Kan ook. Ik vroeg het me af omdat hij 'm Jezus noemde.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meer 'Hij is blij als hij van hem verlost is'
tis ook de bedoeling dat je voor hem op de knieën gaat en niet dat hij op je schouders gaat zittenquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wil heul niet zo'n verantwoordelijkheid op mijn schouders, ja.
Nope. Ze weet, en daar heeft ze gelijk in, dat als ik op een motor zit die harder dan 120 gaat, ik ook harder dan 120 wil rijden. Met als logisch gevolg, op een dag rijd ik me hardstikke dood. Dat willen wij beiden toch voorkomenquote:
Whehehe, het staat mooi op je schouders.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik wil heul niet zo'n verantwoordelijkheid op mijn schouders, ja.
Hm, Florian weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 14:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik denk dat je meteen de strekking wel ziet daar
En dan heel hard bijten..of wat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tis ook de bedoeling dat je voor hem op de knieën gaat en niet dat hij op je schouders gaat zitten
Alleen in het geval van een Negertquote:
Niet alleen daarquote:
Met een hoofdletter nog wel.quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen in het geval van een Negert
Inderdaad. negers zijn kleine wannabe's, Negerts zijn grote brede mensen. Die passen niet, dus moet je er stukjes vanaf bijten.quote:
ook gewoon voor de "fun" gezegd hoorquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. negers zijn kleine wannabe's, Negerts zijn grote brede mensen. Die passen niet, dus moet je er stukjes vanaf bijten.
Zeg je nou dat Olep een kleine piemel heeft? Is dat wat je zegt?quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. negers zijn kleine wannabe's, Negerts zijn grote brede mensen. Die passen niet, dus moet je er stukjes vanaf bijten.
Jij weet wel beter toch?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Olep een kleine piemel heeft? Is dat wat je zegt?
*kuch* da's n FOK! geheim * kuch*quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe eens lief.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je kent je 'tijgertje' wel erg slecht, zeg.
Niet veel, dit is een SC.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
en het werk is weer gedaan![]()
what did i miss?
Alleen als hij een neger is, dus een klein persoon met een donkere huid.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
flikker eens op met dat plaatjes gejankquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit topic mist tieten. Kom op Nanking, doe eens je voorgevel showen hier.
alleen dat jij een kleine piemol hebtquote:
wat Huppel zegtquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
flikker eens op met dat plaatjes gejank
Heul niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
alleen dat jij een kleine piemol hebt
ohw dan las ik het verkeerdquote:
je hoort wel eens watquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
hmm
ben toch geneigd om Hupt te geloven
al vraag ik me wel af hoe hupt dat zou kunnen weten
Huh?quote:
Dat was ik niet! Dat was een neger Olep!quote:
Ik ben een neger?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was ik niet! Dat was een neger Olep!
Ik was even een tijdje afwezig, vandaar.quote:
Welkom terug dan maar.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:35 schreef Core. het volgende:
[..]
Ik was even een tijdje afwezig, vandaar.
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was ik niet! Dat was een neger Olep!
Dank!quote:
Fok! is maar een kleinsk onderdeel van mijn leven heur.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
waar was je dan?
je gaat toch niet beweren dat je een leven naast FOK! hebt he?
2/3 dagen geleden nog welquote:
quote:
Hoe ben je uit het instituut gekomen dan?quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:41 schreef Core. het volgende:
[..]
Dank!![]()
[..]
Fok! is maar een kleinsk onderdeel van mijn leven heur.![]()
Tegenwoordig moet er ook gewerkt worden.
want zwart is minder neger dan bruin?quote:
Af en toe word ik losgelaten op de maatschappij/medemens.quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe ben je uit het instituut gekomen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |