Oh, dus er zijn nummers die ie nog kan waarderen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef Noortje. het volgende:
Wat een heerlijke nummers heeft Roel in zijn Last.fm library staan zeg.
Dank u.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef Noortje. het volgende:
Wat een heerlijke nummers heeft Roel in zijn Last.fm library staan zeg.
Jammer dat je dan ook zelf playlists moet samenstellen voor het regionale gepeupelquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oh, dus er zijn nummers die ie nog kan waarderen?.
Adele blijft voor mij een zeiknummer.
Hej Cos! beetje van alles moe eigenlijk (waar blijft die freaking zon!!!), maar inderdaad ook wel van 3FM / deze reeks. Helaas nog geen vriendinquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans! Wat lees ik nou toch allemaal weer jongen. Jij 3FM-moe? Of heb je een vriendin?
En ik dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cos! beetje van alles moe eigenlijk (waar blijft die freaking zon!!!), maar inderdaad ook wel van 3FM / deze reeks. Helaas nog geen vriendin.
Da's vlakbij Elinkwijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
je gaat je adres toch niet geven op de radio
burgermeester norbruislaan 93
Ah, administratiekantoor Cobi Financialquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
je gaat je adres toch niet geven op de radio
burgermeester norbruislaan 93
klein kantoorje om stage te lopenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, administratiekantoor Cobi Financial.
Zo klinkt 't wel idd. Nouja, kan natuurlijk welquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
klein kantoorje om stage te lopen
Nee hoor! jij bent absoluut een lichtpuntje in deze donkere dagenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik dan?Je bent toch niet moe van mij?
Auto ongeluk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zat aan Street Spirit te denken. Favoriet nummer van onze stamgast Kees met wie ik stomtoevallig gelijktijdig mijn rijbewijs heb gehaald. Afspraak was dan ook gelijk om elkaar na 10 jaar er aan te herinneren dat wij ons rijbewijs moesten verlengen. Helaas voor Kees is dat niet meer mogelijk voor hem...
Serious Talent-bandje. Zal binnenkort wel een actie zijn om kaartjes voor hun eerste concerten te winnen,quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:
dit klinkt vrij onbekend.... wie zijn dit?
Rigby is beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Serious Talent-bandje. Zal binnenkort wel een actie zijn om kaartjes voor hun eerste concerten te winnen,
Live of niet. Het klinkt allebei nergens naar. Echt, die stem. Dat gekerm *ril*.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
* LIVE GEZONGEN * LIVE GEZONGEN * LIVE GEZONGEN * LIVE GEZONGEN *
Franz Ferdinand live *ril*quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Live of niet. Het klinkt allebei nergens naar. Echt, die stem. Dat gekerm *ril*.
Jij moet afvallen bij het leven , zoveel kots jij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezien de absurd hoge rotatie van dit gekerm wordt dat 't vanzelf wel.
Nee, dit is lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezien de absurd hoge rotatie van dit gekerm wordt dat 't vanzelf wel.
Mwahquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij moet afvallen bij het leven , zoveel kots jij.
KoLquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee, dit is lekker. Geef mij maar KoL dan hoor
volgende weekquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat dus. Was deze al een 3FM megahit geweest?
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef cosmick het volgende:
Ook zo'n vreselijk misselijkmakend drama dit.
ow, nou dan laat maarquote:
willen die dan per direct deze reeks verlatenquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef TIM-846 het volgende:
Zijn hier mensen die in Amsterdam wonen? (of gewoond hebben)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |