quote:
Dat was hemquote:
mutley en dastardlyquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fuck, hoe heet die hond ook al weer![]()
![]()
ik kijk dat nuquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat was hem![]()
Vroeger vond ik dat echt geweldig. Al die rare vlietuigen. Om maar niet over dat lachje van die hond te beginnen![]()
Oude tijden herleven vandaag. Eerst dexter, nu dit. Vanavond Cow & Chicken, Wicky de viking en Dommel?quote:
Maar dan andersomquote:
cow and chicken is mn ringtonequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oude tijden herleven vandaag. Eerst dexter, nu dit. Vanavond Cow & Chicken, Wicky de viking en Dommel?
Op Cartoon Network kun je ook alles op Engels zetten als je digitale tv van upc hebt. Al prefereer ik ook Boomerang boven CC tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
cow and chicken is mn ringtone![]()
we hebben pas sinds gisteren digitv (ja ik weet het heel laat enz maar dat kon nou eenmaal niet anders) en ik geniet echt zo erg van boomerang.
Alles in het engels en zucht de nostalgie
bij ziggo kan dat niet (of heb ik dat gewoon nog niet ontdekt)quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op Cartoon Network kun je ook alles op Engels zetten als je digitale tv van upc hebt. Al prefereer ik ook Boomerang boven CC tegenwoordig.
Geen idee of het bij ziggo ook kan. Bij UPC is het iig zo dat je op ok moet drukken en daarna in het menuutje d soundtrack op een andere taal kan zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
bij ziggo kan dat niet (of heb ik dat gewoon nog niet ontdekt)
hier is ut ut relaxed tnxquote:
quote:
nog leuke dingen gedaan vandaag?quote:
Ach ja. Ook goed hequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hier is ut ut relaxed tnx
en daar in de inrichting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |