quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Een Duitser is geen Rus.quote:
Ja, maar mijn kwaliteiten liggen niet bij het fietsen en andere dingen doen tijdens het fietsen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En je bent nog wel vrouw, die kunnen 2 dingen tegelijk toch?
20 minuten alleen fietsen is stom.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Fok!ken en op de fiets zittennolife?
Ik ben veilig thuis nu.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mooi zo anders dan moet ik 19 maart met iemand anders een date zoeken.
Oh, waar dan wel?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar mijn kwaliteiten liggen niet bij het fietsen en andere dingen doen tijdens het fietsen.
Fietsen is sowieso stomquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
20 minuten alleen fietsen is stom.
[..]
quote:Ik ben veilig thuis nu.
's Ochtends vind ik het fijner om te fietsen. Dan is het, vreemd genoeg, warmer dan 's middags.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, waar dan wel?![]()
[..]
Fietsen is sowieso stom
[..]
Fietsenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
20 minuten alleen fietsen is stom.
[..]
Ik ben veilig thuis nu.
Waaien en regenenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:03 schreef BigKahuna het volgende:
Fietsen vind ik geen probleem, behalve als het waait of regent. Muziekje erbij en het is allemaal prima.
Ninja-editquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
's Ochtends vind ik het fijner om te fietsen. Dan is het, vreemd genoeg, warmer dan 's middags.
Dikzak.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:05 schreef BobbyB het volgende:
Ik hou niet van fietsen. Ik heb daar echt nachtmerries van
Geen idee, maar vorig jaar stond ik in april ook nog de ruiten te krabben en sneeuwde het met Pasenquote:
Ja, ik typte als. En dat wilde ik niet doen omdat het fout is. Vervolgens deed ik het toch en zag dus dat ik het alsnog had gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ninja-edit![]()
Ik hou niet van fietsen. Ik heb daar echt nachtmerries van
Ik weet!quote:
Middag BTtjuh!quote:
En er gaat geen bus?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik moet 8 kilometer fietsen om mijn vriendin te zien.
Boeiendquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik moet 8 kilometer fietsen om mijn vriendin te zien.
quote:
Had ik maar een fietsquote:
Noh.quote:
Prima, jij dan?quote:
Werkze!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Noh.
Dan moet ik zeker helemaal vanaf Purmerend naar Den Haag fietsen...![]()
Nou ja, ik ga werken
Hungry. I want donuts, guess what! I've got them!!!1!11!quote:
Eerst croissants en nu donuts?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hungry. I want donuts, guess what! I've got them!!!1!11!![]()
Donuts zijn lekkerquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hungry. I want donuts, guess what! I've got them!!!1!11!![]()
What about you?
Dadelijk ben je zo rond als een tonnetje.quote:
Ik eet altijd echt veel maar dan ook echt echt veel, en ik kom nooit aan. Heerlijk is dat, I tell you.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dadelijk ben je zo rond als een tonnetje.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
en ik ben een beetje chagrijnig, ben school echt helemaal zatik wil gewoon mn diploma hebben, al dat gezeik dat er nu aan zit te komen, duizend dingen die ik moet maken. Bah.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik eet altijd echt veel maar dan ook echt echt veel, en ik kom nooit aan. Heerlijk is dat, I tell you.
Die twee pillen daar linksboven, ik wil ook zulke boeken.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die twee pillen daar linksboven, ik wil ook zulke boeken.
Hey bolletje!quote:
Die heb ik. Dat is het tweedelige boek "Het houden van vrouwen"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die twee pillen daar linksboven, ik wil ook zulke boeken.
Ja, Google Calender.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
Bestaat er trouwens zoiets als een internetagenda?
Een site waar je je deadlines in kunt voeren, die aftelt voor je, en waarmee je kunt plannen etc?
Says who?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, echt leuk om hele dikke boeken te hebben waar je vervolgens niets mee doet.
En je kan hem tevens syncen met iCal of Outlook en dat kun je dan weer syncen met je agenda op je telefoon oid.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Google Calender.
http://www.google.com/calendar
Die vind ik maar vaag.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, Google Calender.
http://www.google.com/calendar
Je bent zelf vaag.quote:
Lezen, mag ik hopen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga er lekker wel wat mee doen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga er lekker wel wat mee doen.
Dat google ding lukt al wel, nvm, bedankt voor je tipquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:43 schreef BobbyB het volgende:
Nou verder kan ik geen sites vinden met kalenders.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 12:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hm. Je kunt wellicht een eenmalige lening afsluiten voor de ingreep, en die daarna zsm. aflossen? Ik ben zelf geen voorstander van leningen, maar dit kan natuurlijk een goede investering zijn in je toekomst. Alvast beginnen met geld apart leggen voor de afbetaling, laten laseren, herstellen, en solliciteren.
Welke?quote:
YWquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat google ding lukt al wel, nvm, bedankt voor je tip!
Als je je ogen zsm laat laseren, ben je ruimschoots op tijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet dit voor 18 mei gedaan hebben, wil ik dit jaar nog starten
dat klopt, maar moet dan ook zsm ergens een zak geld vindenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je je ogen zsm laat laseren, ben je ruimschoots op tijd.
Die heb ik ook nog ergens op m'n HD staan, maar nog nooit gezienquote:
Veel plezier! >:3quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:53 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik voorlopig voor het laatst naar m'n opleiding.
[ afbeelding ]
Dagdag!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:53 schreef IQM het volgende:
En nu ga ik voorlopig voor het laatst naar m'n opleiding.
[ afbeelding ]
You should watch it!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ergens op m'n HD staan, maar nog nooit gezien
Nou, dat kun je dus lenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat klopt, maar moet dan ook zsm ergens een zak geld vinden
Waarom koop je geen normale agenda?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
BOBBY! Ik wil dat mijn agenda een leuke achtergrond heeftdat kan zeker niet?
Ik kan het in ieder geval niet vinden
Ik heb een normale agenda, maar daar kan ik niet mee werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:07 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom koop je geen normale agenda?
Ik heb zo'n kleine zwarte die in m'n achterzak past
Voor Gmail kan het wel, voor agenda niet neequote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
BOBBY! Ik wil dat mijn agenda een leuke achtergrond heeftdat kan zeker niet?
Ik kan het in ieder geval niet vinden
Als je het nu niet doet krijg er later alleen maar weer spijt vanquote:
Hihi ik bij gmail heb ik de candy achtergrondquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor Gmail kan het wel, voor agenda niet nee![]()
Normale agenda's geven geen alerts.quote:
naughtybookworms.naughtyamerica.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |