SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:00 schreef KirkLazarus het volgende:
Hallo, ben ik weer![]()
Ik stapte dus in de trein met mede-FOK' ers esco_ en TuggsPandaFoundation en zag toch mijn grote vreugde de Muizenkop' zitten... zoals jullie hebben kunnen lezen in dit topic: vriend van de Ranzige Ransdaler. Wij zaten dus in de aanslag met onze mobieltjes...
...maar we zagen hem niet instappenEn plots kwam daar hij daar in het gangpad aanwandelen
![]()
De lang beloofde pic:Hij ziet er ook uit alsof hij stinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
]quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:15 schreef CasB het volgende:
Maargoed, nu moet hij zich nog bekendmaken.
Hallo, ben ik weer![]()
Ik stapte dus in de trein met mede-FOK' ers esco_ en TuggsPandaFoundation en zag toch mijn grote vreugde de Muizenkop' zitten... zoals jullie hebben kunnen lezen in dit topic: vriend van de Ranzige Ransdaler. Wij zaten dus in de aanslag met onze mobieltjes...
...maar we zagen hem niet instappenEn plots kwam daar hij daar in het gangpad aanwandelen
![]()
De lang beloofde pic:Gadverdamme toen ik je spoilertag opende begon het hier echt te meurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
k zei toch dat het een haas was!quote:
Nee want dan is hij een Crane wannabe en er is maar 1 Crane-baasquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
het zou toch mooi worden als hier opeens even iemand met een nieuwe account komt; EUJ WTF DOET DIE FOTOW VAN MIJ HIERRRRRR!!!!1 DIE MOET ERAFFFF!! ANDERS SLA IK JE DOOD!!!11
*Hpzone blijft stand-by.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:41 schreef DragonFire het volgende:
Spannend! Misschien een Fok! inzamelactie voor een jaar lang deo voor onze grote vriend.
Hallo, ben ik weer![]()
![]()
De lang beloofde pic:Is dat het interieur van een Syntustrein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
EUJ WTF DOET DIE FOTOW VAN MIJ HIERRRRRR!!!!1 DIE MOET ERAFFFF!! ANDERS SLA IK JE DOOD!!!11quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
het zou toch mooi worden als hier opeens even iemand met een nieuwe account komt; EUJ WTF DOET DIE FOTOW VAN MIJ HIERRRRRR!!!!1 DIE MOET ERAFFFF!! ANDERS SLA IK JE DOOD!!!11
*Hpzone blijft stand-by.
Dank je, vond het nog lang duren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
EUJ WTF DOET DIE FOTOW VAN MIJ HIERRRRRR!!!!1 DIE MOET ERAFFFF!! ANDERS SLA IK JE DOOD!!!11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |