heel goedquote:Op zondag 15 maart 2009 10:59 schreef Bommenlegger het volgende:
Zuilen, in de buurt van de bavincstraat denk ik.
Kan niet op de naam komen,
heel goed als in: je hebt hem geraden, of heel goed als in: het is inderdaad daar in de buurt?quote:
Sorry, als in de buurt, hij zegt het zelf al dat hij het niet weet en ik heb geen puntjes gegevenquote:Op maandag 16 maart 2009 18:44 schreef Joesse het volgende:
[..]
heel goed als in: je hebt hem geraden, of heel goed als in: het is inderdaad daar in de buurt?
tevens kick
dacht ik alquote:Op maandag 16 maart 2009 20:54 schreef bork het volgende:
[..]
Sorry, als in de buurt, hij zegt het zelf al dat hij het niet weet en ik heb geen puntjes gegeven
Zeer zeker, komt er zelfs op uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:23 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het in de buurt van de Minister de Visserstraat.
Nog eentje verder, de Gerhardstraat komt uit op de straat die we zoeken, vann8 had ik de schaal wat groter staan daarom was de Gerardstraat mij niet opgevallen.quote:
dan weet ik t denk ik, maar ik laat m over aan iemand die überhaupt wist over welke buurt we het haddenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:05 schreef bork het volgende:
[..]
Nog eentje verder, de Gerhardstraat komt uit op de straat die we zoeken, vann8 hadik de schaal wat groter staan daarom was de Gerardstraatmij niet opgevallen.
Yupsquote:
Komt in de buurt, er zit een bejaardencentrum daar ergens. Ik weet alleen niet of dat er nog steeds is maarquote:Op donderdag 19 maart 2009 21:27 schreef zatoichi het volgende:
Doet mij aan de zambesidreef denken, maar het kunnen best veel van dat soort dreven zijn. Heb zelf in Overvecht gewoond, ken de wijk redelijk goed, maar dit is wel lastig te raden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |