Neenquote:
Helaaschquote:
Nee wederom helaaschquote:
Precies!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:40 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Gruttersdijk? (Dat moet de watertoren zijn)
Maar wel mooi met die paarse gloed op het water (dat was meer mijn insteek)quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:20 schreef Specularium het volgende:
Raar, die had ik nooit geraden zo.
De toren wel, maar ik zat vanuit een ander perspectief te kijken.
Denk je?quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Volgens mij een zijstraat van de A'damsetraatweg, weet alleen de naam niet
Geen directe zijstraat.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Volgens mij een zijstraat van de A'damsetraatweg, weet alleen de naam niet
Jazeker!quote:
Kheb geen idee, maar zou er zo willen wonen geloof ik!quote:Op zondag 22 maart 2009 18:22 schreef zatoichi het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe rond nieuwe kansen (moet niet te moeilijk zijn...)
De fotograaf staat op de kruisdwarsstraat, maar het is inderdaad de hovenstraat die gefotografeerd isquote:
Perfecte deductie!!, Helemaal goed! Had het stukje flat er express opgezet/laten staan om een herkeningspunt te hebben.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:33 schreef zatoichi het volgende:
Pure beredenatie, want het lijkt alsof een van de Tuindorp flats op de achtergrond staat en op de achtergrond "het witte dorp" zou kunnen zijn, maar dan zou het de Mr. Tripkade kunnen zijn, al ken ik het desbetreffende huis niet...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |