Nee hoor! jij bent absoluut een lichtpuntje in deze donkere dagenquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En ik dan?Je bent toch niet moe van mij?
Auto ongeluk?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zat aan Street Spirit te denken. Favoriet nummer van onze stamgast Kees met wie ik stomtoevallig gelijktijdig mijn rijbewijs heb gehaald. Afspraak was dan ook gelijk om elkaar na 10 jaar er aan te herinneren dat wij ons rijbewijs moesten verlengen. Helaas voor Kees is dat niet meer mogelijk voor hem...
Serious Talent-bandje. Zal binnenkort wel een actie zijn om kaartjes voor hun eerste concerten te winnen,quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:
dit klinkt vrij onbekend.... wie zijn dit?
Rigby is beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Serious Talent-bandje. Zal binnenkort wel een actie zijn om kaartjes voor hun eerste concerten te winnen,
Live of niet. Het klinkt allebei nergens naar. Echt, die stem. Dat gekerm *ril*.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
* LIVE GEZONGEN * LIVE GEZONGEN * LIVE GEZONGEN * LIVE GEZONGEN *
Franz Ferdinand live *ril*quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Live of niet. Het klinkt allebei nergens naar. Echt, die stem. Dat gekerm *ril*.
Jij moet afvallen bij het leven , zoveel kots jij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezien de absurd hoge rotatie van dit gekerm wordt dat 't vanzelf wel.
Nee, dit is lekkerquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gezien de absurd hoge rotatie van dit gekerm wordt dat 't vanzelf wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |