We gaan de vrije val testen!quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:01 schreef goeiemoggel het volgende:
Cijfers USA: Pending Home Sales (januari) -7,7%, voorspelling was -3,0%
Daar worden de beurzen niet vrolijk van![]()
Zeker de bodem van 19 april 1988.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:05 schreef Lemans24 het volgende:
Inmiddels is de 203,88 twee drie keer exact bereikt.
Het was een grapje....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:13 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, we zijn qua stand pas op 20-07-1995 beland.
Gamma is tamelijk duur voor een bijna-failliet bedrijfquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:14 schreef Mr_DG het volgende:
Gamma en AirFranceKLM zijn wel erg goedkoop nu. Respectievelijk 3 en 7 euro
http://www.dividendplaza.nl/web_dividendrendementaex.aspquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:08 schreef 81Renrew het volgende:
Shell is met deze koers sowieso interessant ivm het dividend. CSM volgens mij ook wel, al is daarvan 50% aandelen 50% cash dividend.
Nog meer leuke aandelen met een goed dividend percentage?
trend naar beneden zie ik ook, maar dat is nog geen vrije valquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:17 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk een trend naar beneden...
[ afbeelding ]
[/beursgoeroe modus uit]
Je doet niet onder voor de meeste TA'squote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:17 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/beursgoeroe modus uit]
Denk je dat ze de crisis niet gaan overleven dan??quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Gamma is tamelijk duur voor een bijna-failliet bedrijf.
* rvlaak_werk2 hoort een vrouw iets zeggen over driehoeken en lijnenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:20 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Je doet niet onder voor de meeste TA's
*pakt liniaaltje*quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:22 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
* rvlaak_werk2 hoort een vrouw iets zeggen over driehoeken en lijnen
Och.. Als je de schaalverdeling iets veranderdquote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:19 schreef hmmmz het volgende:
[..]
trend naar beneden zie ik ook, maar dat is nog geen vrije val
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:23 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Och.. Als je de schaalverdeling iets veranderd
* goeiemoggel legt het liniaaltje langs haar CRT.... hmm klopt net niet.....quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:17 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[/beursgoeroe modus uit]
snap et ook niet helemaal deze dikke min, dax en cac gewoon groen....quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:28 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Ben benieuwd waar de AEX nou eigenlijk zo "heftig" op reageert. WS blijft redelijk rustig.
enkel de DAX nog groen, volgens beurs.nl...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 16:30 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
snap et ook niet helemaal deze dikke min, dax en cac gewoon groen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |