quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:58 schreef Johnsel het volgende:
Das henk, mijn zeer gewaardeerde klasgenoot![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:00 schreef KirkLazarus het volgende:
Hallo, ben ik weer![]()
Ik stapte dus in de trein met mede-FOK' ers esco_ en TuggsPandaFoundation en zag toch mijn grote vreugde de Muizenkop' zitten... zoals jullie hebben kunnen lezen in dit topic: vriend van de Ranzige Ransdaler. Wij zaten dus in de aanslag met onze mobieltjes...
...maar we zagen hem niet instappenEn plots kwam daar hij daar in het gangpad aanwandelen
![]()
De lang beloofde pic:Hier zit een luchtje aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef Resco het volgende:
[..]
JAHAAA!
Sta je ineens met je kop op FOK! he?!![]()
Jonge ik wil die stinkhoofd op Onur hebben, niet andersomquote:
JAAAAAAAA AL STOND IK DAT AL?!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:05 schreef Resco het volgende:
[..]
JAHAAA!
Sta je ineens met je kop op FOK! he?!![]()
Ik ben je hond niet. Ik photoshop wat ik wil. Luie donder.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Jonge ik wil die stinkhoofd op Onur hebben, niet andersom
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef Resco het volgende:
[..]
Ik ben je hond niet. Ik photoshop wat ik wil. Luie donder.
Jat m'n idee dan niet kerknegerquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef Resco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:20 schreef Resco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:28 schreef J.Herrer het volgende:
En ik ben een luie donder? Je kan ook zeggen dat ik geen photoshop heb en geen photoshop nerd skills [ afbeelding ]
Zonder mijn aanvraag was je nooit op dat idee gekomen stinkjochquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:27 schreef Resco het volgende:
[..]
Wat ik nu soep was toch niet jouw idee? Daar ging het toch om?![]()
![]()
Ga dan zelf eens aan de slag. Je hebt toch geen verdomde auteursrechten op je bazen pic.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:30 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zonder mijn aanvraag was je nooit op dat idee gekomen stinkjoch
Ik zeg je toch net dat ik geen photoshop heb pauperquote:Op donderdag 5 maart 2009 14:30 schreef Resco het volgende:
[..]
Ga dan zelf eens aan de slag. Je hebt toch geen verdomde auteursrechten op je bazen pic.
Jij hebt geen Photoshop en je noemt mij een pauper?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zeg je toch net dat ik geen photoshop heb pauper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |