quote:Steff Jordy Angelo Germanotta(born 20 March 1986),[1] best known by his stage name Lady Gaga, is an American singer-songwriter and musician. Hewas born in Yonkers, New York and grew up in Manhattan, where he attended private school at Convent of the Sacred Heart and later studied at New York University's Tisch School of the Arts.
sure Germanotta. Klinkt als een 'serieuze' naam.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:13 schreef cherrycoke het volgende:
Volledige naam: Joanne Stefani Germanotta ik denk het niet..
quote:Aguilera later claimed she was "completely unaware of this person" and even "didn't know if it [Gaga] is a man or a woman".
maar dat is gewoon een hele vrouwelijke vrouw. En lekker dom.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:16 schreef Gabbylicious het volgende:
Aaaah Baah!!!
Nja, ik hoef me nergens voor te schamen, er zijn mensen die zelfs Kelly zouden doen
Heb je de clips van 'Pokerface' en 'Just Dance' gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:18 schreef DoctorB het volgende:
[..]
maar dat is gewoon een hele vrouwelijke vrouw. En lekker dom.
Ik had het over Kellemans, niet over Lady Gaga. Die laatste is een man. Duidelijk. Kelly niet meer. Da's op en top vrouw!quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:20 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Heb je de clips van 'Pokerface' en 'Just Dance' gezien?
Check die fokking clip dan vriend (objectief).quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:24 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Ik had het over Kellemans, niet over Lady Gaga. Die laatste is een man. Duidelijk. Kelly niet meer. Da's op en top vrouw!
Duidelijk een vent.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |