Ze hebben toch ook al het geld wat ze aan die platen verdiend hebben verbrandt of de mastertapes verbrandt? Ik weet het niet meer zekerquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Geniaal concept ook, die gasten hebben bakken met geld verdiend, het schijnt dat Wessel van Diepen hun boek 'The Manual (How to Have a Number One the Easy Way)' op zń nachtkastje had liggen
Ze zeggen dat ze (een deel van) het geld verbrand hebben (dat was een kunstwerk vonden ze)quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook al het geld wat ze aan die platen verdiend hebben verbrandt of de mastertapes verbrandt? Ik weet het niet meer zeker
Happy up here is alquote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Voor de geïnteresseerden: previews van Röyksopp's nieuwe album Junior.
Ik kende dat niet maar nu wel dankzij Last.fm en het is zooo nice.quote:Op donderdag 5 maart 2009 17:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
Voor de geïnteresseerden: previews van Röyksopp's nieuwe album Junior.
Doosje Cabernet Sauvignon-Shiraz van Inycon Estate Selectionquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vertel! Vertel! wat is het geworden?
Gast, die zijn goedquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doosje Cabernet Sauvignon-Shiraz van Inycon Estate Selection.
Hoogtepunt van de dagquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, kaarten voor Glasgow Rangers vs Hearts op 21 maart besteld.
Heyquote:Op donderdag 5 maart 2009 18:51 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeedenavond![]()
![]()
Bijna![]()
WEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!!!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 18:43 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, die persconferentie van Michael Jackson. Heel veel informatie, ook. En laaaaang! 12 minuten!
Voetballen over de plasquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de dag. Steeds meer zin in trip naar Edinburgh
.
Vooral dat laatstequote:Op donderdag 5 maart 2009 19:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Voetballen over de plas. In Schotland kunnen ze niet voetballen maar de sfeer is altijd
.
Amenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. En veel info ook
. Nouja, belangrijkste nieuws is dat ie nog leeft
.
Schotlands voetbal is niet om aan te zien, maar de sfeer bij de oldfirm is altijdquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Zag in de statistieken dat bij elk thuisduel dit seizoen het aantal bezoekers minstens 50.000 is
.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Schotlands voetbal is niet om aan te zien, maar de sfeer bij de oldfirm is altijd. Ook voetbal uit de tweede divisie is erg leuk om eens heen te gaan. In Schotland kennen ze ook het princiepe Ma/Vr Werken en Zaterdag voetballen/zuipen en op zondag uitkateren
.
Wedstrijd om de Calcutta Cupquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. I know
. En diezelfde middag is ook nog rugby: Engeland-Schotland (en nog 2 andere Six Nations-duels). Dus genoeg redenen om te zuipen
.
Je hoeft ook niet overal over mee te praten.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Sport is iets waar ik niet over mee kan praten, sorry!
Geeft nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Sport is iets waar ik niet over mee kan praten, sorry!
Net ff blij dat ik een poosje mn bek houd, begin ik weer te jammerenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet overal over mee te praten.
Ik ook niet iedere sport, al lijkt het er soms wel opquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik volg ook niet elke sport
.
Warm welkom weerquote:
Ik volg helemáál geen sport, het boeit me eigenlijk totaal niet ;-).quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Waarom verbaast me dat nou nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:28 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik volg helemáál geen sport, het boeit me eigenlijk totaal niet ;-).
Als je elke sport zou volgen zou je borisz hetenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Jij gebruikt ook alles om lekker te kunnen zuipenquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. I know
. En diezelfde middag is ook nog rugby: Engeland-Schotland (en nog 2 andere Six Nations-duels). Dus genoeg redenen om te zuipen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |