur een eigen programma. Tevens is ze lid van de muziekredactie van 3FM.
"Nachtdienst is een talkradio programma gebaseerd op persoonlijke verhalen van luisteraars dat al meer dan een kwart eeuw bestaat. Als ik de verhalen van Astrid de Jong (die het programma eerder een tijdje presenteerde, red.) mag geloven, is het een waanzinnig leuk programma om te maken", aldus Reijmer.
er zitten ook half gestoorden in het stadion, die meer bagger uit hun mond laten komen dan een baggerbedrijf in 1 week kan uitbaggerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk altijd dat beeld van mensen, die niet van voetbal houden, die mensen die er wel van houden en naar het stadion gaan als debielen beschrijven of van debiel gedrag beschuldigen
Er zijn meer debielen buiten het stadion dan erinquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Heerlijk altijd dat beeld van mensen, die niet van voetbal houden, die mensen die er wel van houden en naar het stadion gaan als debielen beschrijven of van debiel gedrag beschuldigen
Dat sowiesoquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jammer dat ze ook op 3FM blijft, ik vind haar 1 van de meest overschatte dj's van 3FM
Eindelijk eens een medestanderquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat sowieso
En sinds die mail naar RobertJan + het verneuken van de playlist van MoveYourAss moet ik er helemaal niks meer van hebben
Beetje jammer. Doe mij die Martijn Rosdorff maar. En die Astrid de Jongquote:
Idd. En met de komst van al dat 'talent' van Slam!FM zie ik 't donker in. Denk dat die remix-meuk met Robbie Williams een voorbode is van de crap die voortaan op 3FM gedraaid gaat worden. Denk dat het tijd wordt voor een nieuwe zendercoördinator die de taak van de publieke omroep weer es goed onder de aandacht brengt en ook daarnaar handelt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Eindelijk eens een medestander![]()
Sowieso iemand die in de muziekredactie van 3FM zit en er voor zorgt dat er zoveel bagger op de zender komt moet ik al niet
Zelfs ik heb very high met jou en als ik jouw muzieksmaak bekijk had very low veel meer voor de hand gelekenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik lijk tegenwoordig wel bij bijna iedereen 'VERY HIGH' te krijgen...
Graag gedaan, Super de Boer!quote:Op donderdag 5 maart 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dank voor het delen van deze activiteit.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Your musical compatibility with marikejager is VERY HIGH
quote:marikejager
10 plays
25 Artists
Ik ben sowieso niet heel erg aanwezig hier, dus aan mij mis je niet veelquote:Op donderdag 5 maart 2009 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo wie is de mol weer, loopt het topic weer leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |