Meldquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb treces even gepmt of die naar t topic wil komen
Een sleutel bij laten maken lukt me nog wel, maar lassen en zo kan ik helaas niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef swarmahoer het volgende:
wie kan de stok opereren? swollywood of niet ? anders iig malse sjanker en 2cv
naar diegene moet de stok dus (met het liefst zo kort mogelijke tussenstops) toe gaan
Bijna nooit. Maar het bovengenoemde zwolle regelmatigquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
bill e kom je ook in friesland of niet?
Hij post er meer dan dat hij er is. En als hij er wel is, is dat meestal geen goed nieuws.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:08 schreef swollywood het volgende:
Ik zie dat 2cv veel post in de Groningen-topics. Als de stok naar de stad Groningen moet, breng ik hem er dan zelf wel heen, kan ik er direct een familiebezoek aan vast knopen.
* swollywood heeft zijn roots in Hoogkerk
zoals je net hebt gelezen is 2cv de gene die dat kanquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:14 schreef maok het volgende:
[..]
Hij post er meer dan dat hij er is. En als hij er wel is, is dat meestal geen goed nieuws.
Maar wat is het plan dan? Iemand moet er toch gewoon even een nieuw slot in/aan maken en dan kan hij toch weer verder?
Ik heb ook wel een strijkplank en een boormachine, maar daarmee krijg ik geen nieuw slot in de stok.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:14 schreef maok het volgende:
[..]
Hij post er meer dan dat hij er is. En als hij er wel is, is dat meestal geen goed nieuws.
Maar wat is het plan dan? Iemand moet er toch gewoon even een nieuw slot in/aan maken en dan kan hij toch weer verder?
quote:Ergens in Nederland onder een plaatsnaambord ligt 1 fokstok met FOK! erop gelast.
De onverwoestbare 'stok':
de stok is onverwoestbaar, het slot is kapot.quote:
ja, maar hij is wel degene die hem gemaakt heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:14 schreef maok het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |