Op stil zetten je mobiel, dan is dat vaak ook overquote:Op maandag 10 november 2008 23:22 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Hebben die mobiel-cameratjes dan niet allemaal expres zo'n "klik" na het maken van en foto?
Dat, en een degelijke mobiel hebben wil je ook al eens een stuk verder helpen.quote:Op maandag 10 november 2008 23:23 schreef damsco het volgende:
[..]
Op stil zetten je mobiel, dan is dat vaak ook over
Heeft trouwens niks met oudheid van een mobieltje te maken. Eerder door privacy organisaties die het ongewenst op foto zetten van mensen wil voorkomen (is zeker iets over te zeggen).quote:Op maandag 10 november 2008 23:46 schreef secoh het volgende:
[..]
Dat, en een degelijke mobiel hebben wil je ook al eens een stuk verder helpen.
Zelfs mijn stokoude Nokia 3200 die ik hier nog ergens heb liggen heeft de mogelijkheid om het klikgeluid gewoon uit te schakelen.
Ja, das waar, dat las ik al is dat dat is om de privacy van de andere mensen die gefotografeerd wórden te waarborgen, maar dat snap ik dan weer niet. Ik bedoel; als die klik afgaat is het onheil toch al geschied?quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:02 schreef damsco het volgende:
[..]
Heeft trouwens niks met oudheid van een mobieltje te maken. Eerder door privacy organisaties die het ongewenst op foto zetten van mensen wil voorkomen (is zeker iets over te zeggen).
Het gaat erom dat de drempel om daadwerkelijk een foto te nemen verhoogd wordt. Met een duidelijk klikgeluid dat niet uit te schakelen is, kun je immers niet meer ongemerkt een foto maken...quote:Op dinsdag 11 november 2008 00:18 schreef secoh het volgende:
Ja, das waar, dat las ik al is dat dat is om de privacy van de andere mensen die gefotografeerd wórden te waarborgen, maar dat snap ik dan weer niet. Ik bedoel; als die klik afgaat is het onheil toch al geschied?There's nothing more you can do about it. Tenzij die andere je dan een knakker verkoopt en je mobieltje tegen de muur aan keilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They're taking the hobbits to Isengard!
ah okquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Nooit meer gezien/geroken helaas/gelukkig... mocht 'ie ooit nog opduiken dan volgt de foto natuurlijk nog...
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ah ok
heb je dan toevallig pics van je zusje als ik vragen mag?
Crane heeft geen zwart haar en een brilquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:00 schreef Biels het volgende:
Ik denk toch Crane. Zat er een lelijk chickie naast hem?
nu ongeveer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 09:59 schreef KirkLazarus het volgende:
Ladies and gentlemen!
We've got him!
Foto volgt zodra ik uit de trein en op m'n laptop ben
Misschien volgt de foto vanmiddag toch nog.quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:24 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goede topicclimaxen zijn slechts aan enkelen voorbehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:00 schreef KirkLazarus het volgende:
Hallo, ben ik weer![]()
Ik stapte dus in de trein met mede-FOK' ers esco_ en TuggsPandaFoundation en zag toch mijn grote vreugde de Muizenkop' zitten... zoals jullie hebben kunnen lezen in dit topic: vriend van de Ranzige Ransdaler. Wij zaten dus in de aanslag met onze mobieltjes...
...maar we zagen hem niet instappenEn plots kwam daar hij daar in het gangpad aanwandelen
![]()
De lang beloofde pic:Hij ziet er ook uit alsof hij stinktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE”
]quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:15 schreef CasB het volgende:
Maargoed, nu moet hij zich nog bekendmaken.
Hallo, ben ik weer![]()
Ik stapte dus in de trein met mede-FOK' ers esco_ en TuggsPandaFoundation en zag toch mijn grote vreugde de Muizenkop' zitten... zoals jullie hebben kunnen lezen in dit topic: vriend van de Ranzige Ransdaler. Wij zaten dus in de aanslag met onze mobieltjes...
...maar we zagen hem niet instappenEn plots kwam daar hij daar in het gangpad aanwandelen
![]()
De lang beloofde pic:Gadverdamme toen ik je spoilertag opende begon het hier echt te meurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
k zei toch dat het een haas was!quote:
Nee want dan is hij een Crane wannabe en er is maar 1 Crane-baasquote:Op donderdag 5 maart 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
het zou toch mooi worden als hier opeens even iemand met een nieuwe account komt; EUJ WTF DOET DIE FOTOW VAN MIJ HIERRRRRR!!!!1 DIE MOET ERAFFFF!! ANDERS SLA IK JE DOOD!!!11
*Hpzone blijft stand-by.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:41 schreef DragonFire het volgende:
Spannend! Misschien een Fok! inzamelactie voor een jaar lang deo voor onze grote vriend.
Hallo, ben ik weer![]()
![]()
De lang beloofde pic:Is dat het interieur van een Syntustrein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
EUJ WTF DOET DIE FOTOW VAN MIJ HIERRRRRR!!!!1 DIE MOET ERAFFFF!! ANDERS SLA IK JE DOOD!!!11quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:33 schreef Hpzone het volgende:
het zou toch mooi worden als hier opeens even iemand met een nieuwe account komt; EUJ WTF DOET DIE FOTOW VAN MIJ HIERRRRRR!!!!1 DIE MOET ERAFFFF!! ANDERS SLA IK JE DOOD!!!11
*Hpzone blijft stand-by.
Dank je, vond het nog lang duren.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
EUJ WTF DOET DIE FOTOW VAN MIJ HIERRRRRR!!!!1 DIE MOET ERAFFFF!! ANDERS SLA IK JE DOOD!!!11
Had jezelf dan op zijn minst 'WoWbaas12' genoemd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef DarkKnight89 het volgende:
op internet durf je wel hč, kkmongoolin de trein was je toch een stuk minder stoer
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef DarkKnight89 het volgende:
op internet durf je wel hč, kkmongoolin de trein was je toch een stuk minder stoer
Zou hij zich al opgehangen hebben aan z'n Gamecube controller snoer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:04 schreef boskameel het volgende:. Je zal jezelf maar terugvinden in dit topic.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jezelf dan op zijn minst 'WoWbaas12' genoemd.
Jij bent echt een Onur-fanboy?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan iemand die goed is met photoshop die stinkhoofd op Onur plakken?
Dit is weer een nieuwe baas![]()
Link naar Onur: http://img73.imageshack.us/img73/5251/onurrz5.jpg
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jezelf dan op zijn minst 'WoWbaas12' genoemd.
Hallo, ben ik weer![]()
![]()
De lang beloofde pic:Ik vind het wel erg toevallig dat je die gast precies 2 dagen nadat ik het topic heb gekicked in 1 keer tegenkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
Its a conspiracyquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg toevallig dat je die gast precies 2 dagen nadat ik het topic heb gekicked in 1 keer tegenkomt
Vond ik ook alquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg toevallig dat je die gast precies 2 dagen nadat ik het topic heb gekicked in 1 keer tegenkomt
quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:58 schreef Johnsel het volgende:
Das henk, mijn zeer gewaardeerde klasgenoot![]()
Hallo, ben ik weer![]()
![]()
De lang beloofde pic:Hier zit een luchtje aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef Resco het volgende:
[..]
JAHAAA!
Sta je ineens met je kop op FOK! he?!![]()
Jonge ik wil die stinkhoofd op Onur hebben, niet andersomquote:
JAAAAAAAA AL STOND IK DAT AL?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef Resco het volgende:
[..]
JAHAAA!
Sta je ineens met je kop op FOK! he?!![]()
Ik ben je hond niet. Ik photoshop wat ik wil. Luie donder.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jonge ik wil die stinkhoofd op Onur hebben, niet andersom
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik ben je hond niet. Ik photoshop wat ik wil. Luie donder.
Jat m'n idee dan niet kerknegerquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef Resco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef Resco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef J.Herrer het volgende:
En ik ben een luie donder? Je kan ook zeggen dat ik geen photoshop heb en geen photoshop nerd skills [ afbeelding ]
Zonder mijn aanvraag was je nooit op dat idee gekomen stinkjochquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef Resco het volgende:
[..]
Wat ik nu soep was toch niet jouw idee? Daar ging het toch om?![]()
![]()
Ga dan zelf eens aan de slag. Je hebt toch geen verdomde auteursrechten op je bazen pic.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zonder mijn aanvraag was je nooit op dat idee gekomen stinkjoch
Ik zeg je toch net dat ik geen photoshop heb pauperquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:30 schreef Resco het volgende:
[..]
Ga dan zelf eens aan de slag. Je hebt toch geen verdomde auteursrechten op je bazen pic.
Jij hebt geen Photoshop en je noemt mij een pauper?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zeg je toch net dat ik geen photoshop heb pauper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |