bah.quote:
Ik kan er inderdaad niet doorheen kijken... haar kleren dan.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja jong, dat is toch voor haar rol.Dat jij daar nou niet doorheen kan kijken.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bah.
Doe mij Mandy Moore maar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ergens heb je wel smaak!quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:19 schreef BobbyB het volgende:
Of Haley Bennett
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RAAWR!
Er spelen wel meer geniale acteurs en actrices in die serie maar ik kan me er nooit toe zetten om te kijken. Sowieso sta ik dan meestal te kokenquote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
Wist je dat Mandy Moore ook te zien was in How I Met Your Mother? Een extra reden om te kijken, me dunkt.
Je moet ook niet de RTL 5-versie kijken. Met stomme ondertiteling.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er spelen wel meer geniale acteurs en actrices in die serie maar ik kan me er nooit toe zetten om te kijken. Sowieso sta ik dan meestal te koken
kazaa of napster.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:16 schreef reetveter het volgende:
Ik zoek een goed download progamma voor muziek, geen limewire. Suggesties?
Succes, ik moet ook nog superveel maken voor volgende weekquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:24 schreef KingOfPop het volgende:
Gezellig volgende week twee tentamens
Ik geloof dat ik jullie gedag ga zeggen
Welk seizoen en aflevering?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:22 schreef IQM het volgende:
Wist je dat Mandy Moore ook te zien was in How I Met Your Mother? Een extra reden om te kijken, me dunkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |