quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Bij zou alleen die AR sticker op de zijkant nog best chique zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef Paladijn het volgende:
Er zijn uitzonderingen, ik vond het destijds bij Bo nog wel goed staan (hoewel hij er tegenwoordig nog meer op heeft):
[ afbeelding ]
En deze eigenaar doet het ook fraai:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar smaken verschillen en vaak (zoals hierboven) is het compleet overdone... viperstrepen staan op sommige auto's ook erg goed en op andere weer compleet niet.
Ik 121quote:
Ga dan ook eens actuele foto's op je site plaatsenquote:
quote:<Keizer> Alfa 155 GTA DTM is bijna het coolste wat de mensheid ooit gemaakt heeft
<WJP> wat is het coolste?
<Keizer> Stamppot boerenkool met worst natuurlijk
Mjah dat moest ik maar eens doenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ga dan ook eens actuele foto's op je site plaatsen
Ja ik wil er wel heen eigenlijkquote:Op maandag 2 maart 2009 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij zijn Bo/Fristi/Lipje 2 mei ook bij de ring:
[ afbeelding ]
"Martini" Alfa Romeo 155 V6 TI - Gabriele Tarquini.
[ afbeelding ]
"Martini" Alfa Romeo 155 GTA S1 - Nannini, Cadalora, Giudici.
Rest van de deelnemers staan hier: http://www.tourenwagen-revival.de/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=30&lang=en
[..]
issie al gerepareerd met ducktape?quote:
Op een vrijdag en zaterdagquote:Op maandag 2 maart 2009 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij zijn Bo/Fristi/Lipje 2 mei ook bij de ring:
toch mag je me nog het eea uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet met duct tape, met originele Lada onderdelenHij is vandaag begonnen, morgen is ie hopelijk klaar... En heb m meteen ff gevraagd naar de remmen te kijken, als die het begeven op de ring word het minder grappig
alstuquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
toch mag je me nog het eea uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren
dank U... en tja ik zou er ook niet zo snel aan gedacht hebben... (alleen om de 4 tot 6 jaar of ca 100000 km)quote:
Dan zou je toch een probleem krijgen als je een Alfa hebt, aangezien die riemen maar 3jr of 60.000km meegaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:23 schreef lipje het volgende:
[..]
dank U... en tja ik zou er ook niet zo snel aan gedacht hebben... (alleen om de 4 tot 6 jaar of ca 100000 km)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:15 schreef Dangel het volgende:
Hij liep nog maar op 2,5 cilinder nadat er een nieuwe riem op zatnu is het blok dus richting motorrevisiebedrijf. nou ja, beter dat ze het uitbesteden dan dat ze zelf dingen gaan proberen waar ze geen (of niet genoeg) verstand van hebben.... hopelijk dat ik m donderdag weer op kan halen, anders vrijdag.
Huiswerk makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou je toch een probleem krijgen als je een Alfa hebt, aangezien die riemen maar 3jr of 60.000km meegaan.
(bougies gaan wel 100.000km mee).
120K klopt alleen verschillen de meningen over de 5 jaar.......... Ik heb zowel 3, 4 als 5 jaar gehoord, wat nu echter juist is is mij een raadselquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Huiswerk maken![]()
![]()
Ik heb, net als CaffeineJunkieXXL, een JTD
dus 120.000 km of 5 jaar
Martinos isquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
120K klopt alleen verschillen de meningen over de 5 jaar.......... Ik heb zowel 3, 4 als 5 jaar gehoord, wat nu echter juist is is mij een raadselIk ben binnenkort wel aan de beurt voor distributie setje aangezien ik nu bijna op 110k zit, heb al een zeer interessante prijs van Martinos gehad van het 56 forum
En wat betreft bougie's bij benzine Alfa 16v motoren, er zijn ook 60000km versie's te koop![]()
beetje laat, of mocht je gister niet internetten?quote:
Gister was Tjabbo zijn beurt om borstvoeding te gevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef lipje het volgende:
[..]
beetje laat, of mocht je gister niet internetten?
Boobies!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister was Tjabbo zijn beurt om borstvoeding te geven
http://www.marc-duez.be/testdays.htmlquote:
Mijn hemel, Alexxxxx. Ga eens recht achter je keyboard zitten...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
mn buiurman heeft een nieuw speeltej gekocht zie ik....
Fries koopt nutteloze auto van 1,2 miljoen
ga je m fix0rren?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef Alfisti het volgende:
Heb je de Lada al terug Lexxxx?
Valt in het Amsterdam-Rijnkanaal parkeren ook onder fixen?quote:
Op mn werk sta ik achter de pcquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef RiotNiece het volgende:
[..]
Mijn hemel, Alexxxxx. Ga eens recht achter je keyboard zitten...
Hier moet ik als slowchat-lurker even op reageren, dit gaat me echt te ver...![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:41 schreef Dingest het volgende:
Ik mag vanaf 16 maart aan een proefperiode beginnen bij een glasblazerij
Nee maandag, het motorrevisiebedrijf had nog nooit eerder een Labalok van dichtbij gezienquote:
Is dat heel toevallig in zo'n glasblazerij in Tsjechië? Daar hebben ze wel vaak van die rondleidingen. Vorig jaar eens wezen kijken in Harachov.quote:
FOK!kers tref je ook overalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, vlak bij Harachov onderdaad, Novy Bor als ik het goed herinner
Ik heb het idee dat het een Tigra is geweest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat was dit ooit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Merk en type: ??????????
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 21 februari 2009
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij Racing Expo 2009
Ik had al een vermoeden dat het een Tigra was - door het zwarte randje van de glaskoepel bij de kofferbak - maar ik wilde het even zeker weten omdat ik niet dacht dat iemand zo dom was om dit met een Tigra te doen. Ik had beter moeten wetenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:50 schreef Paladijn het volgende:
Op streetgasm zelf kijken is wel wat valsspelen natuurlijk
helaas, test mislukt, ik zie die post nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:54 schreef PeuRac het volgende:
ff mn verbinding testen van de laptop via mn telefoon.
oei je gaat een leven kopenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:16 schreef PeuRac het volgende:
Thanks voor het wakker schudden, ik zal meteen naar de Media Markt rennen om veel te veel te betalen voor spullen die ik zeker niet nodig heb
De mediamarkt is gesloten om 19:00quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:16 schreef PeuRac het volgende:
Thanks voor het wakker schudden, ik zal meteen naar de Media Markt rennen om veel te veel te betalen voor spullen die ik zeker niet nodig heb
is op vrijdag en zaterdag, maar op vrijdag moet ik werkenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:24 schreef Paladijn het volgende:
Klinkt goed Lexxx en is op een zaterdag zo te zien
als hij mag komen dan mag ik zeker komenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, je bent welkom hoor.. als er een datum is trek ik wel ff aan de bel.
Wel als in het land het stuur bij de auto's aan de andere kant zit en het 18.000km verderop is.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:58 schreef PeuRac het volgende:
Verhuizen is toch geen reden om de auto weg te doen?
Daar was ik toch al niet zo actief meer mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:38 schreef PeuRac het volgende:
Mooi man, hoe ga je dat met je bedrijf doen? En wat ga je daar doen?
Dr was een probleempje hier, daardoor ben ik mn pass kwijt, moet wachten tot ze die resetten en mij een nieuwe geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:54 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Daar was ik toch al niet zo actief meer mee.
Bedoelding is daar een stuk land te kopen en er een leuk hok op te bouwen.
Uiteraard moet je dan ook nog geld verdienen maar ik heb inmiddels aardig wat contacten opgebouwd en hoop daar aan de slag te kunnen als network engineer; chronisch gebrek aan goed personeel daar
p.s. PeuRac: Waar blijft dat filmpje nou? Voor de liefhebber remember?
Dat voelt altijd erg goed, had ik ook met mijn Benz afgelopen maandquote:
Dan gebeurd er tenminste nog IETS...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:16 schreef Anne het volgende:
En blijven roepen dat het hier dood is zal heus niet werken.
Dan doe ik toch iets goed, dat de politie die massamoordernaar nog niet gepakt heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Zie de PTA SC als een vrouw. Die gaat ook liever dood dan dat jou lippen de hare aanraken.
Ontzettend boeiend ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:38 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan gebeurd er tenminste nog IETS...
Met de Ladaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:36 schreef Paladijn het volgende:
Geen idee Lexxx, prik een tijd... met welke auto gaan we trouwens?
als het regende en ik reed in de visa moest ik laarzen aan, of ander kreeg ik natte potenquote:Op zondag 15 maart 2009 17:24 schreef Dingest het volgende:
2 liter ookZelfs ik weet dat dat max-streepje er niet voor de lol op zit...
Ik heb ontdekt dat de Saabs niet helemaal waterdicht zijn... De 95 valt nog mee, maar het tapijt van de 96 was totaal doorweekt. Die vorige eigenaresse had het over 'lichte lekkage'. Dan moet-ie die bak helemaal tot aan de nok toe vol staan wil zij het een echt lek noemenHet ergste is dat dit volgens mij nog 'normaal' is ook.
Huh? Heb je dat niet dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zou Peu wel eens willen ontmoeten, dit kan toch niet
Ik heb peu ontmoet, wil je me aanraken?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:45 schreef hermandeperman het volgende:
Ik zou Peu wel eens willen ontmoeten, dit kan toch niet
Hoezo? Daar heb ik spullen voor. Een kennis van me heeft trouwens een vriendinquote:Op zondag 15 maart 2009 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb peu ontmoet, wil je me aanraken?
Zolang iedereen maar van mij af blijft...quote:Op zondag 15 maart 2009 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb peu ontmoet, wil je me aanraken?
Daarom emigreer je toch? Omdat iedereen je aan wil raken?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zolang iedereen maar van mij af blijft...
Op zich is het wel frappant voor een bak die uit een land komt waar nogal veel sneeuw en andere nattigheid isquote:Op zondag 15 maart 2009 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als het regende en ik reed in de visa moest ik laarzen aan, of ander kreeg ik natte potendaarvoor is het een oldtimer Citroën
Alfa 156 broederquote:Op zondag 15 maart 2009 17:38 schreef Alfisti het volgende:
Peu........ als je dan zo nodig mee wil lezen op een forum waar je een ban hebt pak dan niet een naam die bij de eerste de beste google search je identiteit tevoorschijn tovertis niet echt handig
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:05 schreef Paladijn het volgende:
Is het trouwens normaal dat je per 4000 km 1 liter olie erbij moet gooien in een benzine 156? :x Collega van me heeft er nogal last van...
Het kan nog veel erger, ik heb een auto gehad waar 1 liter per 1000km in ging. Bij Audi is 1 liter per 1500km nog acceptabel.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:05 schreef Paladijn het volgende:
Is het trouwens normaal dat je per 4000 km 1 liter olie erbij moet gooien in een benzine 156? :x Collega van me heeft er nogal last van...
Tuurlijk heb jij dat gehadquote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het kan nog veel erger, ik heb een auto gehad waar 1 liter per 1000km in ging. Bij Audi is 1 liter per 1500km nog acceptabel.
Dus ja, het is normaal.
Was een Opel Zafira 1.8 Elegance met kenteken 39-GF-RV misschien dat ING Carlease nog oude papier heeft waaruit blijkt dat ik bijna elke week olie kocht bij de pompquote:
heeft ie een 2.0 TS? en gooit ie er 10w40 in?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:05 schreef Paladijn het volgende:
hehe 1L per 1000km is de grens zegt meneer Audi,quote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het kan nog veel erger, ik heb een auto gehad waar 1 liter per 1000km in ging. Bij Audi is 1 liter per 1500km nog acceptabel.
Dus ja, het is normaal.
Het is algemeen bekend dat de Opel 1.8 blokken zopen bij het leven. Bij die blokken was het benzine peilen, olie tanken.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was een Opel Zafira 1.8 Elegance met kenteken 39-GF-RV misschien dat ING Carlease nog oude papier heeft waaruit blijkt dat ik bijna elke week olie kocht bij de pomp
Jij mocht zoiezo niet klagen met je Audiquote:Op maandag 16 maart 2009 15:13 schreef lipje het volgende:
[..]
hehe 1L per 1000km is de grens zegt meneer Audi,
Dus ik mocht niet klagen met 1 liter olie bijvullen elke 2000 km
jij hebt m niet eens gezien, alleen de Alfalfquote:Op maandag 16 maart 2009 15:17 schreef vlad het volgende:
[..]
Jij mocht zoiezo niet klagen met je Audi
nee goed zoeken naar de juiste merken olie, Castrol of Esso eigen merk schijnen het verbruik te doen dalen, maar een olieboot heb je snel met een overtuned blokquote:Op maandag 16 maart 2009 15:32 schreef Paladijn het volgende:
Gaat om een leasebak Lip, volgens mij inderdaad een 2.0 TS. Hij rijdt de 4000 km in zo'n 3 weken op, dus dat is redelijk vaak bijvullen. Mijn accord (dieseltje) doet zo'n 1.5 liter per 20.000 km wat ik al erg veel vind, mijn Rover en beide Mazda's verbruik(t)en minder dan een halve liter per 10.000
Maar niets vreemds dus, dacht even dat zijn motor gaar was
LPi en dan JTD op je nummerbordquote:
In een Lada?quote:
helaasquote:Op maandag 16 maart 2009 18:18 schreef Paladijn het volgende:
mmm, Lexxx, ik kom er net achter dat ik dit hele weekend al iets anders te doen heb. Het zou op zich met de nodige moeite kunnen, maar dan is de kans groot dat ik halverwege in slaap val
helaasquote:Op maandag 16 maart 2009 18:55 schreef vlad het volgende:
[..]
In een Lada?absoluut, Ik ga direct mee
![]()
Alleen ben ik dit weekend al volgeboekt
M'n din introduceren bij oudersquote:Op maandag 16 maart 2009 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
helaasdan ga ik op eigen houtje
![]()
[..]
helaas
Wat is nou belangrijker dan de zuiderzeerally?
Ik krijg de indruk dat je een record jobhoppen probeert te vestigen!?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac is op sollicitatie gesprek bij de Nuon in Weesp
Zoiets, gewoon elke keer 2 weken werken en dan 2maanden salaris krijgen enzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat je een record jobhoppen probeert te vestigen!?
Snow was het toch niet?quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef PeuRac het volgende:
Mag je tijdens dat gesprek FOK!en? Gaaf!quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:31 schreef PeuRac het volgende:
Hoiquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Mag je tijdens dat gesprek FOK!en? Gaaf!
Goedquote:
Hetzelfdequote:Op woensdag 18 maart 2009 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Goed. Zeker nu het weer lekker weer aan het worden is. De winterdip is aan het wegvagen!
Jij dan?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef Paladijn het volgende:
Daar hoef je tegenwoordig niet meer rijk voor te zijn
En Peu, maar twee maanden? In je proefperiode maar besloten te vertrekken?
En hoe ga je dat verkopen bij een sollicitatie? Waar solliciteer je nu op?quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]was niet wat ik zocht.
@Xtreem, niet op LinkedIN spieken jij
"jah, euh, ik dacht, het is kredietcrisis en zo, dus werkgevers letten extra goed op voor ze iemand aannemen, en mijn baas vond me een lul, dus ik dacht, nou ja, dan maar een minder leuke baan. En toen kwam ik jullie tegenquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En hoe ga je dat verkopen bij een sollicitatie? Waar solliciteer je nu op?
stap dan over naar ledsquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef Ballebek het volgende:
Hmm... Spaarlampen lonen dus toch: 33,3% minder stroom verbruikt als vorig jaar.
En ook staat er nu een servertje 24/7 aan
Ik heb ook vooral spaarlampen in huisquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef Ballebek het volgende:
Hmm... Spaarlampen lonen dus toch: 33,3% minder stroom verbruikt als vorig jaar.
En ook staat er nu een servertje 24/7 aan
Ik solliciteerd op soort gelijke functies, account manager/verkoper buitendienst.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En hoe ga je dat verkopen bij een sollicitatie? Waar solliciteer je nu op?
De huizen waar ik naar kijk welquote:Op woensdag 18 maart 2009 19:00 schreef Paladijn het volgende:
Daar hoef je tegenwoordig niet meer rijk voor te zijn
En Peu, maar twee maanden? In je proefperiode maar besloten te vertrekken?
Tijd voorquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:06 schreef hermandeperman het volgende:
Schorriemorrie!
hebbie m gesloopt?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 18:46 schreef Alfisti het volgende:
Welke graftakke-josti heeft dat luchtfilterhuis op de 156 zo ontworpen?
Die plastic ring onderin tussen die luchtfiltrebak en de LMM is kapoet, even een nieuwe bestelen van de week.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:20 schreef lipje het volgende:
[..]
hebbie m gesloopt?![]()
Trouwens wees blij dat je geen V6 hebt, dan moet de hele motor eruit
Hij is zo mooi hequote:
Rrrussian Vodkaquote:Op maandag 23 maart 2009 21:51 schreef Paladijn het volgende:
Maar waarom laten die gekke Russen een Mazda Nurburgring roadster (wtf?) tegen een oude Porsche en een Range Rover rijden?
dank j! ffkijken als ik tijd hebquote:Op maandag 23 maart 2009 21:39 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: http://www.autoblog.nl/ar(...)nd-gemist#post-27764
super club ja. En zelfs peu kan daar nog neukenquote:
daaromquote:Op maandag 23 maart 2009 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
super club ja. En zelfs peu kan daar nog neuken![]()
Kost hem alleen wel wat
zit midden in de hoeren buurt.
Kijk, dat soort dingen zijn super! Dank je wel!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:50 schreef Anne het volgende:
Dit is er gewijzigd:
Medio 2009
Enkele reis OV-chip - 9%
Enkele reis papier - 3%
Dagretour papier + 2%
Dus kun je mooi de prijs van nu nemen minus of plus de procenten.
Dat idee heb ik dus ook. Wat mij betreft loop ik dat risico net zo hard bij een andere tweedehands.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Je mag er gerust van uit gaan dat ie op is. Het KAN zijn dat ie nog 100.000 km mee gaat... En het kanook zijn dat je de rit van de handelaar naar huis niet eens haalt.
0-100 in 12 seconden voor een 4.2 is inderdaad supersnelquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:52 schreef PeuRac het volgende:
Valt nog wel mee hoor, zowel dat trage, als het comfortabele.
gevalletje garantie wel neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tof Tjabs!
Wil je in de lada ook een nieuw blok bouwen?Distributieriem is er vanochtend voor de 2e keer in 3 weken afgegaan
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
joah. maar ik wil het er niet over hebben
An sich leuk, maar dat is toch iets boven mijn budgetquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:31 schreef Paladijn het volgende:
probleem opgelost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een traag comfortabel hok op gas
Die stoelen zitten echt geniaal... net alsof je op een zetel in de woonkamer zit.
Dat is toch wel weer erg jammer. Hopen dat de derde maal dan scheepsrecht isquote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tof Tjabs!
Wil je in de lada ook een nieuw blok bouwen?Distributieriem is er vanochtend voor de 2e keer in 3 weken afgegaan
![]()
![]()
goed bezigquote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:13 schreef Tjabbo het volgende:
hey
ja ik leef ook nog
vorige week een supra voorzien van een nieuwe motor + omgebouwd van automaat naar handbak.
's donderdags een kaal chassis, 's maandags een supra die fluitend door de apk kwam.
als dank een mooie nieuwe intercooler buizenset gekregen. veel steviger dan die zooi die ik al had.
waren alleen vies en bekrast. Hebben veel TLC nodig.
Morgen komt de suup weer uit de stal
Dan liggen er alweer wat dingen klaar zoals
Nieuwe NGK bougiekabels
Nieuw K&N FIPK filter kit
Nieuwe PS pomp
PS reservoir van een non-turbo. (zit op een andere plek en veel handiger te servicen op die manier)
nieuwe parafan plaat
ic buizen kit
2 grote electrische fans om de viscose fan te vervangen...
ff wat picts van mijn TLC in progress op de ic pijpset
Rad fan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is het verschil duidelijk tussen de onbehandelde pijp en de rest
[ afbeelding ]
Waarom niet legaal en levensgevaarlijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:23 schreef Paladijn het volgende:
Ik dacht al even dat je de omgekeerde op de dyno had gevondenVind'm niet echt fail eigenlijk :x
Dit is wel foutheid (en naast niet legaal ook nog eens levensgevaarlijk volgens mij...):
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Bijna goed Peu:
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 350 kg
- geremd 700 kg
Blijkbaar kun je aan het kenteken zien wat het onbeladen gewicht van de caravan is, maar als je naar de foto kijkt zie je dat de MX behoorlijk ver inzakt op de achteras. Het zegt ook weinig over de hoeveelheid spul die mensen meenemen... Een hard windje en een onhandige stuuractie en je staat achterstevoren of geschaard op de snelweg
Bovendien, caravans zijn voor paupers die geen hotel kunnen betalen en de snelweg blokkeren
En voor mensen die het verschil tussen als en dan weigeren te begrijpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom niet legaal en levensgevaarlijk?
Aan het kenteken te zien is de caravan lichter als 750kg, wat een MX-5 gewoon mag trekken. Dat het er niet uit ziet zou ik met je eens zijn. Maar het mag wel en is niet onveiliger als andere auto's met caravan.
Witte plaat = max 750kgquote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:18 schreef Paladijn het volgende:
Bijna goed Peu:
Maximum te trekken massa:
- ongeremd 350 kg
- geremd 700 kg
Blijkbaar kun je aan het kenteken zien wat het onbeladen gewicht van de caravan is, maar als je naar de foto kijkt zie je dat de MX behoorlijk ver inzakt op de achteras. Het zegt ook weinig over de hoeveelheid spul die mensen meenemen... Een hard windje en een onhandige stuuractie en je staat achterstevoren of geschaard op de snelweg
Bovendien, caravans zijn voor paupers die geen hotel kunnen betalen en de snelweg blokkeren
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
![]()
![]()
Langzamer en Snellerquote:Op zondag 29 maart 2009 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik rij nu tijdliejk in de B Kadett uit 1973 van mijn broer, maar as een automaat... Waar staan die L en S voor, die na de D komen?
Dus: starten in P, achteruit de weg op in R, dan wegrijden in L, warmrijden, door de stad in D, en als ikalle stoplicten voorbij ben op de autobaan in de S?quote:
Bijna goed. De R staat uiteraard voor Racen.quote:Op zondag 29 maart 2009 14:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dus: starten in P, achteruit de weg op in R, dan wegrijden in L, warmrijden, door de stad in D, en als ikalle stoplicten voorbij ben op de autobaan in de S?
met een koude motor valt ie in elke bocht uit danquote:Op zondag 29 maart 2009 14:33 schreef Anne het volgende:
.
Volgens mij moet je gewoon kunnen wegrijden in D.
quote:Op zondag 29 maart 2009 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
(en mijn volgende auto word een Toyota Carina II, serieus...)
Flauwquote:Op zondag 29 maart 2009 18:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, waren die stuk toen je auto uitgebrand was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |