quote:
quote:
hihiquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja lekker al die gleuven betasten he!
Viezerik!
Ja ik kan nou een hele vieze opmerking maken..quote:
Op zich lijkt het me ook geen verkeerd werk, lekker buitenquote:
Wees een man en roep het.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik kan nou een hele vieze opmerking maken..
Maar die laat ik maar zitten.
Lijkt mij ook leuk. Je ziet dat je weer wat blauwe brieven mag bezorgen en je gaat heel sadistisch met die blauwe brief voor het raam van de eigenaar van de blauwe brief staan zwaaien.quote:
wedden dat ik die toch al gehoord hebquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik kan nou een hele vieze opmerking maken..
Maar die laat ik maar zitten.
die van het cjib vind ik leuker hoorquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk. Je ziet dat je weer wat blauwe brieven mag bezorgen en je gaat heel sadistisch met die blauwe brief voor het raam van de eigenaar van de blauwe brief staan zwaaien.![]()
Tenzij je geld terug krijgt van de belastingdienst, dan heeft het geen zin.
Tot je er een krijgt die aan je zelf gericht isquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die van het cjib vind ik leuker hoor
Van gleuf tot gleuf, tot je zak leeg is.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wedden dat ik die toch al gehoord heb![]()
alleen als het echt stortregent is het niet leuk verder heb ik weinig last van het weer
ik heb 1 adres daar krijgen ze gemiddeld 2 per maandquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tot je er een krijgt die aan je zelf gericht is
Teringquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik heb 1 adres daar krijgen ze gemiddeld 2 per maand![]()
zijn ook de enige mensen die me niet vriendelijk begroeten
Ik rook, H_H ook, dus dit is ook een verkapt rokershoekjequote:Op woensdag 4 maart 2009 16:08 schreef Syb-rund. het volgende:
En waarom mag dit wel en het rokershoekje niet, ik riek hypocrisie
Niets te maren, zeggen. Man of mietje...quote:
watjequote:
Fuck, hoe heet die hond ook al weerquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
watje![]()
ik rook ook en dat ga ik nu even doen
stop the pigeon
Tssss tubgirl mag niet van FA's..quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets te maren, zeggen. Man of mietje...
Dat is niet zeggen, dat is laten zien. Zeggen mag.quote:
Mutleyquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Fuck, hoe heet die hond ook al weer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |