Waar zijn sommige mensen mee bezig?quote:Scheten van mossels slecht voor milieu
DRESDEN - Zeedieren als mossels en zeeslakken blijken heel slecht voor het milieu te zijn. Met hun scheten stoten de dieren lachgas uit, een broeikasgas dat de ozonlaag afbreekt.
Dat blijkt uit een dinsdag gepubliceerd onderzoek van Duitse en Deense wetenschappers.
Het lachgas komt vrij als de dieren leven in water dat is vervuild met nitraat. "Hoe meer wij het water vervuilen, hoe hoger de uitstoot van lachgas'', zei een onderzoeker van het prestigieuze Max Planck-instituut.
Uit eerder onderzoek was al gebleken dat koeien door hun boeren en winden het broeikasgas methaan uitstoten.
Ik wordt niet betaald om te Fok!ken, en zolang ik dat in mijn eigen tijd doe is dat niet zonde van mijn tijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:39 schreef Schokbreker het volgende:
En dit topic is geen zonde van jouw tijd?
Misschien moet je eens een cursus Nederlands doen in je eigen tijd.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wordt niet betaald om te Fok!ken, en zolang ik dat in mijn eigen tijd doe is dat niet zonde van mijn tijd.
Dan kun je beter die gaspatronen voor profi slagroomspuiten inslaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:41 schreef misterwiseguy het volgende:
Lachgas kan je toch gebruiken als verdovingsmiddel?
Ik ga eventjes wat mossels en zeeslakken inslaan
dat ligt meer aan jou denk ik.. dit is toch zeker relevante informatiequote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:38 schreef jitzzzze het volgende:
Zie hier dit prachtige voorbeeld:
[..]
Waar zijn sommige mensen mee bezig?Ga wat nuttigs doen met je tijd!
We hebben een expert hier!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan kun je beter die gaspatronen voor profi slagroomspuiten inslaan.
Ik zou niet weten waarom, ik heb een spellingchecker. En zolang iedereen begrijpt wat ik bedoel ga ik er geen tijd in stoppen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:42 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een cursus Nederlands doen in je eigen tijd.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, ik heb een spellingchecker. En zolang iedereen begrijpt wat ik bedoel ga ik er geen tijd in stoppen.
Voor wie dan? Ik kan echt niets of niemand bedenken die hier voordeel bij heeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:42 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dat ligt meer aan jou denk ik.. dit is toch zeker relevante informatie
lachgasquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan kun je beter die gaspatronen voor profi slagroomspuiten inslaan.
een beeld krijgen van de bijdrage en herkomst van verschillende schadelijke/broeikasgassenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Voor wie dan? Ik kan echt niets of niemand bedenken die hier voordeel bij heeft.
Ga alsjeblieft ergens anders de kommaneuker uithangen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Je spellingschecker keurt ik wordt goed?
ik begrijp nu waarom je het nut van veel onderzoeken niet begrijptquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom, ik heb een spellingchecker. En zolang iedereen begrijpt wat ik bedoel ga ik er geen tijd in stoppen.
En waar dacht die onderzoeker aan toen hij verzon dat scheten van mosselen daar wel eens aan bij zouden kunnen dragen?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:46 schreef Yorrit het volgende:
[..]
een beeld krijgen van de bijdrage en herkomst van verschillende schadelijke/broeikasgassen
Ik heb nooit gezegd dat ik het nut van veel onderzoeken niet snap, ik heb het over dit onderzoek.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:47 schreef Yorrit het volgende:
[..]
ik begrijp nu waarom je het nut van veel onderzoeken niet begrijpt!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ga alsjeblieft ergens anders de kommaneuker uithangen.
Ik landquote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:49 schreef Schokbreker het volgende:
[..]
Jij kan niet spellen, en noemt mij een kommaneuker?
Klik even op de 3e regel uit je sig.
Precies, dat is toch geld weg gooien?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:05 schreef zovty het volgende:
Over nutteloze onderzoeken gesproken:
http://www.telegraph.co.u(...)ly-button-fluff.html
Een onderzoek naar navelpluis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |