quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Bij zou alleen die AR sticker op de zijkant nog best chique zijn.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:34 schreef Paladijn het volgende:
Er zijn uitzonderingen, ik vond het destijds bij Bo nog wel goed staan (hoewel hij er tegenwoordig nog meer op heeft):
[ afbeelding ]
En deze eigenaar doet het ook fraai:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar smaken verschillen en vaak (zoals hierboven) is het compleet overdone... viperstrepen staan op sommige auto's ook erg goed en op andere weer compleet niet.
Ik 121quote:
Ga dan ook eens actuele foto's op je site plaatsenquote:
quote:<Keizer> Alfa 155 GTA DTM is bijna het coolste wat de mensheid ooit gemaakt heeft
<WJP> wat is het coolste?
<Keizer> Stamppot boerenkool met worst natuurlijk
Mjah dat moest ik maar eens doenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ga dan ook eens actuele foto's op je site plaatsen
Ja ik wil er wel heen eigenlijkquote:Op maandag 2 maart 2009 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij zijn Bo/Fristi/Lipje 2 mei ook bij de ring:
[ afbeelding ]
"Martini" Alfa Romeo 155 V6 TI - Gabriele Tarquini.
[ afbeelding ]
"Martini" Alfa Romeo 155 GTA S1 - Nannini, Cadalora, Giudici.
Rest van de deelnemers staan hier: http://www.tourenwagen-revival.de/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=30&lang=en
[..]
issie al gerepareerd met ducktape?quote:
Op een vrijdag en zaterdagquote:Op maandag 2 maart 2009 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Volgens mij zijn Bo/Fristi/Lipje 2 mei ook bij de ring:
toch mag je me nog het eea uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 3 maart 2009 18:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Niet met duct tape, met originele Lada onderdelenHij is vandaag begonnen, morgen is ie hopelijk klaar... En heb m meteen ff gevraagd naar de remmen te kijken, als die het begeven op de ring word het minder grappig
alstuquote:Op dinsdag 3 maart 2009 20:22 schreef lipje het volgende:
[..]
toch mag je me nog het eea uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren
dank U... en tja ik zou er ook niet zo snel aan gedacht hebben... (alleen om de 4 tot 6 jaar of ca 100000 km)quote:
Dan zou je toch een probleem krijgen als je een Alfa hebt, aangezien die riemen maar 3jr of 60.000km meegaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:23 schreef lipje het volgende:
[..]
dank U... en tja ik zou er ook niet zo snel aan gedacht hebben... (alleen om de 4 tot 6 jaar of ca 100000 km)
quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:15 schreef Dangel het volgende:
Hij liep nog maar op 2,5 cilinder nadat er een nieuwe riem op zatnu is het blok dus richting motorrevisiebedrijf. nou ja, beter dat ze het uitbesteden dan dat ze zelf dingen gaan proberen waar ze geen (of niet genoeg) verstand van hebben.... hopelijk dat ik m donderdag weer op kan halen, anders vrijdag.
Huiswerk makenquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou je toch een probleem krijgen als je een Alfa hebt, aangezien die riemen maar 3jr of 60.000km meegaan.
(bougies gaan wel 100.000km mee).
120K klopt alleen verschillen de meningen over de 5 jaar.......... Ik heb zowel 3, 4 als 5 jaar gehoord, wat nu echter juist is is mij een raadselquote:Op woensdag 4 maart 2009 18:29 schreef lipje het volgende:
[..]
Huiswerk maken![]()
![]()
Ik heb, net als CaffeineJunkieXXL, een JTD
dus 120.000 km of 5 jaar
Martinos isquote:Op woensdag 4 maart 2009 20:45 schreef Alfisti het volgende:
[..]
120K klopt alleen verschillen de meningen over de 5 jaar.......... Ik heb zowel 3, 4 als 5 jaar gehoord, wat nu echter juist is is mij een raadselIk ben binnenkort wel aan de beurt voor distributie setje aangezien ik nu bijna op 110k zit, heb al een zeer interessante prijs van Martinos gehad van het 56 forum
En wat betreft bougie's bij benzine Alfa 16v motoren, er zijn ook 60000km versie's te koop![]()
beetje laat, of mocht je gister niet internetten?quote:
Gister was Tjabbo zijn beurt om borstvoeding te gevenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:04 schreef lipje het volgende:
[..]
beetje laat, of mocht je gister niet internetten?
Boobies!quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gister was Tjabbo zijn beurt om borstvoeding te geven
http://www.marc-duez.be/testdays.htmlquote:
Mijn hemel, Alexxxxx. Ga eens recht achter je keyboard zitten...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:44 schreef Alexxxxx het volgende:
mn buiurman heeft een nieuw speeltej gekocht zie ik....
Fries koopt nutteloze auto van 1,2 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |