abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66754267
Kapitaal koningshuis afnemen.
pi_66755277
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 19:47 schreef capricia het volgende:
Hier nog even de Lijst Gerritse.
Verhogen overdrachtsbelasting met 1% is die gast wel helemaal goed wijs?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:11:21 #103
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66755418
Ach, het is allemaal heel simpel.

Waar zit het meeste geld? Bij de middenklasse.
Wie hebben er het vaakst een eigen huis met een substantiële hypotheek? De middenklasse.
Wie zit er in het kabinet? De PvdA.
Aan welke maatschappelijke klasse heeft de PvdA de grootste hekel? De middenklasse.
Dus wie gaan ze uitknijpen, op alle denkbare manieren? Juist...

Net zolang totdat alle overwaarde op woningen verdampt is en de halve middenklasse in de stront zit. Tsja, een volk krijgt nu eenmaal de regering die het verdient.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66757886
Ik denk dat ze meer bereiken met het verlagen van de verhuisbelasting. Kost wel wat maar op deze manier zal de woningmarkt echt niet uit het slob komen
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:49:21 #105
40566 Ericr
Livewrong
pi_66758390
Afschaffen spaarloon, weer zo'n maatregel die op de korte termijn misschien een stimulerend effect heeft maar ze vergeten dat het jaarlijkse vrijvallen van tegoeden in feite veel stimulerender werkt. Weet niet hoeveel er uitstaat maar als alle tegoeden worden vrijgegeven zien de banken weer een aardige hoeveelheid geld wegstromen.
pi_66758612
De FED is geen semi publieke organisatie, dat is nu net het punt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:06:59 #107
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_66758981
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:11 schreef Lemmeb het volgende:
Ach, het is allemaal heel simpel.

Waar zit het meeste geld? Bij de middenklasse.
Wie hebben er het vaakst een eigen huis met een substantiële hypotheek? De middenklasse.
Wie zit er in het kabinet? De PvdA.
Aan welke maatschappelijke klasse heeft de PvdA de grootste hekel? De middenklasse.
Dus wie gaan ze uitknijpen, op alle denkbare manieren? Juist...

Net zolang totdat alle overwaarde op woningen verdampt is en de halve middenklasse in de stront zit. Tsja, een volk krijgt nu eenmaal de regering die het verdient.

Zeer treffend omschreven!
pi_66759428
quote:
Op maandag 2 maart 2009 10:09 schreef Metatron het volgende:
HRA boven het miljoen afschaffen is natuurlijk ook een farce.
Inderdaad echt zo ´n net niet oplossing. We doen er wel wat aan, maar toch ook weer niet.

Beter kan je wat doen aan aflossingsvrije hypotheken. Dat je die niet meer aftrekbaar maakt. Enerzijds hou je dan wel het systeem in stand, maar je dwingt mensen wel om af te lossen, en op termijn steeds minder aftrek te hebben.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_66759604
quote:
Op maandag 2 maart 2009 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Hoe moet ik me dat praktisch voorstellen? Een niet-roker krijgt minder AOW omdat ie waarschijnlijk langer AOW nodig heeft .
Neuh...ze gaan dan kijken hoelang ze AOW gemiddeld uit gaan keren. Toen de AOW werd ingesteld, was de levensverwachting zeg voor het gemak 74 jaar. Dit betekent dus 9 jaar AOW uitkeren. Nu is de levensverwachting gestegen naar 78. Ga je dus uit van die 9 jaar AOW uitkeren, kom je bij een ingangsdatum AOW van 69.

Dus als de levensverwachting naar boven wordt bijgesteld, kruipt de AOW gerechtigde leeftijd evenredig mee.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:36:29 #110
180856 Moondreamer
Don't Lie To Me
pi_66759975
De hele creditcrisis is een plannetje van de NWO.
Wat iedereen meent te zien is een en al theater.
Knijp de billen maar samen, dit is nog maar het begin!
Quote : "Early" (Brad Pitt) from the motion picture "Kalifornia"
"De regering stuurt continue mensen naar de maan, ze willen gewoon niet dat wij dat weten"
pi_66760105
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:55 schreef vererita het volgende:
De FED is geen semi publieke organisatie, dat is nu net het punt
Toch wel hoor. zie bijvoorbeeld http://en.wikipedia.org/wiki/Federal_Reserve_System verder is het ook de stelling van een boek over monetaire economie wat ik hier heb liggen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:45:57 #112
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_66760312
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef Moondreamer het volgende:
Kijk maar uit dat je niet word verbannen naar BNW .
Maar het hele NWO verhaal begint wel aannemelijk te worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Revolution-NL op 06-03-2009 11:59:37 ]
pi_66760642
Ik word best verdrietig van die lijst-Gerritse. In plaats van dat men het spatten van de luchtbel verwelkomt en lessen trekt uit het verleden, wordt elk excuus aangegrepen om de Nederlandse burger nog verder uit te melken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_66760769
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:54 schreef heiden6 het volgende:
Ik word best verdrietig van die lijst-Gerritse. In plaats van dat men het spatten van de luchtbel verwelkomt en lessen trekt uit het verleden, wordt elk excuus aangegrepen om de Nederlandse burger nog verder uit te melken.
en als je de depressie maatregelen uit de jaren 30 naleest, dan doen ze nu precies hetzelfde
nettolonen verlagen (door zware belastingmaatregelen)
uitkeringen verlagen
pensioenen verlagen
Forse Deflatie is onderweg
Die Donner lijkt ook wel wat op Colyn

Het wachten is op het moment dat het volk gaat roepen om een sterke man

[ Bericht 1% gewijzigd door henkway op 06-03-2009 13:11:51 ]
pi_66762160
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:57 schreef henkway het volgende:

[..]

en als je de depressie maatregelen uit de jaren 30 naaleest dan doen ze nu precies hetzelfde
nettolonen verlagen
uitkeringen verlagen
pensioenen verlagen
Forse Deflatie is onderweg
Die Donner lijkt ook wel wat op Colyn

Ik ben geen econoom, maar als ze alles gaan verlagen dan blijft er toch minder geld over om uit te geven? Dat lijkt mij in deze tijd het belangrijkste.

of denk ik te simpel?
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:08:02 #116
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66763109
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:57 schreef henkway het volgende:
Geert Wilders FTW!

Niet dat die de economische problemen gaat oplossen (want daar is geen enkele politicus in zijn eentje toe in staat, de crisis dient op globaal niveau te worden aangepakt). Maar die zal wel een einde maken aan een aantal andere hardnekkige problemen die door de gevestigde orde structureel zijn verwaarloosd.
pi_66763222
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:08 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Geert Wilders FTW!

Niet dat die de economische problemen gaat oplossen (want daar is geen enkele politicus in zijn eentje toe in staat, de crisis dient op globaal niveau te worden aangepakt). Maar die zal wel een einde maken aan een aantal andere hardnekkige problemen die door de gevestigde orde structureel zijn verwaarloosd.
Het vraagstuk?
pi_66763388
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 08:19 schreef Spitstand het volgende:
Kapitaal koningshuis afnemen.

Dat is toch door bedrog verkregen, niet door hard werken
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:16:17 #119
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66763393
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:11 schreef Spitstand het volgende:

[..]

Het vraagstuk?
wabbedoelie
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:17:01 #120
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66763417
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:16 schreef henkway het volgende:

[..]

Eensch. Weg met die omhooggevallen boevenbende. In deze tijden totaal nutteloos.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:38:35 #121
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_66766778
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:16 schreef henkway het volgende:

[..]

Het koningshuis levert 4-5 miljard per jaar op. maar roep maar lekker dat we ze niet nodig hebben hoor. We verhogen gewoon de belastingen nog even met een paar procentpunt, geen probleem.
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Eensch. Weg met die omhooggevallen boevenbende. In deze tijden totaal nutteloos.
En nog zo'n persoon die geen idee heeft waar die het over hebt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_66766878
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:38 schreef ethiraseth het volgende:
Het koningshuis levert 4-5 miljard per jaar op. maar roep maar lekker dat we ze niet nodig hebben hoor. We verhogen gewoon de belastingen nog even met een paar procentpunt, geen probleem.
Wat een onzin.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:41:47 #123
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_66766889
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:41 schreef Spitstand het volgende:

[..]

Wat een onzin.
http://www.nidi.knaw.nl/e(...)of-2007-vandalen.pdf
quote:
De Nederlandse monarchie kost ¤ 100 miljoen op jaarbasis. Tegenover die
ogenschijnlijk hoge kosten staan echter substantiële baten waarvan een economie, die
onder een constitutionele monarchie functioneert, profiteert. Deze monarchiebonus
komt neer op bijna een procentpunt extra groei per jaar. Voor Nederland betekent dit
een jaarlijks profijt van 4 à 5 miljard euro. De kracht van de Nederlandse koning(in)
schuilt in het vermogen om de rol van ‘onpartijdige beschouwer’ (de zogenaamde
‘impartial spectator’ van Adam Smith) binnen de regering en de samenleving te
spelen en te zijn.

Nu graag een tegenonderzoek van jou waaruit blijkt dat het koningshuis meer kost dan het oplevert. En nee, je onderbuik telt niet mee, net zo min als je dikke duim en die vingers in je oren waarmee je heel hard LALALALALA roept om je eigen werkelijkheid maar in stand te kunnen houden.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_66767145
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:41 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

http://www.nidi.knaw.nl/e(...)of-2007-vandalen.pdf
[..]

Nu graag een tegenonderzoek van jou waaruit blijkt dat het koningshuis meer kost dan het oplevert. En nee, je onderbuik telt niet mee, net zo min als je dikke duim en die vingers in je oren waarmee je heel hard LALALALALA roept om je eigen werkelijkheid maar in stand te kunnen houden.
Dat ze 5 miljard zouden opbrengen (ik ben nog steeds niet overtuigd) verklaard nog steeds niet waarom ze veel meer nodig hebben (110 miljoen ) dan bijvoorbeeld het Britse Koningshuis (50 miljoen).
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:50:24 #125
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_66767194
Omdat een groot deel ervan in het onderhoud van de paleizen zit? En dan nog, het is echt weer zo Nederlands om te zeuren over een investering van 100 miljoen die 4-5 miljard oplevert.
pi_66767324
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:50 schreef ethiraseth het volgende:
Omdat een groot deel ervan in het onderhoud van de paleizen zit? En dan nog, het is echt weer zo Nederlands om te zeuren over een investering van 100 miljoen die 4-5 miljard oplevert.
En waarom eigenlijk hebben ze meer dan 1 paleis nodig?

De regering houdt toch zo van privatiseren, nou verkopen die paleizen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:56:06 #127
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_66767433
Die paleizen zijn rijksmonumenten.

http://www.depers.nl/binn(...)jarden-voor-ons.html

Staat nog eens uitgelegd wat het koningshuis voor functie heeft en waarom het waanzin is en het een economisch zeer slechte beslissing is om ze weg te sturen.
pi_66767523
@ethiraseth: heb jij ooit een post neergezet zonder misplaatste -smilie?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 6 maart 2009 @ 14:59:16 #129
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_66767561
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:58 schreef heiden6 het volgende:
@ethiraseth: heb jij ooit een post neergezet zonder misplaatste -smilie?
De meeste posts van mensen hier zijn zo dom dat ze wel een reactie nodig hebben.
pi_66767604
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 14:56 schreef ethiraseth het volgende:
Die paleizen zijn rijksmonumenten.
Ze zouden er asielzoekerscentra van moeten maken. Dan levert Maxima zelf ook eens wat in plaats van snoepreisjes maken naar verre landen en handjes schudden van arme negertjes.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 15:01:41 #131
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_66767645
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Spitstand het volgende:

[..]

Ze zouden er asielzoekerscentra van moeten maken. Dan levert Maxima zelf ook eens wat in plaats van snoepreisjes maken naar verre landen en handjes schudden van arme negertjes.
Maxima is zich al aan het ontwikkelen tot stjilicoon en levert daarmee al meer bij aan de Nederlandse economie dan jij waarschijnlijk doet.
pi_66767883
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 15:01 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Maxima is zich al aan het ontwikkelen tot stjilicoon en levert daarmee al meer bij aan de Nederlandse economie dan jij waarschijnlijk doet.
Als wat? Stereotype Latijns-Amerikaans postorderbruidje voor ietwat suffige Nederlandse man?
pi_66790051
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef Moondreamer het volgende:
plan van de NWO ? is dat soms een nieuw produkt van Royce Tostrams ?
Gaan we nog lager met de AEX ?

Ik ben het met je eens over dat het een mooi theater is.

Hoeveel kan ik er nog aan verdienen ?
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 13:18:23 #134
236264 crew  capricia
pi_66796148
Van nu.nl:
quote:
''Als we niets doen, dan zal volgend jaar de staatsschuld met 100 miljoen euro per dag toenemen'', zei CDA-fractieleider Pieter van Geel voor aanvang. ''Dat is duizend euro per seconde.''
Pardon?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 maart 2009 @ 14:50:31 #135
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_66798262
De staatsschuld is het afgelopen half jaar met 500 miljoen per dag toegenomen.....

Ik mis in dit lijstje een beetje het verlagen van bijstandsuitkeringen, het zou raar zijn als de enige groep die echt niets uitvreet zich helemaal geen zorgen hoeft te maken, omdat ze toch wel geld krijgen. Verlaag dat, is meteen een motivatie om aan het werk te gaan.

Verder is de overheid lekker bezig met het versterken van de cyclus! In goede tijden nam de staatsschuld niet echt af, in slechte tijden moeten ze nu bezuinigen i.p.v. de economie te stimuleren. Als ze toch maar de helft van wat ze in banken gestopt hebben aan grote projecten hadden besteed, was de economie aanzienlijk beter geweest!
Geef 10 miljard aan kernfusieonderzoek, 10 miljard voor windturbines, 5 miljard voor een nieuwe kerncentrale, 10 miljard voor nieuwe wegen, en 10 miljard voor de bouw van 100.000 huizen. Daarbij even de EU-aanbestedingsregels negeren, en de helft komt al terug als extra belastinginkomsten.
censuur :O
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:37:45 #136
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66799436
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef capricia het volgende:
Van nu.nl:
[..]

Pardon?
Lijkt me duidelijk: het is tijd voor harde maatregelen. Het is tijd voor Geert Wilders.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:38:51 #137
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66799460
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik mis in dit lijstje een beetje het verlagen van bijstandsuitkeringen, het zou raar zijn als de enige groep die echt niets uitvreet zich helemaal geen zorgen hoeft te maken, omdat ze toch wel geld krijgen. Verlaag dat, is meteen een motivatie om aan het werk te gaan.
Moet er wel werk zijn natuurlijk. Dat is de hele crux.
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 15:40:00 #138
236264 crew  capricia
pi_66799486
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:37 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Lijkt me duidelijk: het is tijd voor harde maatregelen. Het is tijd voor Geert Wilders.
Volgens mij heb ik jou al meer ideeen over de economie zien posten, dan ik Geert aan uitspraken over de economie heb zien doen...
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:45:50 #139
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66799597
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik jou al meer ideeen over de economie zien posten, dan ik Geert aan uitspraken over de economie heb zien doen...
Sorry, maar qua economie hoef je op geen enkele politicus te rekenen. Wouter Bos bijvoorbeeld gaat ons echt niet redden van economische teruggang, en inderdaad, Geert Wilders ook niet. Het is een globaal "probleem" (eigenlijk is het niet eens een probleem, maar een logisch gevolg van de afgelopen 10 jaar), waar lokale politici vrijwel geen enkele invloed op uit kunnen oefenen. Als ze überhaupt al enig idee hebben wat ze moeten doen...

Het enige waar je op aan kunt sturen is dat deze crisis wordt aangegrepen om een einde te maken aan andere, echte problemen. De enige die ik daartoe in staat acht is Geert Wilers. De rest heeft alleen belang bij de status quo, bij het pappen en nathouden.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 15:50:02 #140
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_66799684
Als corporatie zal Nederland alleen de kleine/zwakkere pakken. Het geld blijft kleven bij de grote bedrijven en rijke mensen. Graaiers worden nooit aanhepakt, maatregelen zijn alleen een doek voor het bloeden. En volgens mij is het allemaal gepland. Je kan toch niet denken dat overheden helemaal niets maar dan ook niets van de bizarre bankiers-acties afwisten en wat de gevolgen zijn?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_66800331
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:50 schreef RemcoDelft het volgende:, 5 miljard voor een nieuwe kerncentrale, 10 miljard voor nieuwe wegen, en 10 miljard voor de bouw van 100.000 huizen. Daarbij even de EU-aanbestedingsregels negeren, en de helft komt al terug als extra belastinginkomsten.
pi_66800828
En uiteraard nergens een zinnetje over het hobbieclubje van minister Koenders.
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 16:46:06 #143
236264 crew  capricia
pi_66801076
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:36 schreef na_und het volgende:
En uiteraard nergens een zinnetje over het hobbieclubje van minister Koenders.
En ook niet over defensie en de uitzending van NL militairen voor Amerikaans belang.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 7 maart 2009 @ 16:51:10 #144
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66801220
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:46 schreef capricia het volgende:

[..]

En ook niet over defensie en de uitzending van NL militairen voor Amerikaans belang.
Nee, want de show must go on. En Bos en Balkenende moeten straks toch weer een ander baantje...
pi_66801261
Ook dat, alleen maar punten om de burger uit te zuigen. Zelf besparen doen ze niet aan
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 16:56:30 #146
236264 crew  capricia
pi_66801356
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:52 schreef na_und het volgende:
Ook dat, alleen maar punten om de burger uit te zuigen. Zelf besparen doen ze niet aan
Wachtgeldregelingen bijv. Belachelijk dat oud politici niet gewoon in de WW komen met solliciatieplicht. Dat zou zoveel geld schelen!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66801415
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 15:50 schreef Schenkstroop het volgende:
Als corporatie zal Nederland alleen de kleine/zwakkere pakken. Het geld blijft kleven bij de grote bedrijven en rijke mensen. Graaiers worden nooit aanhepakt, maatregelen zijn alleen een doek voor het bloeden. En volgens mij is het allemaal gepland. Je kan toch niet denken dat overheden helemaal niets maar dan ook niets van de bizarre bankiers-acties afwisten en wat de gevolgen zijn?
Het meeste geld valt te halen bij Jan Modaal, daar zijn er het meeste van dus ga er maar vanuit dat men de maatregelen in die hoek moet zoeken.

Ik denk dat mensen met een beetje geld ( meer dan 4 ton) er ook niet rijker op geworden zijn de laatste 10 maanden. De meerderheid heeft het geld echt niet op een spaarrekening staan, meestal in de vorm van aandelen dus ga er maar vanuit dat dit is verdampt. Niet dat ik hier medelijden mee heb, maar dit zijn meestal wel ondernemens die het de komende tijd wat rustiger aandoen.

Ik vind dat de directeur van DNB, 1 van de personen is die behoorlijk heeft gefaald. Hij zou toezicht moeten houden maar was volgens mij alleen met zijn eigen salaris en bonus bezig. We hebben het hier over Wellink, ook nog eens 1 van de ambtenaren in dit land met het hoogste salaris, rond de 5 ton in euro's. Dat deze gast nog steeds in functie is snap ik niet, dit soort types kunnen we missen als kiespijn.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 17:03:08 #148
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66801525
Magoed, de onvrede van de burger groeit en groeit! Ik zie mogelijkheden voor een bepaalde politicus!
  Moderator zaterdag 7 maart 2009 @ 17:20:06 #149
236264 crew  capricia
pi_66802062
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 17:03 schreef Lemmeb het volgende:
Magoed, de onvrede van de burger groeit en groeit! Ik zie mogelijkheden voor een bepaalde politicus!
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het kabinet de maatregelen gaan verkopen aan het volk. Over het algemeen is hun marketting niet zo goed.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66803451
volgens mij zitten de woningbouwcorporaties op een enorme zak met duiten, en vangen met name provincies 20 mld voor Essent en Nuon, dankzij de het gas en electramonopolie.. Denk dat je daar al een heel eind mee komt. Maar kom niet aan de favoriete speeltuin voor politici (woningbouwcorporaties)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')