Nieuwe ronde, nieuwe kans voor het slapen gaan,quote:Op donderdag 5 maart 2009 23:53 schreef Specularium het volgende:
Shit, 2 dikke punten kunnen verdienen, was ik niet online.
neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:20 schreef Joesse het volgende:
Ik denk niet dat t m is, maar ik gok toch maar: herenstraat?
Nopequote:
Zat er wel dichtbij!quote:
quote:
Beide zeggen mij absoluut nietsquote:
Tussen de Draaiweg en de Menno van Coehoornstraat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
[..]
Beide zeggen mij absoluut nietsGa toch eens google'en om te kijken waar dat dan moet wezen
Heel goedquote:
+1quote:
Mwahh maar toch weer anders en ik had zo snel geen nieuwe op voorraad, maar ik heb er weer wat geschoten vanmorgenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:42 schreef Joesse het volgende:
volgens mij hebben we springweg nu al 3 keer gehad
Binnenkort zal ik ook eens een rondje foto's gaan schieten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:26 schreef bork het volgende:
[..]
Mwahh maar toch weer anders en ik had zo snel geen nieuwe op voorraad, maar ik heb er weer wat geschoten vanmorgen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:33 schreef laforest het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit in Utrecht is.
nee, op de laatste foto achterin kijken dat is toch wel bekend lijkt me.quote:
+1quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:59 schreef zatoichi het volgende:
Bekkerstraat? ik dacht al aan dat nieuwbouw complexje daar...
Zal ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef zatoichi het volgende:
Ik kan even geen nieuwe foto uploaden waar ik nu zit; wil iemand anders dit even doen?
+1quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef bork het volgende:
kan het nog makkelijker?
Kromme Nieuwegracht en de Drift
Sorry, floepte eruit. Ben wel vaak van Mick naar huis gelopen langs dit huisje, vooral toen ze het aan het bouwen waren dus die herken je welquote:Het moest ff snel hier
precies, maar hoe heet het daar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:Das toch de Walsteeg (richting Strosteeg/Springweg)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |