Het is voor mij anderhalf uur rijden erheen. Dat duurt mij te langquote:
Nee, waarschijnlijk is het gewoon eigendom van het bedrijf nu. Al is een naamsverandering wel erg goedkoopquote:Op maandag 2 maart 2009 11:42 schreef Biels het volgende:
Kan je daar niet nog wat tegen doen?
Mjah, het is niet dat het mij geld op zou leveren oid. Het zou meer zijn dat ik toendertijd dan een leuker klusje had, en ik er ook daadwerkelijk van zou leren. Er is geen man overboord dat zij er nu met de eer gaat strijken, maar het is idd niet helemaal tof.quote:
Laat je wel even weten wat haar reactie was?quote:Op maandag 2 maart 2009 11:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Het is voor mij anderhalf uur rijden erheen. Dat duurt mij te lang.
Mijn inlichter gaat haar ermee confronteren tijdens de vergadering.
Das vet.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mijn inlichter gaat haar ermee confronteren tijdens de vergadering.
Zal ik doenquote:Op maandag 2 maart 2009 11:45 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Laat je wel even weten wat haar reactie was?
quote:
De "hoe ben je op het idee gekomen om.."-vragen zijn dan het leukstquote:Op maandag 2 maart 2009 11:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zal ik doen
Die collega en ik zijn nu aan het bedenken hoe we het beste kunnen aanpakken. Ik denk dat ik hem even een overzichtje geef van de zwakke punten in het plan, zodat hij daar vragen over kan stellen tijdens de vergadering. Kijken hoe ze reageert
Ik ben momenteel mijn huis pc en mailboxen aan het doorzoeken in de hoop dat ik het origineel terug kan vinden.quote:Op maandag 2 maart 2009 11:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
De "hoe ben je op het idee gekomen om.."-vragen zijn dan het leukst
Als daar een geloofwaardig antwoord uit komt is het priceless om op het eind van de vergadering jouw document op tafel te leggen.
Geen idee meer hoe het heette, noch wie de leverancier was. Het was iig een web-based applicatie waarin clienten van de instelling konden worden bij gehouden.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:03 schreef Lod het volgende:
Welk brak stukje software was dat? Professionele belangstelling
Inderdaad, twee documentjes naast elkaar en je hebt een beter moment dan welke confrontatie dan ookquote:Op maandag 2 maart 2009 11:47 schreef wise het volgende:
[..]
Das vet.
"ja eh, is dit niet het document wat Tran had gemaakt vorige jaar, ik heb namelijk zijn document ingezien en het is gewoon hetzelfde. Beetje met de eer strijken he"
alle hoge piefen erbij
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dan beveiligd, geen print/copy/paste rechten geven.
Ook die zijn te kraken.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alsof dat helpt, als je echt kwaad wilt, dan type je het gewoon over desnoods.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik haak ook ff inquote:Op maandag 2 maart 2009 11:57 schreef Trannellius het volgende:
Rond 14:00 uur is de vergadering.
Tot die tijd een SPANNEND MUZIEKJE!!
Dan heb je er in ieder geval genoeg aan gedaan om het te voorkomen.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof dat helpt, als je echt kwaad wilt, dan type je het gewoon over desnoods.
Tevens tvp, ben benieuwd hoe dit afloopt.
Met een beetje normale telefoon moet dat toch kunnenquote:Op maandag 2 maart 2009 12:41 schreef Roi het volgende:
Laat het hem opnemen met een recorder!
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:49 schreef Trannellius het volgende:
Heb nog nooit zoveel tvp's in een topic van mij gehad. Nu wordt ik zenuwachtig
quote:Op maandag 2 maart 2009 12:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Best wel een popcorn topic...
[ afbeelding ]
TVP.quote:Op maandag 2 maart 2009 12:49 schreef Trannellius het volgende:
tvpquote:Op maandag 2 maart 2009 12:49 schreef Trannellius het volgende:
Ik zit er klaar voorquote:Op maandag 2 maart 2009 11:57 schreef Trannellius het volgende:
Rond 14:00 uur is de vergadering.
Tot die tijd een SPANNEND MUZIEKJE!!
Nee, die helaas niet. Vermoedelijk heb ik die thuis ergens op dvd liggen via een backup, maar zit momenteel op m'n werkquote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef Sjeen het volgende:
Heb je je mail/document van vorig jaar nog gevonden toevallig?
quote:Op maandag 2 maart 2009 13:20 schreef GlowMouse het volgende:
Wat staat er in de document properties? Zou leuk zijn als jouw naam daar nog staat, omdat je hem immers thuis hebt getypt. Zie http://office.microsoft.com/en-us/word/HP030717391033.aspx (Word 2003 of eerder) en http://weblogs.asp.net/av(...)es-in-Word-2007.aspx (Word 2007).
quote:
Nee, die helaas niet. Vermoedelijk heb ik die thuis ergens op dvd liggen via een backup, maar zit momenteel op m'n werkquote:Op maandag 2 maart 2009 13:43 schreef Sjeen het volgende:
Heb je je mail/document van vorig jaar nog gevonden toevallig?
Gan nou niet geheimzinnig lopen doen...spit it out man!quote:Op maandag 2 maart 2009 13:46 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Nee, die helaas niet. Vermoedelijk heb ik die thuis ergens op dvd liggen via een backup, maar zit momenteel op m'n werk. Wat ik wel heb gevonden zijn een paar mails tussen mij en mijn toenmalige manager met een paar globale uiteenzettingen van mijn ideeen, en twee van en naar mijzelf met een paar kleine programma's die mijn meetresultaten geven.
Overigens hebben de collega en ik een leuk plan gemaakt om haar terug te pakken, maar dat hou ik nog even voor mijzelf tot ik het resultaat weet
Properties van het document dat die plagiaris heeft doorgestuurd natuurlijk. Als jouw naam daar in de properties staan dan is het snel klaar.quote:Op maandag 2 maart 2009 13:51 schreef Trannellius het volgende:
[..]
[..]
Nee, die helaas niet. Vermoedelijk heb ik die thuis ergens op dvd liggen via een backup, maar zit momenteel op m'n werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |