en bedanktquote:
moet dat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:02 schreef IQM het volgende:
yvonne, waar blijft een uitgebreide OP met allemaal avatars en regeltjes!1!!@!!
liever nietquote:
precies, lijkt mij ook niet wenselijkquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
liever niet![]()
dan krijg je als user wiens ava niet in de op staat zo'n gevoel dat je buiten gesloten wordt
zie het al voor me. Paul zn ava niet in de OP dus gaat ie de ONZ fb volspammen met huillieshitquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
precies, lijkt mij ook niet wenselijk
dat niet alleen, maar het is ook niet nodig, zie bv de homo SCquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zie het al voor me. Paul zn ava niet in de OP dus gaat ie de ONZ fb volspammen met huillieshit
Gewoon simpel en onzinnig houden de OP
Ja zeg het is twitter niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lieve mensen, jullie reageren veels te veel ontopic.
SC dient vol te staan met posts als:
"Ik ga nu even poepen."
"Mijn koffie is koud."
"* JohnnyKnoxville luistert naar K3-Zonnestralenuitjeanus.mp3"
Wat een mooi tijdstip voor de lunch, 12u33. Al vind ik 12u34 net iets mooier.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet nog 21 minuten tot lunch.
QFTquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu al legendarisch deze reeks. Moet je in gepost hebben.
Binnenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:03 schreef UIO_AMS het volgende:
QFTquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:03 schreef UIO_AMS het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:38 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen Het_hupt en ik zijn binnen.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal ik het zeggen of toch weer inslikken?
hihi, ik zei slikken
niet lullen, doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:36 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal ik het zeggen of toch weer inslikken?
hihi, ik zei slikken
SCquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:46 schreef Moozzie het volgende:
Mogen we dit nou onder baggeren of alleen maar slowchatte
Dit topic wordt je nieuwe startpaginaquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:01 schreef Olep het volgende:
Ik mag natuurlijk niet ontbreken.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dit topic wordt je nieuwe startpagina
* Het_hupt heeft het schuim al op z'n muil staanquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*doet zeep in de mond van Het_hupt rossen*
Slikken zal jequote:Op woensdag 4 maart 2009 13:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt heeft het schuim al op z'n muil staan
Lees je ff in, dr is n andere blauwe die sliktquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik niet, maar ik heb wel even gespiekt. "King"
iddquote:
Hoezo het is toch maar SCquote:Op woensdag 4 maart 2009 13:41 schreef Het_hupt het volgende:
ff wat posts dr uitgegooid
en toch maar ff die irritante IBTL van dat downtje dr uit geflikkertquote:
Waarom?quote:
zie mijn reactie ff wat hogeropquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] they are taking everthing
Ja, en geven doen ze niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] they are taking everthing
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:02 schreef IQM het volgende:
yvonne, waar blijft een uitgebreide OP met allemaal avatars en regeltjes!1!!@!!
Dit is niet de eerste.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:52 schreef Beregd het volgende:
Later kan ik aan mijn kinderen zeggen dat ik in het allereerste officiële ONZ-SC topic gepost heb.
Huptquote:
²nd checkquote:
Is dit niet de eerste officiële ONZ SC?quote:
Nee, die zijn er al eerder geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Is dit niet de eerste officiële ONZ SC?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:02 schreef Sena het volgende:
[..]
Slowchats hebben geen OP nodig.Dit voldoet meer dan genoeg
Staat de OP al ergens onlinequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:02 schreef Sena het volgende:
[..]
Slowchats hebben geen OP nodig.Dit voldoet meer dan genoeg
Ga weg man, bazen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
Taratatataaaaaaaaa!
Opperbaas Florian is gearriveerd!
Baas?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
Taratatataaaaaaaaa!
Wie?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
Taratatataaaaaaaaa!
Opzouten met je poffertjeskop.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
Taratatataaaaaaaaa!
Paul.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:14 schreef Het_hupt het volgende:
downtjes die denken dat er kastes op FOK! dienen te zijn
iedere user is inprincipe gelijk
We zijn allemaal klonenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:14 schreef Het_hupt het volgende:
downtjes die denken dat er kastes op FOK! dienen te zijn
iedere user is inprincipe gelijk
Oh ja?quote:
dan doe je hier toch gezellig mee?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Net alsof het woord 'baas' uit de KLB SC komt![]()
Bwoh, saai op werk
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]!
Dat was wel een TE makkelijk inkoppertje
Je hebt bij hem vast wel notes gezet.quote:
Was het geen verkapte hint voor je PMS?quote:
PMS is alweer voorbijquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Was het geen verkapte hint voor je PMS?
Dus we kunnen tampons delen?quote:
Nu kan ik dat bericht niet meer editen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:21 schreef Olep het volgende:
[..]
Je hebt bij hem vast wel notes gezet.
ongeveer 3/4 van zn notes jah
Het is al afgelopen! Nou, tot over een week of 2, dan kunnen we weer PMS'enquote:
ik denk niet da'k het nogeens ga krijgenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is al afgelopen! Nou, tot over een week of 2, dan kunnen we weer PMS'en
Deel ze eens? Krijg er altijd zo'n bloederig kutgevoel bij als ik er aan denkquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik denk niet da'k het nogeens ga krijgen
heb wat tips van Yvonne gekregen
gewoon Yvonne ff PMenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deel ze eens? Krijg er altijd zo'n bloederig kutgevoel bij als ik er aan denk
Durf ik nietquote:
Het is en blijft Onz hequote:
ja, is goed, maar ik heb zo motorrijlesquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is en blijft Onz he
Kom je ook meedoen?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot het meisje op jouw avatar
Die neemt rustig de tijd
Moet ik me weer inlezenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Het_hupt het volgende:
Dat ONZ, kan dat nu niet anders? #2
kom laat eens wat van jullie horen
Wou dat ik dat kon zeggen... Ik mag geen motor rijden van 't vrouwtjequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, is goed, maar ik heb zo motorrijles
Breng er alsjeblieft geen verandering inquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Een ONZ SC met vrijwel geen plaatjes. Netjes!
Een portie Keeley Hazell zal dit topic goed doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Een ONZ SC met vrijwel geen plaatjes. Netjes!
ik denk dat je meteen de strekking wel ziet daarquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik me weer inlezen
Of volstaat een simpel Nee ook?
Zeg, ga eens terug naar KLB. Jezus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een portie Keeley Hazell zal dit topic goed doen
mag dat niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kon zeggen... Ik mag geen motor rijden van 't vrouwtje
Meer 'Hij is blij als hij van hem verlost is'quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een portie Keeley Hazell zal dit topic goed doen
Ik help je wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wil heul niet zo'n verantwoordelijkheid op mijn schouders, ja.
Kan ook. Ik vroeg het me af omdat hij 'm Jezus noemde.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meer 'Hij is blij als hij van hem verlost is'
tis ook de bedoeling dat je voor hem op de knieën gaat en niet dat hij op je schouders gaat zittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nope. Ze weet, en daar heeft ze gelijk in, dat als ik op een motor zit die harder dan 120 gaat, ik ook harder dan 120 wil rijden. Met als logisch gevolg, op een dag rijd ik me hardstikke dood. Dat willen wij beiden toch voorkomenquote:
Whehehe, het staat mooi op je schouders.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm, Florian weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik denk dat je meteen de strekking wel ziet daar
En dan heel hard bijten..of wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tis ook de bedoeling dat je voor hem op de knieën gaat en niet dat hij op je schouders gaat zitten
Alleen in het geval van een Negertquote:
Niet alleen daarquote:
Met een hoofdletter nog wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen in het geval van een Negert
Inderdaad. negers zijn kleine wannabe's, Negerts zijn grote brede mensen. Die passen niet, dus moet je er stukjes vanaf bijten.quote:
ook gewoon voor de "fun" gezegd hoorquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. negers zijn kleine wannabe's, Negerts zijn grote brede mensen. Die passen niet, dus moet je er stukjes vanaf bijten.
Zeg je nou dat Olep een kleine piemel heeft? Is dat wat je zegt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. negers zijn kleine wannabe's, Negerts zijn grote brede mensen. Die passen niet, dus moet je er stukjes vanaf bijten.
Jij weet wel beter toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Olep een kleine piemel heeft? Is dat wat je zegt?
*kuch* da's n FOK! geheim * kuch*quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe eens lief.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je kent je 'tijgertje' wel erg slecht, zeg.
Niet veel, dit is een SC.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
en het werk is weer gedaan![]()
what did i miss?
Alleen als hij een neger is, dus een klein persoon met een donkere huid.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
flikker eens op met dat plaatjes gejankquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit topic mist tieten. Kom op Nanking, doe eens je voorgevel showen hier.
alleen dat jij een kleine piemol hebtquote:
wat Huppel zegtquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
flikker eens op met dat plaatjes gejank
Heul niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alleen dat jij een kleine piemol hebt
ohw dan las ik het verkeerdquote:
je hoort wel eens watquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
ben toch geneigd om Hupt te geloven
al vraag ik me wel af hoe hupt dat zou kunnen weten
Huh?quote:
Dat was ik niet! Dat was een neger Olep!quote:
Ik ben een neger?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was ik niet! Dat was een neger Olep!
Ik was even een tijdje afwezig, vandaar.quote:
Welkom terug dan maar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:35 schreef Core. het volgende:
[..]
Ik was even een tijdje afwezig, vandaar.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was ik niet! Dat was een neger Olep!
Dank!quote:
Fok! is maar een kleinsk onderdeel van mijn leven heur.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
waar was je dan?
je gaat toch niet beweren dat je een leven naast FOK! hebt he?
2/3 dagen geleden nog welquote:
quote:
Hoe ben je uit het instituut gekomen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:41 schreef Core. het volgende:
[..]
Dank!![]()
[..]
Fok! is maar een kleinsk onderdeel van mijn leven heur.![]()
Tegenwoordig moet er ook gewerkt worden.
want zwart is minder neger dan bruin?quote:
Af en toe word ik losgelaten op de maatschappij/medemens.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe ben je uit het instituut gekomen dan?
Dan is ie aangebrand. En als je zijn vel er dan af trekt wordt hij weer blankquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
want zwart is minder neger dan bruin?
Oooeeeeh Huppel, maak me gekquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:52 schreef Core. het volgende:
[..]
Af en toe word ik losgelaten op de maatschappij/medemens.
Fok! is daar ook onderdeel van.
Nee, dat zijn zwarte Pieten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan is ie aangebrand. En als je zijn vel er dan af trekt wordt hij weer blank
Dat van vel af trekken is serieus waar, ze hebben blanke huid er onder
ik heb werkquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:56 schreef -SG- het volgende:
Huppelmuts, heb jij werk? Of zit je heel de dag op FOK!?
Ze is postbodequote:Op woensdag 4 maart 2009 15:56 schreef -SG- het volgende:
Huppelmuts, heb jij werk? Of zit je heel de dag op FOK!?
* Huppelmuts gooit dr haar losquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, dat zijn zwarte Pieten.
quote:
quote:
hihiquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja lekker al die gleuven betasten he!
Viezerik!
Ja ik kan nou een hele vieze opmerking maken..quote:
Op zich lijkt het me ook geen verkeerd werk, lekker buitenquote:
Wees een man en roep het.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik kan nou een hele vieze opmerking maken..
Maar die laat ik maar zitten.
Lijkt mij ook leuk. Je ziet dat je weer wat blauwe brieven mag bezorgen en je gaat heel sadistisch met die blauwe brief voor het raam van de eigenaar van de blauwe brief staan zwaaien.quote:
wedden dat ik die toch al gehoord hebquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik kan nou een hele vieze opmerking maken..
Maar die laat ik maar zitten.
die van het cjib vind ik leuker hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk. Je ziet dat je weer wat blauwe brieven mag bezorgen en je gaat heel sadistisch met die blauwe brief voor het raam van de eigenaar van de blauwe brief staan zwaaien.![]()
Tenzij je geld terug krijgt van de belastingdienst, dan heeft het geen zin.
Tot je er een krijgt die aan je zelf gericht isquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die van het cjib vind ik leuker hoor
Van gleuf tot gleuf, tot je zak leeg is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wedden dat ik die toch al gehoord heb![]()
alleen als het echt stortregent is het niet leuk verder heb ik weinig last van het weer
ik heb 1 adres daar krijgen ze gemiddeld 2 per maandquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot je er een krijgt die aan je zelf gericht is
Teringquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb 1 adres daar krijgen ze gemiddeld 2 per maand![]()
zijn ook de enige mensen die me niet vriendelijk begroeten
Ik rook, H_H ook, dus dit is ook een verkapt rokershoekjequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Syb-rund. het volgende:
En waarom mag dit wel en het rokershoekje niet, ik riek hypocrisie
Niets te maren, zeggen. Man of mietje...quote:
watjequote:
Fuck, hoe heet die hond ook al weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
watje![]()
ik rook ook en dat ga ik nu even doen
stop the pigeon
Tssss tubgirl mag niet van FA's..quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets te maren, zeggen. Man of mietje...
Dat is niet zeggen, dat is laten zien. Zeggen mag.quote:
Mutleyquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fuck, hoe heet die hond ook al weer![]()
![]()
quote:
Dat was hemquote:
mutley en dastardlyquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fuck, hoe heet die hond ook al weer![]()
![]()
ik kijk dat nuquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was hem![]()
Vroeger vond ik dat echt geweldig. Al die rare vlietuigen. Om maar niet over dat lachje van die hond te beginnen![]()
Oude tijden herleven vandaag. Eerst dexter, nu dit. Vanavond Cow & Chicken, Wicky de viking en Dommel?quote:
Maar dan andersomquote:
cow and chicken is mn ringtonequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oude tijden herleven vandaag. Eerst dexter, nu dit. Vanavond Cow & Chicken, Wicky de viking en Dommel?
Op Cartoon Network kun je ook alles op Engels zetten als je digitale tv van upc hebt. Al prefereer ik ook Boomerang boven CC tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
cow and chicken is mn ringtone![]()
we hebben pas sinds gisteren digitv (ja ik weet het heel laat enz maar dat kon nou eenmaal niet anders) en ik geniet echt zo erg van boomerang.
Alles in het engels en zucht de nostalgie
bij ziggo kan dat niet (of heb ik dat gewoon nog niet ontdekt)quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op Cartoon Network kun je ook alles op Engels zetten als je digitale tv van upc hebt. Al prefereer ik ook Boomerang boven CC tegenwoordig.
Geen idee of het bij ziggo ook kan. Bij UPC is het iig zo dat je op ok moet drukken en daarna in het menuutje d soundtrack op een andere taal kan zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bij ziggo kan dat niet (of heb ik dat gewoon nog niet ontdekt)
hier is ut ut relaxed tnxquote:
quote:
nog leuke dingen gedaan vandaag?quote:
Ach ja. Ook goed hequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hier is ut ut relaxed tnx
en daar in de inrichting?
dat ze jou nog steeds niet in een dwangbuis hebben gedaan verbaasd mequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach ja. Ook goed he. Gaat allemaal z'n gangetje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |