quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ja , wat drink jij? Pizza.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon in de blender en slurpen door een rietje
Dat is toch iig stof tot nadenken...quote:
Hey BTtje!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
Oké ik ga dit keer proberen deel te nemen aan het gesprek..
Nee, niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
Oké ik ga dit keer proberen deel te nemen aan het gesprek..
Mmmm lekker... Met extra knoflook en extra vloeibaar gemaakt met olijfoliequote:
Waar?quote:
Gaan we nu bijdehand doen? Dat ben ik alquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch iig stof tot nadenken...
Er staat twee keer SCquote:
niet meerquote:
Het is besmettelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gaan we nu bijdehand doen? Dat ben ik al
Je doet nu gewoon aardig tegen me omdat je date met WD niet meer door gaatquote:
Wil je dat niet? Het is tenslotte jouw topic.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je dat niet? Het is tenslotte jouw topic.
O ja, ik zou gaan eten ...quote:
Dat is expres, pipo. Er mocht zogenaamd geen Bazen meer voor SC staan, dus staat er nu twee keer SC.quote:
Gast, doe niet.quote:
Ja raar of niet, voor types zoals jij hebben ze de zandbak uitgevonden.quote:
Ja maar niet over eten. Want de TT zegt juist dat je moet stoppen met praten over eten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je dat niet? Het is tenslotte jouw topic.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je doet nu gewoon aardig tegen me omdat je date met WD niet meer door gaat!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Zandbakquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja raar of niet, voor types zoals jij hebben ze de zandbak uitgevonden.
Ik ben haar pooier, dan verwacht ik ook wat respect jah.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat je toegeeft aan hem, omdat het zijn topic is
Alsof het uitmaakt wie het topic maaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ben graag de submissive.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
ok jij je zinquote:
Grapje hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alsof ik anders nooit aardig tegen je doe.
KoningKlijke modsquote:
Ja, een lama die aan het schijten was, of niet?quote:
Ja daarom ook al eenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt wie het topic maakt
quote:
In mijn geval wel jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt wie het topic maakt
Ik haat jullie 2.quote:
Nee er klepperde een vuilnisbakquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, een lama die aan het schijten was, of niet?
Oh!quote:
Nee, een in het donker schijtende reetvetert.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, een lama die aan het schijten was, of niet?
Eenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eenvoor jou omdat je me serieus neemt.
odmatquote:
Je mocht willen dat ie je serieus nam.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eenvoor jou omdat je me serieus neemt.
Ik ga maar weer isquote:
Turks?quote:
OH NOES.quote:
dagdag!quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kan je weg terug vinden of moet ik de link ook even posten?
Ik dacht dat dit de enige juiste weg was.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:04 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kan je weg terug vinden of moet ik de link ook even posten?
Ja. 2 zelfs in die post.quote:
Nee.quote:
Hij doet irritant over het hele forum en tegen mij op het fobo en forum. Het is een kleuter, alleen dat moet ie zelf nog ontdekken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doet 'ie op dit moment fout dan?
Aanwezig zijn denk ik..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doet 'ie op dit moment fout dan?
Pokerface?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef Gupje het volgende:
Bobby als je raad welk nummer ik nu hoor op de radio vind ik je baas, Hint: 538
Hij is vijftien, dan kun je moeilijk het gedrag van een dertigjarige verwachten lijkt me.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij doet irritant over het hele forum en tegen mij op het fobo en forum. Het is een kleuter, alleen dat moet ie zelf nog ontdekken.
Daar ga je al.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:13 schreef Gupje het volgende:
Bobby als je raad welk nummer ik nu hoor op de radio vind ik je baas, Hint: 538
quote:
Ja, dat zeg ik ook niet, alleen dat ie hier niet thuis hoort nu. Laat hem maar mooi in PUB blijven ofzo.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij is vijftien, dan kun je moeilijk het gedrag van een dertigjarige verwachten lijkt me.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Bobby, zal ik mn Google Calendar openbaar maken zodat je altijd precies op de hoogte bent van mijn activiteiten?
Voel je je nu niet geliefd dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dan kun je me constant stalkenvoel ik me ook nog eens geliefd.
plan je ook sexueel getinte dingen daar in? Zo ja, maak maar bekendquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Bobby, zal ik mn Google Calendar openbaar maken zodat je altijd precies op de hoogte bent van mijn activiteiten?
Daar ga jij jaloers van worden, doe maar niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
plan je ook sexueel getinte dingen daar in? Zo ja, maak maar bekend
We kunnen ook calendar sharen! Ben je ook op de hoogte van mijn activiteiten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
Why not? Je weet toch dat ik om je geef? In een FOK!maatje kind of way tenminste.quote:
Ik heb een masturbatiesessie van 4 tot 5 vandaag!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zet jij sexdates in je agenda dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:18 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel leukquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We kunnen ook calendar sharen! Ben je ook op de hoogte van mijn activiteiten.
Weet ik hetquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel leukhoe doe je dat?
Tja..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Why not? Je weet toch dat ik om je geef? In een FOK!maatje kind of way tenminste.
Ik voel me pas geliefd als er minimaal 5 jongens smoorverliefd op me zijn!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Why not? Je weet toch dat ik om je geef? In een FOK!maatje kind of way tenminste.
8 uur: Opstaanquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We kunnen ook calendar sharen! Ben je ook op de hoogte van mijn activiteiten.
Hehe, join the club !quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
Google Calendar, is dat nieuw of ben ik hopeloos ouderwets
Half SC is dat alquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik voel me pas geliefd als er minimaal 5 jongens smoorverliefd op me zijn!
present.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
8 uur: Opstaan
9 uur: Fappen
10 uur: Fokken tot half 1
1 uur: eten
2 uur: Fappen
3 uur: fokken tot sluit
Zoiets is het ongeveer toch wel
Mooi, jij hebt ook geen Twitter/Last.fm knopjesquote:
Aub zeg, kanker op met die ongein, kom nouquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Mooi, jij hebt ook geen Twitter/Last.fm knopjes
Dan pas?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet echt fappen op kantokkel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
8 uur: Opstaan
9 uur: Fappen
10 uur: Fokken tot half 1
1 uur: eten
2 uur: Fappen
3 uur: fokken tot sluit
Zoiets is het ongeveer toch wel
Na een tijd krijg je een eelt laag, dan heeft die daar geen last meer van.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je eikel, vraagt om rustig aan te doen, hij voelt zich zo schraal, bvd.
Neequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is je gmail? PM even anders!
Kanker.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Na een tijd krijg je een eelt laag, dan heeft die daar geen last meer van.
En Hyves dan ? Dat is het enige wat ik wel hebquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:23 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Aub zeg, kanker op met die ongein, kom nou
Dat is 3. IQM nog dan hebben we 4. Missen we er nog 1quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door remlof op 04-03-2009 15:39:34 ]Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Wat mot je daar nou mee, mensen die dat bezittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ook niet!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En Hyves dan ? Dat is het enige wat ik wel heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Naar aanleiding van uw sollicitatie betreffende de functie van chauffeur/hiker, willen wij u het volgende mededelen.
Door het grote aantal sollicitaties op onze internetadvertentie zijn wij genoodzaakt om op basis van het sollicitatieformulier en eventuele sollicitatiebrieven een voorselectie te maken.
Helaas moeten wij u mededelen dat de keuze niet op u is gevallen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is 3. IQM nog dan hebben we 4. Missen we er nog 1
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door remlof op 04-03-2009 15:40:49 ]De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, een anus ziet er kankergrappig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Lik je die vaak dat je dat weetquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, een anus ziet er kankergrappig uit
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]http://www.crankygirls.com/wp-content/uploads/2009/02/anus.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weheh![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee.Ben je van de oudere generatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:26 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee.Ik heb msn sinds mn 15e en dat is heeeeeeeeel lang geleden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee, ben van de buitenspeelgeneratiequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:27 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ben je van de oudere generatie?
23 jaar toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb msn sinds mn 15e en dat is heeeeeeeeel lang geleden..._!
Durf niet te klikkenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
http://www.crankygirls.com/wp-content/uploads/2009/02/anus.jpg
weheh
Maar hoezo moet je die hebben dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus? Dan weet je mijne ookik ga er heus niets mee doen ofzo.
Lang geleden zei ik tochquote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, ben van de buitenspeelgeneratie
Nee, zit hier ook op me werk: "zal ik klikken, nee toch maar niet". Maar wil wel graag weten wat het isquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik ookIk heb de omkeer meegemaakt
Ach, boeiend. Je hebt er zelf ook 1, niks engs aan een anusquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:30 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee, zit hier ook op me werk: "zal ik klikken, nee toch maar niet". Maar wil wel graag weten wat het is
Ja, maar me collega'squote:Op woensdag 4 maart 2009 15:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, boeiend. Je hebt er zelf ook 1, niks engs aan een anus
Ben veel erger!quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dadelijk, heeft Bt, Geert Wilders ontmaskerd
Geen Urkers hier op me werkquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
'Hey, ruikt die anus net zo als deze makreel?'
Over een paar jaar doe je het voorwerk op community sitesquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Het echte werk deed ik op straatNu gebeurt het voorwerk al op MSN, I got to deal with it
Ja, voel me net zo'n loverboyquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Over een paar jaar doe je het voorwerk op community sites! Noes the horror.
Je werkt toch bij die visshit ofniet?quote:
Wat zoek je voor werk?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
kkhoeren
en bij ander hebben ze heul niemand nodig..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:37 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je werkt toch bij die visshit ofniet?Dat is een bijbaantje, wat moet ik in de vis met een PC + internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit nu op stage: NLR Marknesse
Blub
Hehe, kon ik aannemen gisterquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Liefst iets van koerier/hiker oid..
Maar eigenlijk is alles wat niet te zwaar is wel goed..
Dacht al, ga es naar school johquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat is een bijbaantje, wat moet ik in de vis met een PC + internet![]()
Zit nu op stage: NLR Marknesse
Bij de TNT zoeken ze nog wel bezorgers, op zaterdag.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Liefst iets van koerier/hiker oid..
Maar eigenlijk is alles wat niet te zwaar is wel goed..
ja, dat zijn postbodes..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij de TNT zoeken ze nog wel bezorgers, op zaterdag.
Het is alleen wel zwaar, dus helaas.
Pakketchauffeurs.quote:
Ik zag laatst nog een advertentie op marktplaats dat ze chauffeurs zochten op afroepbasis.quote:
Nuttigen nog wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ga maar eens mijn ochtenddouche nuttigen.
Maar d'r staat niks in mijn kalender.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zodat ik je uit kan nodigen om kalenders te delen?
Wtf..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een advertentie op marktplaats dat ze chauffeurs zochten op afroepbasis.
Mag je nieuwe auto''s van de boot naar de haven rijden.
Saai.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar d'r staat niks in mijn kalender.Behalve dat ik 2 april naar de tandarts moet en dat 4 april Susannah terug komt
Ja, niet alleen hoor, doe wel zuinig met het water hier. Ik vang het water op, kunnen straks nog drie rijstvretende spleetoogjes met een gekleurde cocainevlek op hun voorhoofd, in baden.quote:
Garpje.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
GVD![]()
![]()
die was voor mij bedoeld...
welk bedrijf?
Mja ik ben niet zo'n plannerquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Garpje.Ook prima, mits reistijd betaald is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijne is nog saaier:quote:
Vakantiesquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijne is nog saaier:
14 maart: snowcamp
25 april: meivakantie
4 juli: zomervakantie
quote:
Brrrr vanaf 25 april heb ik vrij om te leren voor mn examensquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijne is nog saaier:
Idd, hebben we jou blijkbaar nog niet duidelijk genoeg gemaakt, dat je eerst even in PUB mag posten?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijne is nog saaier:
Da's van Google? Heeft dat ding ook een soort wekker die zorgt dat je aan het werk gaan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dinsdag t/m zaterdag.
En dan alles waar staat dat ik aan mn PO of PWS werk veranderen in: Fokken
Hehe, scheikunde dezelfde ochtend even door lezen, goede tijden waren datquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Brrrr vanaf 25 april heb ik vrij om te leren voor mn examens![]()
Ja, er kleefden wat nadelen aan:quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wtf..
waarom kon ik dat niet vinden op die site..
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Da's van Google? Heeft dat ding ook een soort wekker die zorgt dat je aan het werk gaan?
En wordt het gekoppeld aan je GMail enzo? Dan lijkt het me wel watquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaar dat werkt niet echt
hij zei net dat ik over 10 minuutjes aan mn Aardrijkskunde PO zou moeten werken
!
Boeiendquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er kleefden wat nadelen aan:
1. het is in Amsterdam
2. Afroepbasis
Weet ik veel, volgens mij welquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En wordt het gekoppeld aan je GMail enzo? Dan lijkt het me wel wat
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, er kleefden wat nadelen aan:
1. het is in Amsterdam
2. Afroepbasis
Nou ja, als jij het niet erg vind om een onregelmatig inkomen te hebben en ervoor naar Amsterdam te reizen, is het idd niet boeiend.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Idd, hebben we jou blijkbaar nog niet duidelijk genoeg gemaakt, dat je eerst even in PUB mag posten?
Nou bij deze.STFUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga zelf lekker PUB|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik heb nu GEEN inkomen..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, als jij het niet erg vind om een onregelmatig inkomen te hebben en ervoor naar Amsterdam te reizen, is het idd niet boeiend.
Heb je je tijdzone wel goed gezet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jamaar dat werkt niet echt
hij zei net dat ik over 10 minuutjes aan mn Aardrijkskunde PO zou moeten werken
!
Ja en je kan het ook synchroniseren met Outlook en iCal en dat kun je dan weer syncen met je mobielquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En wordt het gekoppeld aan je GMail enzo? Dan lijkt het me wel wat
Nou bij mij is dat 90% van de tijd werken van 9 tot half 6quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dinsdag t/m zaterdag.
En dan alles waar staat dat ik aan mn PO of PWS werk veranderen in: Fokken
Ik zocht niet zo ver..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:57 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nah, devvie beter zoeken volgende keer.
Lastig.quote:
Ik kan mn kontje gaan verkopenquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, godver, wil je nu werk of niet? !?
Dat haal je niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
90euro, woeptiedoe
en daar moet ik ook zorgshit van betalen
Mits je lekker bent.quote:
Ja men, en de rest van de maand stof likken van je bordenquote:
Uitwonend?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja men, en de rest van de maand stof likken van je borden
Gelukkig krijg ik 260
quote:
Ja de tijdzone staat goedquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je je tijdzone wel goed gezet?
[..]
Ja en je kan het ook synchroniseren met Outlook en iCal en dat kun je dan weer syncen met je mobiel
[..]
Nou bij mij is dat 90% van de tijd werken van 9 tot half 6![]()
En maandag een date met Frans?
Zit je nou hier ook alquote:
Kan...quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:02 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, dus dat mits kan worden weg gelaten.
Mag ik mee?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze auto gaan we kopen voor de eurotrip deze zomer
Beter verkoop je zusje, kun je een wereldreis maken.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Deze auto gaan we kopen voor de eurotrip deze zomer
Datikhetweinigvind.quote:
Dinsdag danquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja de tijdzone staat goeden maandag staat er niet op, dus hoe raad je dat zo
!!!
Ik neem aan, dat jij niet tot het soort behoort wat 's avonds de pleinen achter CS afstruint naar te koop staande kontjes?quote:
Ja we gaan langs Parijs, Madrid, Barca, Milaan, Rome, Venetie, Munchen. Er is nog wel ruimte voor een passagierquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:04 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Beter verkoop je zusje, kun je een wereldreis maken.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik neem aan, dat jij niet tot het soort behoort wat 's avonds de pleinen achter CS afstruint naar te koop staande kontjes?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja we gaan langs Parijs, Madrid, Barca, Milaan, Rome, Venetie, Munchen. Er is nog wel ruimte voor een passagier
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja we gaan langs Parijs, Madrid, Barca, Milaan, Rome, Venetie, Munchen. Er is nog wel ruimte voor een passagier
Er langs alleen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht.quote:
Moet ook wel want met 4 jongens een gondelvaart maken in Venetiëquote:
Ook met de auto?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef Devvie het volgende:
[..]ik ga bijna precies dezelfde route doen
Ja even foto's maken vanaf de snelweg.quote:
quote:
Pics van die jongensquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Moet ook wel want met 4 jongens een gondelvaart maken in Venetië![]()
Het was een grapje schat.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, ik ga helemaal uit bed voor een date met Frans. Klopt.
Schat, ik teer op alleen mijn stufi,quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik teer alleen op mijn stufi en loon.
Gangbangboatquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Moet ook wel want met 4 jongens een gondelvaart maken in Venetië![]()
Doe mij maar aanmaaklimonade met een rietje.quote:
Hoe lang heeeft ie ?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij maar aanmaaklimonade met een rietje.
quote:
Kut, bestaat het ook nogquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, die bangboat is cool man
Oké nu durf ik niet meer mee.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Als je even een donker tunneltje in gaat
Mweh ik klikte op google zoeken, en toen was de eerste hit gang-bangboat oid.quote:
Hey IQMetje!quote:
Dacht dat je juist daarom mee wilde.quote:
Ja, ik heb nog een kussen nodig, wat schuift dat?quote:
quote:
20quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog een kussen nodig, wat schuift dat?
Nu wel? Na bovenstaande postquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
jaalleen wij gaan waarschijnlijk niet helemaal naar spanje..
Nog harderquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef BobbyB het volgende:
Nou ik ga deze zomer verder met de USA tripMaar dan nu de East coast.
Van New York naar Miami.
Ver..quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]Why not Spain lijkt me het tofst.
Als dat ze waren zou ik met jullie door alle donkere tunneltjes van de wereld willen varen.quote:
Ja dat welquote:
Wie wat waar?quote:
Dan heb je vandaag je lucky dayquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als dat ze waren zou ik met jullie door alle donkere tunneltjes van de wereld willen varen.
Italiequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja dat welBlijven julie zeker langer in het midden van Europa ;
quote:
En ik dan? We hebben zó veel gemeenquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag je lucky day
Vetpotquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Schat, ik teer op alleen mijn stufi,En mijn spaargeld van de zomer, maar daar zit ik sowieso niet zo veel aan
Ja daar zitten wel prachtige vrouwenquote:
Wie zegt dat ie een ban heeft?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe lang heeft die dagoduck gekregen ?
Hihihiquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag je lucky day
Ik figureer ook in die reclame, maar ze hebben mij eruit gekniptquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als dat ze waren zou ik met jullie door alle donkere tunneltjes van de wereld willen varen.
Niet? Ohquote:
Jij mag bovenop de bus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:20 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En ik dan? We hebben zó veel gemeen
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja daar zitten wel prachtige vrouwen. Moet je zelf ook rijden?
Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de schoonmaker in beeld komt Florian.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik figureer ook in die reclame, maar ze hebben mij eruit geknipt
Zal wel een reden voor zijnquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik figureer ook in die reclame, maar ze hebben mij eruit geknipt
En dan wordt ik vanzelf geloosd als we bij een iets té laag viaduct komenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat de schoonmaker in beeld komt Florian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |