quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Oh, dan moet je dat maar even poetsen he.Ik heb geen zin om alle toetsen te verwijderen, ik ben bang dat ik ze er dan niet meer op krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wat? Hele stofmuizen?quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben zo lomp![]()
Tevens ben ik tot de conclusie gekomen dat er zich hele stofkolonies onder mijn toetsenbord bevinden.![]()
Hatsjoe
Waar?quote:
Ja, niet zo hardquote:
quote:
En na deze post loste het probleem zichzelf vreemd genoeg op.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmylordy, alle fok plaatjes doen het niet meerPI's wel maar smileys geeft ie een dood linkje aan.
Wat moet ik doen?
Whehe, had ik net ook last van.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ohmylordy, alle fok plaatjes doen het niet meerPI's wel maar smileys geeft ie een dood linkje aan.
Wat moet ik doen?
Zwangerschapstest doen!quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
Wat moet ik doen?
quote:
Moeders.quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn moeder vond me zielig vanmorgen dus heeft ze me lekker ziek gemeldMUWHAHAHA.
quote:Op donderdag 5 maart 2009 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja? Nouja, als jij het zegt doe ik dat maar denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |