quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Oh dat moet ik over een tijdje ook doen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 07:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wil je daar niet mee spotten.![]()
Nee, ik moet 9 moedervlekjes weg laten snijden_!
Maar dan 3 en niet 9quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:12 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh dat moet ik over een tijdje ook doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:28 schreef jordeeeh het volgende:
Hm, eerst maar eens naar de ortho.wtf dude je bent 20 ofzo tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
><(({>
quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Even de TT aangepast. Ik neem aan dat dit Turks is. Voor hetzelfde geldt wens je ons allemaal de kanker toe. Vandaar. Niet iedereen kan Turks.
En Centroal
Geld is zonder t.quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Even de TT aangepast. Ik neem aan dat dit Turks is. Voor hetzelfde geldt wens je ons allemaal de kanker toe. Vandaar. Niet iedereen kan Turks.
En Centroal
If you have it, flaunt it!quote:
Blijf je er nu over doorzeuren?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, waarom ben ik geen mod geworden?
quote:
Zo zie ik er wel uit ja, k weet tquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Waar is Chuck_Norris? Die kan dit wel waarderen.
Ben gewoon nieuwsgierig naar de beweegredenen om voor Swarmahoer te kiezen. Maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden, want Adelante is weer met de noorderzon vertrokken.quote:
Geen idee, mijn stem had je.quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, waarom ben ik geen mod geworden?
Waarom hier heb je niet op mij gestemdquote:
Nee, want de FA's nemen dat besluit en hoe dat tot stand komt, is niemand duidelijk. Kijk naar mij, ik was er ook zomaar ineens.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je dat niet even uitzoeken voor me?
Ik ga voor de underdog, jij had al vier stemmen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:16 schreef dagdag het volgende:
[..]
Waarom hier heb je niet op mij gestemd
Goede besluitvorming enzo, daar hoef ik op mn werk niet mee aan te komenquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, want de FA's nemen dat besluit en hoe dat tot stand komt, is niemand duidelijk. Kijk naar mij, ik was er ook zomaar ineens.
Kan je remlof warm maken om mij R&P mod te maken?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ga voor de underdog, jij had al vier stemmen.
Dus het is jou schuld?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ga voor de underdog, jij had al vier stemmen.
Ik heb zo een vermoeden dat het met de meet te maken had.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Goede besluitvorming enzo, daar hoef ik op mn werk niet mee aan te komen
Maar je kan het toch vragen aan ze?
Neequote:Op donderdag 5 maart 2009 10:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kan je remlof warm maken om mij R&P mod te maken?
Neequote:
Dat is echt heel slecht als dat zo isquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb zo een vermoeden dat het met de meet te maken had.
Zoals?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:29 schreef jordeeeh het volgende:
Kunnen we t ook over leuke dingen hebben?
Ze zijn boos in de onz scquote:
Alle drie users?quote:
quote:
deze zijn niet allemaal onlinequote:
danny@fok.nl, maar ik denk dat je een flinke zak duiten mee moet nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:34 schreef dagdag het volgende:
Ik wil fok overkopen, waar moet ik komen?
http://www.fok.nl/shop/quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:34 schreef dagdag het volgende:
Ik wil fok overkopen, waar moet ik komen?
Er staat 4,50 euro, dat is fok?quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/
Dan staat er een optie "FOK! Overkopen". Als die er niet bij staat dan heb je teveel bans of notes gehad.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan typ je onz in onz sc is het nog niet goed
okquote:Op donderdag 5 maart 2009 10:49 schreef kurk_droog het volgende:
devvie, ga eenS naar schoo je patatpan ltoe...
Omdat wij tante yvonne hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:20 schreef reetveter het volgende:
Waarom moet dit topic per s centraal terwijl de andere SC's dat niet hoeven?
Carequote:Op donderdag 5 maart 2009 11:20 schreef reetveter het volgende:
Waarom moet dit topic per s centraal terwijl de andere SC's dat niet hoeven?
Houdt de newbies ook weg btw. Kunnen ze m lekker niet meer vinden.quote:
Dat zei k niet. Iedereen is welkom ofcourse.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Houdt de newbies ook weg btw. Kunnen ze m lekker niet meer vinden.
Ik heb aan de admin gemeld dat jij discrimineert.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Houdt de newbies ook weg btw. Kunnen ze m lekker niet meer vinden.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:11 schreef dagdag het volgende:
'Ja hier is het een rotzooi,mods vliegen door de lucht'
AAAHHH
En wat gaat het worden? Boeing 747?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb aan de admin gemeld dat jij discrimineert.
EN MORGEN MAG IK EEEEEEINDELUK EEN NIEUW TOESTEL UITZOEKEN
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb aan de admin gemeld dat jij discrimineert.
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
No shitquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ohnoes, zal ik het echt daar van hebben![]()
Omdat dat voor de faalbox360 is..quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:43 schreef reetveter het volgende:
http://www.rockstargames.com/thelostanddamned/index2.html
Waarom wist ik hier niks van
Een mislukte Maryam Hassouni, dat is het!quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:36 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Waar is Chuck_Norris? Die kan dit wel waarderen.
?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef Devvie het volgende:
Het hupt kan totaal niet met die SC omgaan![]()
![]()
Waar kan Het_hupt wl mee omgaan?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef Devvie het volgende:
![]()
Wie?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Een mislukte Maryam Hassouni, dat is het!
Ach ja, what else is new?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef Devvie het volgende:
![]()
Oh die. Die is ook wel paalbaar, maar Camilla is toch net iets lekkerderquote:
Dude, nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh die. Die is ook wel paalbaar, maar Camilla is toch net iets lekkerder
wie is dunya?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, nee. Gewoon nee.
Watch:
[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]
See the difference?
JA DIE LINKER IS GEWOON LEKKERDER.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Dude, nee. Gewoon nee.
Watch:
[ afbeelding ] versus [ afbeelding ]
See the difference?
Turks? Ze is half Braziliaans, maar niet Turks, lutser.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
Die Camilla is gewoon een Turkse Sanne Wallis de Vries!
Niet lang meer danquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef BobbyB het volgende:
Ok IQM -1 voor z'n vrouwensmaak in dit topic deel.
bovenste duidelijk beterquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:08 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Die Camilla is gewoon een Turkse Sanne Wallis de Vries!
Sowieso, doe maar geen plaatjesquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:13 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit mag wel, toch?
quote:
Ja jong, dat is toch voor haar rol.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
D'r zit een poedel op d'r hoofd.
bah.quote:
Ik kan er inderdaad niet doorheen kijken... haar kleren dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja jong, dat is toch voor haar rol.Dat jij daar nou niet doorheen kan kijken.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bah.
Doe mij Mandy Moore maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ergens heb je wel smaak!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef BobbyB het volgende:
Of Haley Bennett
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RAAWR!
Er spelen wel meer geniale acteurs en actrices in die serie maar ik kan me er nooit toe zetten om te kijken. Sowieso sta ik dan meestal te kokenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
Wist je dat Mandy Moore ook te zien was in How I Met Your Mother? Een extra reden om te kijken, me dunkt.
Je moet ook niet de RTL 5-versie kijken. Met stomme ondertiteling.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er spelen wel meer geniale acteurs en actrices in die serie maar ik kan me er nooit toe zetten om te kijken. Sowieso sta ik dan meestal te koken
kazaa of napster.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef reetveter het volgende:
Ik zoek een goed download progamma voor muziek, geen limewire. Suggesties?
Succes, ik moet ook nog superveel maken voor volgende weekquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:24 schreef KingOfPop het volgende:
Gezellig volgende week twee tentamens
Ik geloof dat ik jullie gedag ga zeggen
Welk seizoen en aflevering?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
Wist je dat Mandy Moore ook te zien was in How I Met Your Mother? Een extra reden om te kijken, me dunkt.
Maar, daar komt vast niets van terecht.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Succes, ik moet ook nog superveel maken voor volgende week
Ja, jij wel.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Hihi ik heb weer 2 tentamens gehaald, goede ik.
Zoveel mogelijkquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Maar, daar komt vast niets van terecht.
Seizoen 3, episode 1. Zij speelt Amy.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Welk seizoen en aflevering?
Ohh en Maryam Hassouni.![]()
Mijn broer zit nu in Brazili, terwijl het carnaval is daar, zei ie.quote:
Ja ik heb een Braziliaan in mijn project groepquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn broer zit nu in Brazili, terwijl het carnaval is daar, zei ie.
2 weken geleden was dat jaquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mijn broer zit nu in Brazili, terwijl het carnaval is daar, zei ie.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik heb een Braziliaan in mijn project groep. Midden in het Atrium draait die ook zijn keiharde samba muziek
Doet de cam aan om de school aan zijn ouders te laten zien en gaat door de school lopen
Chille gasten
Ja zou kunnen, weet niet precies, maar toch tof om daar te zijnquote:
Omg wat ziet er daar uit.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Seizoen 3, episode 1. Zij speelt Amy.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.buzzsugar.com/578293
Ik vond haar niet zo geweldigquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, ik herkende haar pas achteraf.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg wat ziet er daar uit.Bikerchick.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:55 schreef Fascination het volgende:
Gezocht: die FOK!'er in de trein...!
Ik ben zo lompquote:
Oh, dan moet je dat maar even poetsen he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zo lomp![]()
Tevens ben ik tot de conclusie gekomen dat er zich hele stofkolonies onder mijn toetsenbord bevinden.![]()
Hatsjoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dat maar even poetsen he.Ik heb geen zin om alle toetsen te verwijderen, ik ben bang dat ik ze er dan niet meer op krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat? Hele stofmuizen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zo lomp![]()
Tevens ben ik tot de conclusie gekomen dat er zich hele stofkolonies onder mijn toetsenbord bevinden.![]()
Hatsjoe
Waar?quote:
Ja, niet zo hardquote:
quote:
En na deze post loste het probleem zichzelf vreemd genoeg op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmylordy, alle fok plaatjes doen het niet meerPI's wel maar smileys geeft ie een dood linkje aan.
Wat moet ik doen?
Whehe, had ik net ook last van.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmylordy, alle fok plaatjes doen het niet meerPI's wel maar smileys geeft ie een dood linkje aan.
Wat moet ik doen?
Zwangerschapstest doen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Wat moet ik doen?
quote:
Moeders.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn moeder vond me zielig vanmorgen dus heeft ze me lekker ziek gemeldMUWHAHAHA.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja? Nouja, als jij het zegt doe ik dat maar denk ik.
Whenever you get sad, you should stop being sad and be awesome instead.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben ook zovaak zielig, maar niemand die mij ziek meld
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Suus zegt:
ilse
Suus zegt:
er moeten duidelijke afspraken gemaakt worden
(R) zegt:
Over wat?
Suus zegt:
Ik ging vandaag naar school, speciaal om jou te zien omdat ik je zo miste
Suus zegt:
WAS JE ER NIET
(R) zegt:Ik lag in bed ik had overal pijn
![]()
Suus zegt:
we lopen elkaar mis en dat lijkt me niet de bedoeling
(R) zegt:
Misschien zou je gewoon elke dag moeten komen [ afbeelding ] dan weet je zeker dat je me een keer treft
Suus zegt:
ben je nu weer beter?
(R) zegt:
Joah
Suus zegt:
dat is geen optie want ik word vaak 's ochtends wakker en dan heb ik overal pijn![]()
Vrouwen!
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Whenever you get sad, you should stop being sad and be awesome instead.
ja goed hoor. maar hoezo was je zielig dan?quote:
True story.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Stop die quotes toch lekker in je aars.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee.quote:
Ik heb buikpijn, en hoofdpijn.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja goed hoor. maar hoezo was je zielig dan?
Kijk eens naar de inhoud in plaats van naar de verpakking eromheen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Stop die quotes toch lekker in je aars.
Ik zei toch dat je een zwangerschapstest moest doen.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk eens naar de inhoud in plaats van naar de verpakking eromheen.
Wat nou!quote:Username en/of password zijn niet correct
Hier ga ik maar niet op inquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je een zwangerschapstest moest doen.
Bonkjes en sliertjes?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hier ga ik maar niet op inik wil jullie niet onnodig traumatiseren.
Hhahaha een woordgrap!!!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Net in een half uur een betoog van 800 woorden geschreven
Zal niet heel hoogstaand zijn
Hoezo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whihihi, bonkjes en sliertjes.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die lesbo?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
Suus zegt:
ilse
Suus zegt:
er moeten duidelijke afspraken gemaakt worden
(R) zegt:
Over wat?
Suus zegt:
Ik ging vandaag naar school, speciaal om jou te zien omdat ik je zo miste
Suus zegt:
WAS JE ER NIET
(R) zegt:Ik lag in bed ik had overal pijn
![]()
Suus zegt:
we lopen elkaar mis en dat lijkt me niet de bedoeling
(R) zegt:
Misschien zou je gewoon elke dag moeten komen [ afbeelding ] dan weet je zeker dat je me een keer treft
Suus zegt:
ben je nu weer beter?
(R) zegt:
Joah
Suus zegt:
dat is geen optie want ik word vaak 's ochtends wakker en dan heb ik overal pijn![]()
Vrouwen!
Niggers zijn altijd vrij.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Fascination het volgende:
Ik ben vandaag vrij, mwehehehe! Beat that, niggers.
Alles wat te maken heeft met dat hoe ik je moeder ontmoet heb, vind ik kut.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Kijk eens naar de inhoud in plaats van naar de verpakking eromheen.
Als je de gevangenis vrij noemt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stop maar eens met die "je moeder" grappen. Die zijn pas kutquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alles wat te maken heeft met dat hoe ik je moeder ontmoet heb, vind ik kut.
Slechte eigenschap.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Fascination het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:36 schreef Zotheid het volgende:
Aangezien ik dit weekend niet aanwezig ben en wel graag een post in het 1000e sc topic wil hebben plaats ik hierbij mijn pass. Ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn een post te plaatsen.Ah, vrij baggeren op het account van Zotheid + een jaarban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Aangezien ik dit weekend niet aanwezig ben en wel graag een post in het 1000e sc topic wil hebben plaats ik hierbij mijn pass. Ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn een post te plaatsen.Ben je wel helemaal goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nou Bobby, kijk.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo?Ik kan wel weer een trauma gebruiken. De laatste is toch alweer een flinke tijd geleden.
Zal de enige nigger hier zich maar melden dan. Ik heb vier weken vrij. Beat that.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:34 schreef Fascination het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Aangezien ik dit weekend niet aanwezig ben en wel graag een post in het 1000e sc topic wil hebben plaats ik hierbij mijn pass. Ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn een post te plaatsen.Jaja, ik geloof er niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Aangezien ik dit weekend niet aanwezig ben en wel graag een post in het 1000e sc topic wil hebben plaats ik hierbij mijn pass. Ik hoop dat iemand zo vriendelijk wil zijn een post te plaatsen.Hoax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samenvatting? Paint?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou Bobby, kijk.
Volgens conventie is de eerste dag van de menstruatiecyclus, die dag waarop de vrouw begint te menstrueren (bloed verliezen). Hormonaal gezien wordt de cyclus in twee delen verdeeld. De eerste fase is de folliculaire fase, de tweede na de eisprong de luteale fase.
Tijdens de folliculaire fase scheidt de hypofyse (in de hersenen) follikel stimulerend hormoon (FSH) af dat de granulosacellen van een follikel zal stimuleren tot groei. Meerdere follikels (een zogenaamd cohort), gelegen in de eierstok (ovarium) en bevatten elk een eicel (oocyt). De follikels produceren gedurende deze fase van de cyclus oestrogeen. Als de grootste follikel ongeveer een diameter van 17-20 mm bereikt heeft zal de hypofyse piekgewijs luteiniserend hormoon (LH) produceren, waarna de follikel ongeveer 36 tot 48 uur zal springen (ovulatie, zie verder bij de eicel). Het geproduceerde oestrogeen zorgt voor groei (= proliferatie) van het endometrium in de baarmoeder (uterus). Deze periode van menstruele cyclus heet daarom ook proliferatieve fase. Deze fase is wisselend in duur (7 tot 21 dagen). Dit heeft gevolgen voor de vruchtbare periode (zie verder).
De tweede fase wordt luteale fase genoemd en begint op het moment dat de follikel gesprongen is, en de eicel er uit verdwenen is. De granulosacellen van het follikel veranderen van vorm en worden granulosa lutenecellen. Onder invloed van het LH zullen deze granulosa lutenecellen progesteron gaan produceren. Het follikel zonder eicel wordt geel lichaam (corpus luteum) genoemd en zal nog enkele dagen de productie van progesteron blijven voortzetten. Onder invloed van de progesteron (en ook oestrogenen) verandert het baarmoederslijmvlies waarbij de slijmklieren secreet produceren en afgeeft, en zo klaargemaakt wordt voor de innesteling van het embryo. Deze fase heet daarom ook wel de secretoire fase. Als dit geel lichaampje enkele dagen later stopt met de hormoonproductie, doordat het niet ondersteunt wordt door een zwangerschap geproduceerd hormoon hCG, zal het baarmoederslijmvlies ten gronde gaan en een bloeding optreden (zie verder). Deze fase duurt bij 10% van de vrouwen met een regelmatige cyclus ongeveer 14 dagen, maar blijkt te kunnen variren van 7- 19 dagen. Bij vrouwen met een onregelmatige cyclus is de onzekerheid nog groter. Meer dan 70% blijkt vruchtbaar voor de 10 of na de 17 dag van de cyclus. De eisprong kan ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie geschieden, maar ook veel eerder of later. Dus niet noodzakelijk rond de 14e cyclusdag. Het tijdstip van de eisprong kan dus niet bepaald worden door enkel een aantal dagen te tellen sinds het begin van de cyclus of terugtellen vanaf het eind van de cyclus; vooral als de duur van cyclus van de vrouw onregelmatig is.
Klinkt dat fijn? Nee, niet echt he.
En natuurlijk kan zoiets afschuwelijks niet zomaar voorbij gaan zonder dat wij vrouwen daar last van hebben.
Fysiek leed
Het natuurlijke menstruatieproces levert bij heel veel vrouwen problemen op. Maar liefst 9 op de 10 vrouwen heeft elke maand last van n of meerdere klachten. De meest gehoorde symptomen zijn krampen (63%), prikkelbaarheid (59%) en een opgezette buik (58%). Ook hoofdpijn en rugpijn worden veel genoemd.
Emotioneel leed
Eenderde van de vrouwen geeft aan ook last te hebben van emotionele klachten. Naast prikkelbare buien zijn chagrijnig zijn (40%) en huilbuien (33%) veelvoorkomend.
Leedverzachting
Om de klachten draaglijk te maken, grijpt de menstruerende vrouw massaal naar de pijnstillers: maar liefst 61% kiest ervoor om de symptomen op die manier te bestrijden. Maar ook chocolade blijkt volgens velen een goede remedie: 31% kiest hier graag voor. Andere populaire middelen zijn extra rust (26%), een warme kruik (25%) en een lekker warm bad (20%).
Het is dus om deze reden dat ik mezelf vandaag wat extra rust heb gegeven.
Ik hoop dat het nu duidelijk voor je is en dat ik je niet hoef te vertellen over bonkjes en sliertjes.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou Bobby, kijk.
Volgens conventie is de eerste dag van de menstruatiecyclus, die dag waarop de vrouw begint te menstrueren (bloed verliezen). Hormonaal gezien wordt de cyclus in twee delen verdeeld. De eerste fase is de folliculaire fase, de tweede na de eisprong de luteale fase.
Tijdens de folliculaire fase scheidt de hypofyse (in de hersenen) follikel stimulerend hormoon (FSH) af dat de granulosacellen van een follikel zal stimuleren tot groei. Meerdere follikels (een zogenaamd cohort), gelegen in de eierstok (ovarium) en bevatten elk een eicel (oocyt). De follikels produceren gedurende deze fase van de cyclus oestrogeen. Als de grootste follikel ongeveer een diameter van 17-20 mm bereikt heeft zal de hypofyse piekgewijs luteiniserend hormoon (LH) produceren, waarna de follikel ongeveer 36 tot 48 uur zal springen (ovulatie, zie verder bij de eicel). Het geproduceerde oestrogeen zorgt voor groei (= proliferatie) van het endometrium in de baarmoeder (uterus). Deze periode van menstruele cyclus heet daarom ook proliferatieve fase. Deze fase is wisselend in duur (7 tot 21 dagen). Dit heeft gevolgen voor de vruchtbare periode (zie verder).
De tweede fase wordt luteale fase genoemd en begint op het moment dat de follikel gesprongen is, en de eicel er uit verdwenen is. De granulosacellen van het follikel veranderen van vorm en worden granulosa lutenecellen. Onder invloed van het LH zullen deze granulosa lutenecellen progesteron gaan produceren. Het follikel zonder eicel wordt geel lichaam (corpus luteum) genoemd en zal nog enkele dagen de productie van progesteron blijven voortzetten. Onder invloed van de progesteron (en ook oestrogenen) verandert het baarmoederslijmvlies waarbij de slijmklieren secreet produceren en afgeeft, en zo klaargemaakt wordt voor de innesteling van het embryo. Deze fase heet daarom ook wel de secretoire fase. Als dit geel lichaampje enkele dagen later stopt met de hormoonproductie, doordat het niet ondersteunt wordt door een zwangerschap geproduceerd hormoon hCG, zal het baarmoederslijmvlies ten gronde gaan en een bloeding optreden (zie verder). Deze fase duurt bij 10% van de vrouwen met een regelmatige cyclus ongeveer 14 dagen, maar blijkt te kunnen variren van 7- 19 dagen. Bij vrouwen met een onregelmatige cyclus is de onzekerheid nog groter. Meer dan 70% blijkt vruchtbaar voor de 10 of na de 17 dag van de cyclus. De eisprong kan ongeveer 14 dagen voor de volgende menstruatie geschieden, maar ook veel eerder of later. Dus niet noodzakelijk rond de 14e cyclusdag. Het tijdstip van de eisprong kan dus niet bepaald worden door enkel een aantal dagen te tellen sinds het begin van de cyclus of terugtellen vanaf het eind van de cyclus; vooral als de duur van cyclus van de vrouw onregelmatig is.
Klinkt dat fijn? Nee, niet echt he.
En natuurlijk kan zoiets afschuwelijks niet zomaar voorbij gaan zonder dat wij vrouwen daar last van hebben.
Fysiek leed
Het natuurlijke menstruatieproces levert bij heel veel vrouwen problemen op. Maar liefst 9 op de 10 vrouwen heeft elke maand last van n of meerdere klachten. De meest gehoorde symptomen zijn krampen (63%), prikkelbaarheid (59%) en een opgezette buik (58%). Ook hoofdpijn en rugpijn worden veel genoemd.
Emotioneel leed
Eenderde van de vrouwen geeft aan ook last te hebben van emotionele klachten. Naast prikkelbare buien zijn chagrijnig zijn (40%) en huilbuien (33%) veelvoorkomend.
Leedverzachting
Om de klachten draaglijk te maken, grijpt de menstruerende vrouw massaal naar de pijnstillers: maar liefst 61% kiest ervoor om de symptomen op die manier te bestrijden. Maar ook chocolade blijkt volgens velen een goede remedie: 31% kiest hier graag voor. Andere populaire middelen zijn extra rust (26%), een warme kruik (25%) en een lekker warm bad (20%).
Het is dus om deze reden dat ik mezelf vandaag wat extra rust heb gegeven.
Ik hoop dat het nu duidelijk voor je is en dat ik je niet hoef te vertellen over bonkjes en sliertjes.
quote:doordat het niet ondersteunt wordt
In dat geval zal ik de modjes dit verhaal uitleggen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, vrij baggeren op het account van Zotheid + een jaarban.
Ik las:"ik wantrouw jullie."quote:
Dat was niet de editknop!quote:
Jammer, ga ik wel op die van NGquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Fascination het volgende:
Haha, nieuw wachtwoord wordt naar je mail gestuurd, Zotheid.![]()
Racistquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las:"ik wantrouw jullie."
Ik ben wel te vertrouwen hoor
Wel typisch dat er niks word gezegd over hoe mannen onder deze situatie lijden.quote:
NOUHOUW!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:40 schreef Fascination het volgende:
Haha, nieuw wachtwoord wordt naar je mail gestuurd, Zotheid.![]()
quote:
Ja, als ik bloed doet dat ook PIJN! Aanstelsterquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwen bloeden n keer per maand, en dat doet PIJN!
Het is geen kwestie van of het gebeurt, maar wanneer.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daarom.
Als je wil mailen als iemand misbraak maakt, gaarne!
En hoe denk je dat het zou voelen als er bloed uit je penis kwam?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, als ik bloed doet dat ook PIJN! Aanstelster
Bwehehe, een bloedlul.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En hoe denk je dat het zou voelen als er bloed uit je penis kwam?
Een bevalling.. dat doet pas pijn...quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwen bloeden n keer per maand, en dat doet PIJN!
Huh?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Zotheid het volgende:
Maar fas, die moet je eerst goedkeuren ander werkt het alsnog niet.
Bij jullie is het 'gezond'. Bij ons is het ongezond,quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen idee, mijn vriendin bijt nietquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van of het gebeurt, maar wanneer.
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bevalling.. dat doet pas pijn...
Lijkt me.
Kijk maar in je mailbox!quote:
Zou je denken he?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.
Ik verwacht niet dat er iemand is die onder mijn naam kwaad zal willen doen, daarvoor ben ik hier te geliefd.
Ja, maar dat doe je dan ook niet zo vaak he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een bevalling.. dat doet pas pijn...
Lijkt me.
Weet je wel zeker dat ze daarmee op de bevalling zelf doelde?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad.M'n moeder zei al dat het de ergste dag uit haar leven was.
Leuk om te horen als kind zijnde.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Prima.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen.
Ik verwacht niet dat er iemand is die onder mijn naam kwaad zal willen doen, daarvoor ben ik hier te geliefd.
Dat zei mijn moeder ook, maar dat had niet zozeer met de bevalling zelf te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken Sena? We hebben hier toch het genoegen met een dame, of niet danquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:44 schreef Sena het volgende:
[..]
Bij jullie is het 'gezond'. Bij ons is het ongezond,.
Wat IQM zegt.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Als je in de bible belt woont, minimaal 1x per jaar en het liefst achter elkaar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe je dan ook niet zo vaak he.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Prima.
Ik doe niets met iemands anders zijn/haar account.
Hahaha arme jijquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom voel jij je aangesproken Sena? We hebben hier toch het genoegen met een dame, of niet dan!
" We zijn er weer ingetuind ! "quote:
Uitzonderingen daargelaten ja.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je in de bible belt woont, minimaal 1x per jaar en het liefst achter elkaar.
Wacht maar.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Er staat niks in m'n mailbox behalve kutreclames.
En dat wil ik best geloven.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha arme jij! Mijn moeder zegt dat je oerinstincten het overnemen
en dat ze alleen nog maar intens geluk kon voelen toen een gezonde moddervette baby in dr armen werd gedrukt.
Veel plezier met je "weekend."quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik ga van het lekkere weer genieten. Tot maandag.
Ja ook op mij natuurlijk, ik was een irritante huilbaby.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ze daarmee op de bevalling zelf doelde?
Ja, daarom ben je een vrouw he.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:47 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Er staat niks in m'n mailbox behalve kutreclames.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
" We zijn er weer ingetuind ! "Ik ben niet zo iemand die bij opgelicht zit hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu echt weg!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hmhmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |