Ja, klopt wel maar heb het sowieso ook erg druk dus dat speelt eigenlijk ook wel meequote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die heeft toch aangeven dat hij beetje 3fm moe is
Maar ik gok dat je dan niet Karma Police had aangevraagd toch?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:36 schreef Againzender het volgende:
Zat net tijdens het ophalen van m'n rijbewijs nog te bedenken dat ik maar eens iets van Radiohead moest aanvragen, maar Rob is mij al voor
Zat aan Street Spirit te denken. Favoriet nummer van onze stamgast Kees met wie ik stomtoevallig gelijktijdig mijn rijbewijs heb gehaald. Afspraak was dan ook gelijk om elkaar na 10 jaar er aan te herinneren dat wij ons rijbewijs moesten verlengen. Helaas voor Kees is dat niet meer mogelijk voor hem...quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je dan niet Karma Police had aangevraagd toch?
O, hmm. .quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zat aan Street Spirit te denken. Favoriet nummer van onze stamgast Kees met wie ik stomtoevallig gelijktijdig mijn rijbewijs heb gehaald. Afspraak was dan ook gelijk om elkaar na 10 jaar er aan te herinneren dat wij ons rijbewijs moesten verlengen. Helaas voor Kees is dat niet meer mogelijk voor hem...
Vind je geen goed nummer?quote:
Oh, dat zeker. Maar hij is alweer een aantal jaren dood ondertussen, maar moest vandaag toch weer aan hem denkenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
O jawel, zeker, maar voor Kees is het wel jammer.
iTunes-stream hier ook al.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:59 schreef Impry het volgende:
Winamp-stream klapt er hier uit... (bij een vriend ook al)
Oh, dus er zijn nummers die ie nog kan waarderen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef Noortje. het volgende:
Wat een heerlijke nummers heeft Roel in zijn Last.fm library staan zeg.
Dank u.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:05 schreef Noortje. het volgende:
Wat een heerlijke nummers heeft Roel in zijn Last.fm library staan zeg.
Jammer dat je dan ook zelf playlists moet samenstellen voor het regionale gepeupelquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:17 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oh, dus er zijn nummers die ie nog kan waarderen?.
Adele blijft voor mij een zeiknummer.
Hej Cos! beetje van alles moe eigenlijk (waar blijft die freaking zon!!!), maar inderdaad ook wel van 3FM / deze reeks. Helaas nog geen vriendinquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans! Wat lees ik nou toch allemaal weer jongen. Jij 3FM-moe? Of heb je een vriendin?
En ik dan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Cos! beetje van alles moe eigenlijk (waar blijft die freaking zon!!!), maar inderdaad ook wel van 3FM / deze reeks. Helaas nog geen vriendin.
Da's vlakbij Elinkwijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
je gaat je adres toch niet geven op de radio
burgermeester norbruislaan 93
Ah, administratiekantoor Cobi Financialquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
je gaat je adres toch niet geven op de radio
burgermeester norbruislaan 93
klein kantoorje om stage te lopenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, administratiekantoor Cobi Financial.
Zo klinkt 't wel idd. Nouja, kan natuurlijk welquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
klein kantoorje om stage te lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |