Ja, klopt wel maar heb het sowieso ook erg druk dus dat speelt eigenlijk ook wel meequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die heeft toch aangeven dat hij beetje 3fm moe is
Maar ik gok dat je dan niet Karma Police had aangevraagd toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:36 schreef Againzender het volgende:
Zat net tijdens het ophalen van m'n rijbewijs nog te bedenken dat ik maar eens iets van Radiohead moest aanvragen, maar Rob is mij al voor
Zat aan Street Spirit te denken. Favoriet nummer van onze stamgast Kees met wie ik stomtoevallig gelijktijdig mijn rijbewijs heb gehaald. Afspraak was dan ook gelijk om elkaar na 10 jaar er aan te herinneren dat wij ons rijbewijs moesten verlengen. Helaas voor Kees is dat niet meer mogelijk voor hem...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je dan niet Karma Police had aangevraagd toch?
O, hmm. .quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zat aan Street Spirit te denken. Favoriet nummer van onze stamgast Kees met wie ik stomtoevallig gelijktijdig mijn rijbewijs heb gehaald. Afspraak was dan ook gelijk om elkaar na 10 jaar er aan te herinneren dat wij ons rijbewijs moesten verlengen. Helaas voor Kees is dat niet meer mogelijk voor hem...
Vind je geen goed nummer?quote:
Oh, dat zeker. Maar hij is alweer een aantal jaren dood ondertussen, maar moest vandaag toch weer aan hem denkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
O jawel, zeker, maar voor Kees is het wel jammer.
iTunes-stream hier ook al.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef Impry het volgende:
Winamp-stream klapt er hier uit... (bij een vriend ook al)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |