quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ja , wat drink jij? Pizza.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon in de blender en slurpen door een rietje
Dat is toch iig stof tot nadenken...quote:
Hey BTtje!quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
Oké ik ga dit keer proberen deel te nemen aan het gesprek..
Nee, niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Breathtaking het volgende:
Oké ik ga dit keer proberen deel te nemen aan het gesprek..
Mmmm lekker... Met extra knoflook en extra vloeibaar gemaakt met olijfoliequote:
Waar?quote:
Gaan we nu bijdehand doen? Dat ben ik alquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is toch iig stof tot nadenken...
Er staat twee keer SCquote:
niet meerquote:
Het is besmettelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:55 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gaan we nu bijdehand doen? Dat ben ik al
Je doet nu gewoon aardig tegen me omdat je date met WD niet meer door gaatquote:
Wil je dat niet? Het is tenslotte jouw topic.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je dat niet? Het is tenslotte jouw topic.
O ja, ik zou gaan eten ...quote:
Dat is expres, pipo. Er mocht zogenaamd geen Bazen meer voor SC staan, dus staat er nu twee keer SC.quote:
Gast, doe niet.quote:
Ja raar of niet, voor types zoals jij hebben ze de zandbak uitgevonden.quote:
Ja maar niet over eten. Want de TT zegt juist dat je moet stoppen met praten over eten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wil je dat niet? Het is tenslotte jouw topic.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je doet nu gewoon aardig tegen me omdat je date met WD niet meer door gaat!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Zandbakquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja raar of niet, voor types zoals jij hebben ze de zandbak uitgevonden.
Ik ben haar pooier, dan verwacht ik ook wat respect jah.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat je toegeeft aan hem, omdat het zijn topic is
Alsof het uitmaakt wie het topic maaktquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ben graag de submissive.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
ok jij je zinquote:
Grapje hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
alsof ik anders nooit aardig tegen je doe.
KoningKlijke modsquote:
Ja, een lama die aan het schijten was, of niet?quote:
Ja daarom ook al eenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt wie het topic maakt
quote:
In mijn geval wel jaquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt wie het topic maakt
Ik haat jullie 2.quote:
Nee er klepperde een vuilnisbakquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, een lama die aan het schijten was, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |