Had jezelf dan op zijn minst 'WoWbaas12' genoemd.quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef DarkKnight89 het volgende:
op internet durf je wel hè, kkmongoolin de trein was je toch een stuk minder stoer
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:53 schreef DarkKnight89 het volgende:
op internet durf je wel hè, kkmongoolin de trein was je toch een stuk minder stoer
Zou hij zich al opgehangen hebben aan z'n Gamecube controller snoer?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:04 schreef boskameel het volgende:. Je zal jezelf maar terugvinden in dit topic.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jezelf dan op zijn minst 'WoWbaas12' genoemd.
Jij bent echt een Onur-fanboy?quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kan iemand die goed is met photoshop die stinkhoofd op Onur plakken?
Dit is weer een nieuwe baas![]()
Link naar Onur: http://img73.imageshack.us/img73/5251/onurrz5.jpg
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had jezelf dan op zijn minst 'WoWbaas12' genoemd.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:00 schreef KirkLazarus het volgende:
Hallo, ben ik weer![]()
Ik stapte dus in de trein met mede-FOK' ers esco_ en TuggsPandaFoundation en zag toch mijn grote vreugde de Muizenkop' zitten... zoals jullie hebben kunnen lezen in dit topic: vriend van de Ranzige Ransdaler. Wij zaten dus in de aanslag met onze mobieltjes...
...maar we zagen hem niet instappenEn plots kwam daar hij daar in het gangpad aanwandelen
![]()
De lang beloofde pic:Ik vind het wel erg toevallig dat je die gast precies 2 dagen nadat ik het topic heb gekicked in 1 keer tegenkomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr
Its a conspiracyquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg toevallig dat je die gast precies 2 dagen nadat ik het topic heb gekicked in 1 keer tegenkomt
Vond ik ook alquote:Op donderdag 5 maart 2009 13:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg toevallig dat je die gast precies 2 dagen nadat ik het topic heb gekicked in 1 keer tegenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |