de foto was van bork en ik vroeg of het de mariahoek was, maar ik begin steeds meer te twijfelenquote:Op zondag 1 maart 2009 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Van wie was de mariahoek, Bork toch?
Booooooooooooooooorkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
yups, op de hoek van springhaverweg/walsteeg.(achter de muur van de Walsteeg)quote:
Maandag rijbewijs verlengd en de stufi-punt zat daar.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:58 schreef Ireth het volgende:
Acaciastraat (kijkend op de hoek Esdoornstraat volgens mij?)
quote:
Nieuwe ronde, nieuwe kans voor het slapen gaan,quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:53 schreef Specularium het volgende:
Shit, 2 dikke punten kunnen verdienen, was ik niet online.
neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef Joesse het volgende:
Ik denk niet dat t m is, maar ik gok toch maar: herenstraat?
Nopequote:
Zat er wel dichtbij!quote:
quote:
Beide zeggen mij absoluut nietsquote:
Tussen de Draaiweg en de Menno van Coehoornstraat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Beide zeggen mij absoluut nietsGa toch eens google'en om te kijken waar dat dan moet wezen
Heel goedquote:
+1quote:
Mwahh maar toch weer anders en ik had zo snel geen nieuwe op voorraad, maar ik heb er weer wat geschoten vanmorgenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:42 schreef Joesse het volgende:
volgens mij hebben we springweg nu al 3 keer gehad
Binnenkort zal ik ook eens een rondje foto's gaan schieten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:26 schreef bork het volgende:
[..]
Mwahh maar toch weer anders en ik had zo snel geen nieuwe op voorraad, maar ik heb er weer wat geschoten vanmorgen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef laforest het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit in Utrecht is.
nee, op de laatste foto achterin kijken dat is toch wel bekend lijkt me.quote:
+1quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:59 schreef zatoichi het volgende:
Bekkerstraat? ik dacht al aan dat nieuwbouw complexje daar...
Zal ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef zatoichi het volgende:
Ik kan even geen nieuwe foto uploaden waar ik nu zit; wil iemand anders dit even doen?
+1quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef bork het volgende:
kan het nog makkelijker?
Kromme Nieuwegracht en de Drift
Sorry, floepte eruit. Ben wel vaak van Mick naar huis gelopen langs dit huisje, vooral toen ze het aan het bouwen waren dus die herken je welquote:Het moest ff snel hier
precies, maar hoe heet het daar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:Das toch de Walsteeg (richting Strosteeg/Springweg)?
Je mist iets, kwestie van goed lezen kan er niks anders van bakkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Mis ik iets, of is het toch gewoon de Walsteeg?
Nee, ik moest het opzoeken, kende die straat niet.quote:
Zit het daar in de buurt of helemaal niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef bork het volgende:
[..]
Nee, ik moest het opzoeken, kende die straat niet.
Jawel, binnen een straal van 1 kilometer zelfsquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit het daar in de buurt of helemaal niet?
Goed!quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:22 schreef Ireth het volgende:
Wijnbesplantsoen dan? (ut lijkt wel verdomd veel op de miltenburgstraat zeg!)
Zie je welquote:
quote:
heel goedquote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef Bommenlegger het volgende:
Zuilen, in de buurt van de bavincstraat denk ik.
Kan niet op de naam komen,
heel goed als in: je hebt hem geraden, of heel goed als in: het is inderdaad daar in de buurt?quote:
Sorry, als in de buurt, hij zegt het zelf al dat hij het niet weet en ik heb geen puntjes gegevenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:44 schreef Joesse het volgende:
[..]
heel goed als in: je hebt hem geraden, of heel goed als in: het is inderdaad daar in de buurt?
tevens kick
dacht ik alquote:Op maandag 16 maart 2009 20:54 schreef bork het volgende:
[..]
Sorry, als in de buurt, hij zegt het zelf al dat hij het niet weet en ik heb geen puntjes gegeven
Zeer zeker, komt er zelfs op uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:23 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het in de buurt van de Minister de Visserstraat.
Nog eentje verder, de Gerhardstraat komt uit op de straat die we zoeken, vann8 had ik de schaal wat groter staan daarom was de Gerardstraat mij niet opgevallen.quote:
dan weet ik t denk ik, maar ik laat m over aan iemand die überhaupt wist over welke buurt we het haddenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef bork het volgende:
[..]
Nog eentje verder, de Gerhardstraat komt uit op de straat die we zoeken, vann8 hadik de schaal wat groter staan daarom was de Gerardstraatmij niet opgevallen.
Yupsquote:
Komt in de buurt, er zit een bejaardencentrum daar ergens. Ik weet alleen niet of dat er nog steeds is maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef zatoichi het volgende:
Doet mij aan de zambesidreef denken, maar het kunnen best veel van dat soort dreven zijn. Heb zelf in Overvecht gewoond, ken de wijk redelijk goed, maar dit is wel lastig te raden....
Neenquote:
Helaaschquote:
Nee wederom helaaschquote:
Precies!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Gruttersdijk? (Dat moet de watertoren zijn)
Maar wel mooi met die paarse gloed op het water (dat was meer mijn insteek)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:20 schreef Specularium het volgende:
Raar, die had ik nooit geraden zo.
De toren wel, maar ik zat vanuit een ander perspectief te kijken.
Denk je?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Volgens mij een zijstraat van de A'damsetraatweg, weet alleen de naam niet
Geen directe zijstraat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Volgens mij een zijstraat van de A'damsetraatweg, weet alleen de naam niet
Jazeker!quote:
Kheb geen idee, maar zou er zo willen wonen geloof ik!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:22 schreef zatoichi het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe rond nieuwe kansen (moet niet te moeilijk zijn...)
De fotograaf staat op de kruisdwarsstraat, maar het is inderdaad de hovenstraat die gefotografeerd isquote:
Perfecte deductie!!, Helemaal goed! Had het stukje flat er express opgezet/laten staan om een herkeningspunt te hebben.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:33 schreef zatoichi het volgende:
Pure beredenatie, want het lijkt alsof een van de Tuindorp flats op de achtergrond staat en op de achtergrond "het witte dorp" zou kunnen zijn, maar dan zou het de Mr. Tripkade kunnen zijn, al ken ik het desbetreffende huis niet...
quote:
¡Sí señor!quote:
Zo, dat is snel.quote:
quote:
Neequote:
Niet echt neequote:
Jazeker!quote:
Volgens mij is dat goed, ik ken het niet btw.quote:
mm, dat is beter dan de Piushaven (Tilburg) opnieuw invullen dat mocht ik ooit voor mijn studie (toen) doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:20 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ik heb dat straatje ooit nog voor mijn studie moeten inmeten en natekenen
Precies, gelijk het eerste jaar, sloeg nergens op imho.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:44 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Piushaven opnieuw invullen? Wat moet ik daarbij voorstellen? Moest je er een nieuw (stedebouwkundig) plan voor maken?
Das natuurlijk hartstikke goed!quote:
+1quote:
Volgens het lijstje op de eerste pagina van dit topic-deel nog niet hoor. De Cremerstraat welquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:23 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die is al geweest dacht ik, vandaar de linker
Geen probleemquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:32 schreef Joesse het volgende:
Ik post uit naam van Bork (ik denk dat ie 't niet erg vindt)
Frederik van Eedenstraat
quote:
helaaschquote:
neequote:
quote:
+1quote:Op maandag 30 maart 2009 21:21 schreef bork het volgende:
Ik dacht het is hier
http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/2356607.jpg
maar ik wist al dat is het toch niet, toen werd het lastig.
Beverstraat?
It is notquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |