We gaan de vrije val testen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef goeiemoggel het volgende:
Cijfers USA: Pending Home Sales (januari) -7,7%, voorspelling was -3,0%
Daar worden de beurzen niet vrolijk van![]()
Zeker de bodem van 19 april 1988.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef Lemans24 het volgende:
Inmiddels is de 203,88 twee drie keer exact bereikt.
Het was een grapje....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, we zijn qua stand pas op 20-07-1995 beland.
Gamma is tamelijk duur voor een bijna-failliet bedrijfquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:14 schreef Mr_DG het volgende:
Gamma en AirFranceKLM zijn wel erg goedkoop nu. Respectievelijk 3 en 7 euro
http://www.dividendplaza.nl/web_dividendrendementaex.aspquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef 81Renrew het volgende:
Shell is met deze koers sowieso interessant ivm het dividend. CSM volgens mij ook wel, al is daarvan 50% aandelen 50% cash dividend.
Nog meer leuke aandelen met een goed dividend percentage?
trend naar beneden zie ik ook, maar dat is nog geen vrije valquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:17 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk een trend naar beneden...
[ afbeelding ]
[/beursgoeroe modus uit]
Je doet niet onder voor de meeste TA'squote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:17 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/beursgoeroe modus uit]
Denk je dat ze de crisis niet gaan overleven dan??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Gamma is tamelijk duur voor een bijna-failliet bedrijf.
* rvlaak_werk2 hoort een vrouw iets zeggen over driehoeken en lijnenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je doet niet onder voor de meeste TA's
*pakt liniaaltje*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:22 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
* rvlaak_werk2 hoort een vrouw iets zeggen over driehoeken en lijnen
Och.. Als je de schaalverdeling iets veranderdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef hmmmz het volgende:
[..]
trend naar beneden zie ik ook, maar dat is nog geen vrije val
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Och.. Als je de schaalverdeling iets veranderd
* goeiemoggel legt het liniaaltje langs haar CRT.... hmm klopt net niet.....quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:17 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/beursgoeroe modus uit]
snap et ook niet helemaal deze dikke min, dax en cac gewoon groen....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Ben benieuwd waar de AEX nou eigenlijk zo "heftig" op reageert. WS blijft redelijk rustig.
enkel de DAX nog groen, volgens beurs.nl...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
snap et ook niet helemaal deze dikke min, dax en cac gewoon groen....
Hebben de Nederlandse beleggers eens een eigen wil, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Ben benieuwd waar de AEX nou eigenlijk zo "heftig" op reageert. WS blijft redelijk rustig.
allemaal in de ontkenningsfase? De SL201 is nog steeds te koopquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
snap et ook niet helemaal deze dikke min, dax en cac gewoon groen....
Moeten ze het niet enkel op een blauwe maandag doenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:33 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Hebben de Nederlandse beleggers eens een eigen wil, is het weer niet goed.
Ja, en nu gaat de AEX ook netjes mee. 't zal toch wel bizar zijn als ie vandaag al door de 200 gaat.quote:
Als dat maar goed gaatquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef bleiblei het volgende:
ik heb vandaag nog 1200 aandelen ordina gekocht. ben benieuwd
ik ookquote:Op dinsdag 3 maart 2009 17:05 schreef bleiblei het volgende:
ik heb vandaag nog 1200 aandelen ordina gekocht. ben benieuwd
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |