Het is al afgelopen! Nou, tot over een week of 2, dan kunnen we weer PMS'enquote:
ik denk niet da'k het nogeens ga krijgenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is al afgelopen! Nou, tot over een week of 2, dan kunnen we weer PMS'en
Deel ze eens? Krijg er altijd zo'n bloederig kutgevoel bij als ik er aan denkquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik denk niet da'k het nogeens ga krijgen
heb wat tips van Yvonne gekregen
gewoon Yvonne ff PMenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Deel ze eens? Krijg er altijd zo'n bloederig kutgevoel bij als ik er aan denk
Durf ik nietquote:
Het is en blijft Onz hequote:
ja, is goed, maar ik heb zo motorrijlesquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is en blijft Onz he
Kom je ook meedoen?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:37 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat in tegenstelling tot het meisje op jouw avatar
Die neemt rustig de tijd
Moet ik me weer inlezenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:36 schreef Het_hupt het volgende:
Dat ONZ, kan dat nu niet anders? #2
kom laat eens wat van jullie horen
Wou dat ik dat kon zeggen... Ik mag geen motor rijden van 't vrouwtjequote:Op woensdag 4 maart 2009 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, is goed, maar ik heb zo motorrijles
Breng er alsjeblieft geen verandering inquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Een ONZ SC met vrijwel geen plaatjes. Netjes!
Een portie Keeley Hazell zal dit topic goed doenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Een ONZ SC met vrijwel geen plaatjes. Netjes!
ik denk dat je meteen de strekking wel ziet daarquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik me weer inlezen
Of volstaat een simpel Nee ook?
Zeg, ga eens terug naar KLB. Jezus.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een portie Keeley Hazell zal dit topic goed doen
mag dat niet?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wou dat ik dat kon zeggen... Ik mag geen motor rijden van 't vrouwtje
Meer 'Hij is blij als hij van hem verlost is'quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Een portie Keeley Hazell zal dit topic goed doen
Ik help je wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wil heul niet zo'n verantwoordelijkheid op mijn schouders, ja.
Kan ook. Ik vroeg het me af omdat hij 'm Jezus noemde.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meer 'Hij is blij als hij van hem verlost is'
tis ook de bedoeling dat je voor hem op de knieën gaat en niet dat hij op je schouders gaat zittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nope. Ze weet, en daar heeft ze gelijk in, dat als ik op een motor zit die harder dan 120 gaat, ik ook harder dan 120 wil rijden. Met als logisch gevolg, op een dag rijd ik me hardstikke dood. Dat willen wij beiden toch voorkomenquote:
Whehehe, het staat mooi op je schouders.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hm, Florian weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik denk dat je meteen de strekking wel ziet daar
En dan heel hard bijten..of wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tis ook de bedoeling dat je voor hem op de knieën gaat en niet dat hij op je schouders gaat zitten
Alleen in het geval van een Negertquote:
Niet alleen daarquote:
Met een hoofdletter nog wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen in het geval van een Negert
Inderdaad. negers zijn kleine wannabe's, Negerts zijn grote brede mensen. Die passen niet, dus moet je er stukjes vanaf bijten.quote:
ook gewoon voor de "fun" gezegd hoorquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. negers zijn kleine wannabe's, Negerts zijn grote brede mensen. Die passen niet, dus moet je er stukjes vanaf bijten.
Zeg je nou dat Olep een kleine piemel heeft? Is dat wat je zegt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. negers zijn kleine wannabe's, Negerts zijn grote brede mensen. Die passen niet, dus moet je er stukjes vanaf bijten.
Jij weet wel beter toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Olep een kleine piemel heeft? Is dat wat je zegt?
*kuch* da's n FOK! geheim * kuch*quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Olep een kleine piemel heeft? Is dat wat je zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |