Post het allemaal op fok!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:17 schreef zalfje het volgende:
Wie o wie gaat mij vertellen wat ik hiermee moet doen
Dat zou ik doen jaquote:Op zondag 1 maart 2009 11:23 schreef ruud.nl het volgende:
Je kunt een reactie op zo'n advertentie plaatsen met de tekst: "Je vertelt dit zelf aan <naam zus>, anders doe ik het.
Ja, maar als ik haar inlicht, hoe de neuk doe ik dat?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:21 schreef Krentenbol. het volgende:
Dat lijkt me echt vreemd om tegen te komen!
Misschien toch je andere zus proberen te bereiken? Verder is het natuurlijk helemaal niet netjes tegenover zijn vrouw/vriendin, dus mag ze er best over ingelicht worden vind ik.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:23 schreef zalfje het volgende:
Ik kan het wel tegen hem zeggen, maar aangezien meneer best losse handjes heeft, denk ik dat mijn gezichtje iets minder mooi zal zijn.
Toch quote ik deze even.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:17 schreef zalfje het volgende:
Ja, dit is een kloon.
Oke, ik zit ergens mee. Mijn "zwager" blijkt op verschillende sex advertentie site's advertenties geplaatst te hebben (inclusief pik foto's) waarin hij oproept om vrouwen die sex met hem willen hebben (rijpe vrouwen. Staat er in de advertentie. Er staat in van 18 t/m 60 jaar) hem te mailen. Zodat hij ze snel kan neuken.
Ik weet 99,9% zeker dat mijn zus hier niks van afweet. Het ergste is nog dat ze een kindje van 3 hebben, en een kindje op komst.
WTF moet ik hiermee? Ik wilde mn andere zus al om advies vragen, maar die neemt niet op. Het probleem is dat ik op een niet zo nette manier aan deze info ben gekomen. Ik kan dus niet zeggen van "hoi ik heb in je mail box lopen snuffelen en kwam dit tegen" . Ik moest ooit eens in zijn mailbox zijn voor een wachtwoord van een site. Dat wachtwoord moest ik nu weer hebben, en bij het zoeken naar dat wachtwoord kwam ik een totaal ander mail adres tegen. Dat mail adres heb ik door google gemikt, en toen kwam ik dus achter die advertenties. En ja, ik weet 100000000% zeker dat hij dat is.
Een van de ad teksten ;
[..]
En dan staat het dus nog vol met foto's van zn pik. Hoe ik weet dat hij het is? Omdat het bij mn zus thuis gemaakt is... dat zie je aan de achtergrond. En omdat hij zn hoofd op 1 zn foto heeft weggedraait en het echt zijn haar is, ect.
Dit is meer dan ik ooit wilde weten, en ik heb ook echt toendertijd niet om die info gevraagd, maar ze neuken best vaakquote:Op zondag 1 maart 2009 11:24 schreef TJDoornbos het volgende:
Bel hem vertel na afloop aan hem waarom je snapt dat die thuis niks krijgt
ja, uit al die 9000,00000 mensenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:25 schreef poepeneesje het volgende:
Oja ik heb uiteraard de advertentie en zijn e-mail gevonden.
Gewoon een male nymfo dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef zalfje het volgende:
[..]
Dit is meer dan ik ooit wilde weten, en ik heb ook echt toendertijd niet om die info gevraagd, maar ze neuken best vaak
Laat maar, ik zei niksquote:Op zondag 1 maart 2009 11:27 schreef zalfje het volgende:
[..]
ja, uit al die 9000,00000 mensen
Dream on
Hehehe, ik ook, wel een mooi kale borstkas, doet hij hem harsen?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:27 schreef zalfje het volgende:
[..]
ja, uit al die 9000,00000 mensen
Dream on
Lol, heb je zelf geen vriend die je zwager in elkaar ketst als hij een vinger naar je uitsteekt?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:23 schreef zalfje het volgende:
Ik kan het wel tegen hem zeggen, maar aangezien meneer best losse handjes heeft, denk ik dat mijn gezichtje iets minder mooi zal zijn.
Topic doorlezen is ook een vak op zich.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:29 schreef Joene het volgende:
Had je sex tekort TS dat je dat soort advertenties leest ?
ja, maar onder een ander account staan ze levensgrootquote:Op zondag 1 maart 2009 11:28 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hehehe, ik ook, wel een mooi kale borstkas, doet hij hem harsen?
Ik ga de link niet geven, maar het zijn wel heul kleine fotokes....
Zoals ik zeg ; op een ander account staan ze levensgroot. En andere picsquote:Op zondag 1 maart 2009 11:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
hoe kan jij op die foto's zien dat die bij je zus thuis zijn gemaakt?? ik zie amper een foto laat staan een achtergrond
Lees de OPquote:Op zondag 1 maart 2009 11:29 schreef Joene het volgende:
Jawel, maar die zit meestal 200km verderopquote:Op zondag 1 maart 2009 11:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Lol, heb je zelf geen vriend die je zwager in elkaar ketst als hij een vinger naar je uitsteekt?
ik zag t ja...quote:Op zondag 1 maart 2009 11:31 schreef zalfje het volgende:
[..]
Zoals ik zeg ; op een ander account staan ze levensgroot. En andere pics
Of je leest de op ff goed..quote:Op zondag 1 maart 2009 11:29 schreef Joene het volgende:
Lol same here... ik zou ff die advertentie tekst weg halen hier....quote:Op zondag 1 maart 2009 11:25 schreef poepeneesje het volgende:
Oja ik heb uiteraard de advertentie en zijn e-mail gevonden.
Al gedaan. En de 2 users zijn zo lief geweest om hun post aan te passenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:35 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Lol same here... ik zou ff die advertentie tekst weg halen hier....
Ik was het aan het aanpassen kwam er een overijverige mod eraanquote:Op zondag 1 maart 2009 11:35 schreef zalfje het volgende:
[..]
Al gedaan. En de 2 users zijn zo lief geweest om hun post aan te passen
Thnx DZY en poepeneesje
Krentebol, doet je PM eens aan.
Uh maar toch niet stiekem achter je partners zijn/haar rug omquote:Op zondag 1 maart 2009 11:37 schreef B.E.D het volgende:
TS waar maak je je druk om. Het is gewoon puur menselijk hoor.
Hoe denk je anders dat jij geboren bent?
Alsof jij nooit 'vieze dingetjes' doet.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:36 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik was het aan het aanpassen kwam er een overijverige mod eraan.
Andere optie: je zus maakt thuis foto's van andere mannenquote:Hoe ik weet dat hij het is? Omdat het bij mn zus thuis gemaakt is...
En zeker als hij losse handjes heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:43 schreef zalfje het volgende:
Ik heb met mn andere zus gebeld, die vind dat ik het moet vertellen, alleen ze gaat nog even nadenken hoe. Ook omdat de zus in kwestie zwanger is
Ik heb net nog vieze dingen gedaan. Maar niet achter mn partner zn rug om, en ik heb ook geen kidsquote:Op zondag 1 maart 2009 11:37 schreef B.E.D het volgende:
Hoe denk je anders dat jij geboren bent?
Alsof jij nooit 'vieze dingetjes' doet.
En dan achteraf tegen zus zeggen: "Ja joh, dat wisten wij al lang!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:44 schreef skid het volgende:
Ik zou in ieder geval niets overhaasten, er is natuurlijk een redelijke kans dat meneer vanzelf tegen de lamp loopt..
Idd, dat kun je iig echt niet maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan achteraf tegen zus zeggen: "Ja joh, dat wisten wij al lang!"
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan achteraf tegen zus zeggen: "Ja joh, dat wisten wij al lang!"
Denk niet dat zus daar moeilijk over zal doen..quote:Op zondag 1 maart 2009 11:49 schreef Crazy Harry het volgende:
Hou er ook rekening mee dat andermans e-mail lezen niet mag volgens de wet.
Stel jij bent getrouwd en hebt een kind van 3, en je partner doet zulke dingen achter je rug om. Zou je dit niet van je zus willen weten? Ik wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zoals al eerder in het topic gevraagd: Waar bemoei je je mee? Je kunt hier alleen maar als verliezer uitkomen. Laat dit zichzelf oplossen.
Maar aan de andere kant, als mijn zus dit zou ontdekken, zou ik natuurlijk in de 1ste instantie pissig zijn, maar achteraf alleen maar dankbaar als ze het aan me kenbaar heeft gemaakt.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zoals al eerder in het topic gevraagd: Waar bemoei je je mee? Je kunt hier alleen maar als verliezer uitkomen. Laat dit zichzelf oplossen.
Nee, ik niet. Als je het als vrouw zelf niet doorhebt dat je blijkbaar iets niet goed doet en dat je man lol buiten de deur zoekt, is er sowieso iets mis met je huwelijk. Of met je ogen. Ik zou er zeker niet van mijn zus over willen horen, nee. Het verpest niet alleen je huwelijk, maar ook de relatie met je zus.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef Dzy het volgende:
[..]
Stel jij bent getrouwd en hebt een kind van 3, en je partner doet zulke dingen achter je rug om. Zou je dit niet van je zus willen weten? Ik wel.
Maar hoe kom ik erachter dat hij dat ook daadwerkelijk gedaan heeft?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef shmoopy het volgende:
Stuur hem (als het moet anoniem) een brief waarin je hem de kans geeft het aan je zus te vertellen, omdat je anders de info aan haar stuurt.
Dan hoeft niemand te weten dat jij het was.
Don't kill the messenger.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Als je het als vrouw zelf niet doorhebt dat je blijkbaar iets niet goed doet en dat je man lol buiten de deur zoekt, is er sowieso iets mis met je huwelijk. Of met je ogen. Ik zou er zeker niet van mijn zus over willen horen, nee. Het verpest niet alleen je huwelijk, maar ook de relatie met je zus.
Geloof me, ik heb het te vaak om me heen zien gebeuren op deze manier.
Dat kun je niet serieus menen!quote:Op zondag 1 maart 2009 11:37 schreef B.E.D het volgende:
dat is op zich een logische reactie ja, de zus zal degene zijn die het allemaal heeft verpest...quote:Op zondag 1 maart 2009 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Als je het als vrouw zelf niet doorhebt dat je blijkbaar iets niet goed doet en dat je man lol buiten de deur zoekt, is er sowieso iets mis met je huwelijk. Of met je ogen. Ik zou er zeker niet van mijn zus over willen horen, nee. Het verpest niet alleen je huwelijk, maar ook de relatie met je zus.
Eens.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mail accountje aanmaken en je zus anoniem een link naar die pagina sturen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:58 schreef zalfje het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, als mijn zus dit zou ontdekken, zou ik natuurlijk in de 1ste instantie pissig zijn, maar achteraf alleen maar dankbaar als ze het aan me kenbaar heeft gemaakt.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:01 schreef Re het volgende:
of idd gewoon met een account reageren op zijn advertentie, van "ben jij niet die en die, wat vind je vrouw er nou van dat je hier staat, ik zie d'r wel eens in de supermarkt dus dan vraag ik het de volgende keer wel even"...
Niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:01 schreef zalfje het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik erachter dat hij dat ook daadwerkelijk gedaan heeft?
Ik denk niet dat ze mij gaat melden van "eej X heeft dit en dit geflikt online"
Ja, en niemand gaat dan nadenken over hoe een onbekende weet dat die en die getrouwd is met die zus? De lijst van verdachten is niet zo lang, hoor. Het komt altijd uit wie er geklikt heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mail accountje aanmaken en je zus anoniem een link naar die pagina sturen.
Klaar.
Is dat nou zo moeilijk?
Het is niet haar zaak. Die zus heeft voor die vent gekozen, qua gezeik maakt het niet uit of je het vertelt of niet. Als je niks zegt ben je zelf in ieder geval zelf niet de boosdoener en die vent verander je toch niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:05 schreef Susi het volgende:
[..]
En zelf lijdzaam toekijken dat je zus wordt bedrogen ?
Kom op zeg, wat een paranoide onzin.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, en niemand gaat dan nadenken over hoe een onbekende weet dat die en die getrouwd is met die zus? De lijst van verdachten is niet zo lang, hoor. Het komt altijd uit wie er geklikt heeft.
Een date organiseren en dan de zus in kwestie inlichten en op de plek van afspraak opdagen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:08 schreef Ladidadida het volgende:
Je kunt ook reageren op de ad..
Gewoon, om te bewijzen dat ie het echt zou doen
Geklikt? Je verteld je zus dit gewoon!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ja, en niemand gaat dan nadenken over hoe een onbekende weet dat die en die getrouwd is met die zus? De lijst van verdachten is niet zo lang, hoor. Het komt altijd uit wie er geklikt heeft.
Eens. En ik vind het ook vreemd dat je zijn mailadres gaat googlen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat laatste is zeker waar, maar ik zou mijn mond niet kunnen houden. Vooral omdat ik het had willen wetenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is niet haar zaak. Die zus heeft voor die vent gekozen, qua gezeik maakt het niet uit of je het vertelt of niet. Als je niks zegt ben je zelf in ieder geval zelf niet de boosdoener en die vent verander je toch niet.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:06 schreef Kahlen het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk moet je dan nog een verborgen camera ophangen in zijn computerhoek en hier de beelden posten als hij dit bericht leest
Precies, alleen al 30 mensen uit de straat, moeders die ook bij het kinderdagverblijf komen, supermarkt medewerkers, christus hoe lang is de lijst niet van mensen die weten dat X en Y bij elkaar horen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kom op zeg, wat een paranoide onzin.
Elk stelletje heeft een groep gezamelijke vrienden of niet-gezamelijke vrienden die toch de partner kennen.
Het kunnen onwijs veel mensen zijn, tenzij ze sociaal echt zwakzinnig zijn en niemand kennen.
Van hoeveel mensen in jouw straat weet je hoe het interieur eruitziet? TS geeft aan dat ze daaraan gezien heeft dat het haar zwager is. Van hoeveel mensen in de straat weet je de details van hun sexleven? Dus of ze in zijn voor swingen? Van hoeveel mensen in de straat weet je of de vrouw misschien frigide is en haar man toestemming heeft gegeven buiten de deur te hutseflutsen?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:18 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Precies, alleen al 30 mensen uit de straat, moeders die ook bij het kinderdagverblijf komen, supermarkt medewerkers, christus hoe lang is de lijst niet van mensen die weten dat X en Y bij elkaar horen.
Of minder omslachtig: zorg dat je op msn met hem aan het cammen bent terwijl je de anonieme mail stuurt.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:06 schreef Kahlen het volgende:
[..]
![]()
eigenlijk moet je dan nog een verborgen camera ophangen in zijn computerhoek en hier de beelden posten als hij dit bericht leest
Nee, daar zal haar zus gelukkig van worden. Haar man gaat vreemd én iemand uit de omgeving weet het, maar je weet niet wie. Dan kun je dus niemand meer vertrouwen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:21 schreef Krentenbol. het volgende:
Als je niet wilt dat ze erachter komen dat jij het weet, print de advertenties uit en gooi ze bij ze in de brievenbus.
Die vent is in elk geval sowieso niet te vertrouwen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:23 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee, daar zal haar zus gelukkig van worden. Haar man gaat vreemd én iemand uit de omgeving weet het, maar je weet niet wie. Dan kun je dus niemand meer vertrouwen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat staat toch allemaal los van het feit dat mensen hem ZOUDEN kunnen herkennen. Misschien heeft iemand hem wel herkent aan de vorm van zijn billen.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Van hoeveel mensen in jouw straat weet je hoe het interieur eruitziet? TS geeft aan dat ze daaraan gezien heeft dat het haar zwager is. Van hoeveel mensen in de straat weet je de details van hun sexleven? Dus of ze in zijn voor swingen? Van hoeveel mensen in de straat weet je of de vrouw misschien frigide is en haar man toestemming heeft gegeven buiten de deur te hutseflutsen?
Jezus man, wat maakt dat uit? Als dat zo is haalt zuslief d'r schouders op en neukt lekker verder... no harm done.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wie weet gaat de zus ook wel vreemd. is het een reactie van haar man op de ontdekking dat zij buiten de deur neukt. Heeft TS al gezocht of haar zus ook op sites staat? Je kent maar 1 kant van het verhaal...
"Ja maar, ze heeft onder dwang een foto van mijn naakte pielemuis gemaaktquote:Op zondag 1 maart 2009 12:27 schreef alors het volgende:
Ik zou sowieso voor wat bewijslast zorgen, voordat hij onraad ruikt en de boel gaat deleten. Dan kan hij voor je zus een mooi verhaaltje ophangen en ben jij de gebeten hond.
Pas ook op dat hij het niet zo kan draaien dat jij de advertenties hebt gezet om hem zwart te maken bijvoorbeeld.
Jawel, dan krijg waarschijnlijk ruzie. Die zus vraagt hoe weet je dat en waar bemoei je je mee!!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus man, wat maakt dat uit? Als dat zo is haalt zuslief d'r schouders op en neukt lekker verder... no harm done.
Nouja sommige vrouwen staan nogal onder de invloed van hun man en geloven alles.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:32 schreef MaLo het volgende:
[..]
"Ja maar, ze heeft onder dwang een foto van mijn naakte pielemuis gemaakt. "
Denk dat je voor het omdraaien niet zo bang hoeft te zijn.
Maar inderdaad wel voor bewijslast zorgen!
En ik zou het mijn zus gewoon eerlijk vertellen. Bij voorkeur samen met de andere zus het nieuws brengen, zodat je met je drieën steun aan elkaar hebt.
Zus heeft dan geen recht van spreken, als alles openbaar op internet staat. Dan mag ze enkel blij zijn dat haar zusje het beste met haar voor heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jawel, dan krijg waarschijnlijk ruzie. Die zus vraagt hoe weet je dat en waar bemoei je je mee!!
En het verhaal van de mailbox komt boven.
Dat is theorie. In de praktijk kan het een hoop gezeik opleveren.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zus heeft dan geen recht van spreken, als alles openbaar op internet staat. Dan mag ze enkel blij zijn dat haar zusje het beste met haar voor heeft.
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zus heeft dan geen recht van spreken, als alles openbaar op internet staat. Dan mag ze enkel blij zijn dat haar zusje het beste met haar voor heeft.
a no niemquote:Op zondag 1 maart 2009 12:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jawel, dan krijg waarschijnlijk ruzie. Die zus vraagt hoe weet je dat en waar bemoei je je mee!!
En het verhaal van de mailbox komt boven.
TS mag toch best internetsites afstruinen? Áls het al iets is wat hij doet met haar wetenschap, dan hebben ze er zelf voor gekozen om zo op internet te staan en nemen ze daarmee de kans dat familieleden het bericht en de foto's zien. Logisch gevolg is dat familieleden zich gaan afvragen of mevrouw in kwestie op de hoogte is.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is theorie. In de praktijk kan het een hoop gezeik opleveren.
Wat deed zij dan op die datingsite? En ze heeft ingebroken in zijn mailbox.
lees eerst eens voor je postquote:
De FOK! knokploeg? of johnny's knokploeg?quote:Op zondag 1 maart 2009 12:48 schreef IJsblock het volgende:
Laat een knokploeg een valse date regelen, kijken of hij dan nog losse handjes heeft.
Ik ben bang dat het wel uitkomt dat TS de link heeft doorgestuurd hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens ook voor het anoniem doorsturen van de link naar de zus. Hoe laf dat ook lijkt.
Maar ik ben van mening dat:
a. die zus het moet weten
b. TS ernstig in de problemen kan komen met zowel zwager (losse handjes, brrr) als zus (email lezen van haar man, het opnemen voor haar man)
waarom dan niet anoniem de zwager mailenquote:Op zondag 1 maart 2009 12:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens ook voor het anoniem doorsturen van de link naar de zus. Hoe laf dat ook lijkt.
Maar ik ben van mening dat:
a. die zus het moet weten
b. TS ernstig in de problemen kan komen met zowel zwager (losse handjes, brrr) als zus (email lezen van haar man, het opnemen voor haar man)
Wantquote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Susi het volgende:
Ik zou dan eerder een brief sturen met de advertentie of iets. Een link lijkt me weer iets té gevaarlijk
Als je in Almelo woont, post hem dan in Eindhoven, ontraceerbaar voor de ontvangert.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niks makkelijker te achterhalen dan een brief met een poststempel.
Zonder postzegel dus ;-), ik weet niet hoe dicht TS bij haar zus woontquote:Op zondag 1 maart 2009 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wantwat is er link aan het versturen van een mail via een snel aangemaakt webmail accountje. Zeker als je ook nog via een proxy inlogt.
Niks makkelijker te achterhalen dan een brief met een poststempel.
En hoezo is dat ontraceerbaarder dan een mail versturen vanaf een eenmalig hotmail account via een anonieme proxy?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Als je in Almelo woont, post hem dan in Eindhoven, ontraceerbaar voor de ontvangert.
Eventueel vanuit bibliotheek of via iemand die je kent aan d'andere kant van het land.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
En hoezo is dat ontraceerbaarder dan een mail versturen vanaf een eenmalig hotmail account via een anonieme proxy?
Het is wel spannenderquote:Op zondag 1 maart 2009 13:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hoezo is dat ontraceerbaarder dan een mail versturen vanaf een eenmalig hotmail account via een anonieme proxy?
Even een anoniem mailadres aanmaken op gmail, hotmail etc. En naar je zus mailen?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:17 schreef zalfje het volgende:
Ja, dit is een kloon.
Oke, ik zit ergens mee. Mijn "zwager" blijkt op verschillende sex advertentie site's advertenties geplaatst te hebben (inclusief pik foto's) waarin hij oproept om vrouwen die sex met hem willen hebben (rijpe vrouwen. Staat er in de advertentie. Er staat in van 18 t/m 60 jaar) hem te mailen. Zodat hij ze snel kan neuken.
Ik weet 99,9% zeker dat mijn zus hier niks van afweet. Het ergste is nog dat ze een kindje van 3 hebben, en een kindje op komst.
WTF moet ik hiermee? Ik wilde mn andere zus al om advies vragen, maar die neemt niet op. Het probleem is dat ik op een niet zo nette manier aan deze info ben gekomen. Ik kan dus niet zeggen van "hoi ik heb in je mail box lopen snuffelen en kwam dit tegen" . Ik moest ooit eens in zijn mailbox zijn voor een wachtwoord van een site. Dat wachtwoord moest ik nu weer hebben, en bij het zoeken naar dat wachtwoord kwam ik een totaal ander mail adres tegen. Dat mail adres heb ik door google gemikt, en toen kwam ik dus achter die advertenties. En ja, ik weet 100000000% zeker dat hij dat is.
En dan staat het dus nog vol met foto's van zn pik. Hoe ik weet dat hij het is? Omdat het bij mn zus thuis gemaakt is... dat zie je aan de achtergrond. En omdat hij zn hoofd op 1 zn foto heeft weggedraait en het echt zijn haar is, ect.
iemand die zijn e-mail adres open en bloot (quote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Susi het volgende:
Ik zou dan eerder een brief sturen met de advertentie of iets. Een link lijkt me weer iets té gevaarlijk
Lees de OP eens.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:15 schreef Re het volgende:
[..]
iemand die zijn e-mail adres open en bloot () op het internet zet lijkt me nou niet de slimste wat betreft traceren van electronisch verkeer
quote:Ik kan dus niet zeggen van "hoi ik heb in je mail box lopen snuffelen en kwam dit tegen" . Ik moest ooit eens in zijn mailbox zijn voor een wachtwoord van een site. Dat wachtwoord moest ik nu weer hebben, en bij het zoeken naar dat wachtwoord kwam ik een totaal ander mail adres tegen
Geloof me, ik ken mijn zus goed genoeg om 100% zeker te weten dat ze dit niet weet en of goed zou keuren.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Hier is een gekke gedachte: misschien weet je zus er wel van? Een open relatie is misschien ook niet iets wat je aan elkaar vertelt terwijl je op de verjaardag van je neefje in de tompouce prikt.
Ik ga hem totaal ergens anders op de post doen als ik het al ga doen. Ik woon erg vlakbijquote:Op zondag 1 maart 2009 13:08 schreef Susi het volgende:
[..]
Zonder postzegel dus ;-), ik weet niet hoe dicht TS bij haar zus woont
Okquote:Op zondag 1 maart 2009 13:19 schreef zalfje het volgende:
[..]
Geloof me, ik ken mijn zus goed genoeg om 100% zeker te weten dat ze dit niet weet en of goed zou keuren.
Echt niet.
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:21 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik zou het alleen tegen je zus zeggen en laat het verder hun zelf uitzoeken. Wellicht dat het wel in overleg is geweest.
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:19 schreef zalfje het volgende:
[..]
Geloof me, ik ken mijn zus goed genoeg om 100% zeker te weten dat ze dit niet weet en of goed zou keuren.
Echt niet.
Ik denk dat er meer stelletjes niet monogaam zijn dan je denkt............... Meeste daarvan gaan naar swingclub, aantal zoeken hun heil op internet.quote:
Nogmaals, zij is echt niet van de open relaties. Echt niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:27 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer stelletjes niet monogaam zijn dan je denkt............... Meeste daarvan gaan naar swingclub, aantal zoeken hun heil op internet.
Dat maakt het dat de mogelijkheid aanwezig is, en zolang die mogelijkheid er is zou ik oppassen met vingerwijzen en gewoon alles tussen jou en je zus houden. Ik denk dat als je zwager er achter komt dat jij zijn mail checkt oid de bom bartst..
quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik zou het in elk geval nog stil houden, tot je zus bevallen is. Want dan is dat in elk geval achter de rug. Het lijkt me geen prettige gedachte om 'iets' in je buik te hebben van zo'n viespeuk.
Nee dan liever eerst bevallen en het daarna melden. Het kwaad is nu toch al geschied denk ik dan maar.
Hij zal dat heus al vaker gedaan hebben, als het zo'n goorlap is.
Maar je zus er nu mee belasten, zou ik niet doen. Eerst maar eens bevallen, dan verder kijken.
Dit gaat toch fout, hoe dan ook. Daar kun je vergif op innemen. (zou hij moeten doen, met z'n losse handjes, ben je gelijk van 2 problemen af).
Jaren geleden heb ik voor een soortgelijk probleem gestaan, al was het geen zus waar het om ging. Ze was me héél erg dankbaar. Dus dit hoeft niet. Maar ja, je weet nooit hoe iemand reageertquote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Aneurism het volgende:
Wat het probleem is dat als je het in haar face verteld, is dat jij straks de gebeten hond bent.
Je weet nooit hoe iemand reageert inderdaad, maar als ze hem losse handjes kan vergeven.. Waarom niet dit?quote:Op zondag 1 maart 2009 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaren geleden heb ik voor een soortgelijk probleem gestaan, al was het geen zus waar het om ging. Ze was me héél erg dankbaar. Dus dit hoeft niet. Maar ja, je weet nooit hoe iemand reageert
En ze is nog zwanger ookgod, wat een ellende.
Dat ben je toch ook als zij er alsnog achterkomt (meneer is niet al te slim) en je dan moet gaan doen alsof je van niks wist, dat gaat meestal ook niet echt lekker...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Aneurism het volgende:
Wat het probleem is dat als je het in haar face verteld, is dat jij straks de gebeten hond bent.
Dat zou het wel waard zijn. Ik zou best de boeman willen zijn als dat betekent dat deze vrouw en haar kindjes de waarheid over hun 'zorgzame' echtgenoot en vader te weten krijgen. Mocht ze TS hierop aankijken, soit, ik zou mijn verlies nemen en verwacht dat ze na een tijdje (als alles bekoeld is en zus beseft hoe blij ze mag zijn dat ze bij hem weg is) wel bijdraait.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Aneurism het volgende:
Ben het volkomen met het 1e deel van je post eens. Snap niet dat iedereen zo moeilijk doet en beren op de weg ziet. Het is notebene je zus, ik had haar al gelijk gebeld en zeker niet op Fok een topic hierover geopend, maar kennelijk vind jij (topicstarter) dat wel normaalquote:Op zondag 1 maart 2009 13:44 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dat zou het wel waard zijn. Ik zou best de boeman willen zijn als dat betekent dat deze vrouw en haar kindjes de waarheid over hun 'zorgzame' echtgenoot en vader te weten krijgen. Mocht ze TS hierop aankijken, soit, ik zou mijn verlies nemen en verwacht dat ze na een tijdje (als alles bekoeld is en zus beseft hoe blij ze mag zijn dat ze bij hem weg is) wel bijdraait.
Echter mijn eerste stap zou zijn een nieuw hotmailadres aan te maken en te reageren op zijn advertentie. Lok die gast uit zijn tent met plagerige berichtjes en laat dan iets subtiels vallen waaruit blijkt dat je weet waar hij mee bezig is. Probeer bijv. een date te regelen en vraag op het laatste moment of zijn zwangere vrouw ook mee komt omdat je dat wel spannend vindt? Laat 'm eens flink schrikken!
Ik denk dat hij van alles aan het kapot maken is.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:59 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt het ook gewoon zo laten. Wat niet weet, wat niet deert. Je maakt nogal wat kapot als je haar inlicht.
Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van alles aan het kapot maken is.
Is bij nader inzien ook geen goed idee, zeker als die gast al losse handjes heeft. Bij zulke situaties wordt het voor mij al gauw oog om oog, krijg zin om zo iemand in zijn eigen web te vangen. Zo beseft ie misschien wel hoe vuil het is, en niet in de laatste plaats ontzettend riskant, wat hij doet. Aan de andere kant moet je hier natuurlijk mijlenver boven blijven staan.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Als iemand met een kloon post dan wil diegene anoniem blijven, dus zullen we het raden voor onszelf houden
75% van mijn exenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:04 schreef Isegrim het volgende:
Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?
Ken je de statistieken van verkeersdoden? Niets meer aan doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?
Dat is heel wat anders natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ken je de statistieken van verkeersdoden? Niets meer aan doen.
Als ik de zus was zou ik het graag willen weten, omdat mijn man dan blijkbaar niet genoeg van mij houd.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders natuurlijk.
Als ik de zus was, zou ik, als ik van mijn man hield en het goed had met hem, dit liever niet willen weten en ik zou het degene die het me vertelt, verwijten.
Ik zou diegene verwijten dat hij/zij het met vertelde. Want ik was immers gelukkig met mijn partner. Ik leef liever gelukkig in onwetendheid dan ongelukkig in waarheid.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:12 schreef Haushofer het volgende:
Je verwijt iemand iets omdat hij/zij je de waarheid vertelt? Ben je dan niet bezig je verwijten aan de verkeerde persoon te richten?![]()
Nooit van mijn leven dat ik kinderen zou willen van een man die alles van 18-60 buiten mijn weten om probeert te neuken.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik de zus was, zou ik, als ik van mijn man hield en het goed had met hem, dit liever niet willen weten en ik zou het degene die het me vertelt, verwijten.
Want alle mensen die vreemdgaan houden niet echt van hun partner?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als ik de zus was zou ik het graag willen weten, omdat mijn man dan blijkbaar niet genoeg van mij houd.
Als je weet dat je partner dat niet prettig vind (en DAT geldt nog steeds voor het overgrote deel van de partners) niet nee....quote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Want alle mensen die vreemdgaan houden niet echt van hun partner?
6 maanden ongeveer denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:43 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien dus ook belangrijk om even te weten hoelang de zus van TS al zwanger is.
Klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Want alle mensen die vreemdgaan houden niet echt van hun partner?
Klopt nog beter.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je weet dat je partner dat niet prettig vind (en DAT geldt nog steeds voor het overgrote deel van de partners) niet nee....
ik weet niet of dit nog steeds voorkomt hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:31 schreef Re het volgende:
het kan zelfs zo simpel zijn dat hij tegen haar heeft gezegd, "ik ram je niet voor je smoel als je mij dit laat doen"
Nou, okee, daar zit wat in. Maar iedereen doet regelmatig dingen waarvan 'ie weet dat de partner dat niet leuk / prettig vindt volgens mij.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je weet dat je partner dat niet prettig vind (en DAT geldt nog steeds voor het overgrote deel van de partners) niet nee....
als dat zo is zou je daar boven moeten staan, en is het dat dan waard, ...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:12 schreef Haushofer het volgende:
Je verwijt iemand iets omdat hij/zij je de waarheid vertelt? Ben je dan niet bezig je verwijten aan de verkeerde persoon te richten?![]()
Ik vind dit zo'n onvoorstelbare levensinstelling. De realiteit hou je toch niet buiten de deur, hoe krampachtig je het ook gaat proberen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zei al, het is voor mij een hypothetische situatie omdat ik er geen problemen mee heb als mijn partner me seksueel niet trouw is. Maar als ik het naar zou vinden als mijn partner vreemdgaat, dan weet ik het liever niet als het wel gebeurt. Laat het dan maar zo lang mogelijk verborgen blijven.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n onvoorstelbare levensinstelling. De realiteit hou je toch niet buiten de deur, hoe krampachtig je het ook gaat proberen.
De boodschapper is niet degene die de situatie creëert. Daarbij lijk je ervan uit te gaan dat in dergelijke siutuaties je nog happily ever after leeft. Bij dit soort situaties kan het heel goed zijn dat het huwelijk al voor een groot deel ontwricht is, en dat je met het bekendmaken ervan alleen maar iets beëindigt wat anders waarschijnlijk toch wel fout zou lopen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou diegene verwijten dat hij/zij het met vertelde. Want ik was immers gelukkig met mijn partner. Ik leef liever gelukkig in onwetendheid dan ongelukkig in waarheid.
Ja, of je op je bek rammen omdat je het gore lef hebt gehad om met je neus in zijn privézaken rond te snuffelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Als die afspraken er zijn is het toch niet erg om te vertellen dat je het vermoeden hebt dat d'r partner vreemd gaat (ongeacht hoe je aan die informatie komt). Dan zal zuslief hooguit kunnen zeggen "Ja dat weet ik".
Dat doet die drie jaar toch niet teniet?quote:In elk ander geval denk ik niet dat je er blij van wordt als je er zelf, als laatste, over 3 achter komt. Terwijl hij al die jaren zijn glanzende roede in 60 jarige dozen laat glijden. Hoe gelukkig en onwetend je in die 3 jaar ervoor ook geweest ben....
...en er na een tijd achterkomen dat die kerel waar je zo van hield je zo lang bedondert heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Laat het dan maar zo lang mogelijk verborgen blijven...
Nee, een slippertje loop je niet perongeluk op als je in blote snikkeloerus op internet adverteert.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De boodschapper is niet degene die de situatie creëert. Daarbij lijk je ervan uit te gaan dat in dergelijke siutuaties je nog happily ever after leeft. Bij dit soort situaties kan het heel goed zijn dat het huwelijk al voor een groot deel ontwricht is, en dat je met het bekendmaken ervan alleen maar iets beëindigt wat anders waarschijnlijk toch wel fout zou lopen.
Als het om een slippertje ging, en de kans was groot dat als het niet zou uitkomen er niet weer zoiets zou gebeuren, dan zou ik het denk ik wel met je eens zijn. Maar dat is hier volgens mij niet aan de hand.
Sinds wanneer is internet privezaken? Je gaat uiteraard niet vertellen dat die mailbox de aanleiding was.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, of je op je bek rammen omdat je het gore lef hebt gehad om met je neus in zijn privézaken rond te snuffelen.
Je hebt drie jaar in een leugen geleefd. Ja dat zou bij mij die 3 jaar in 1 klap teniet doen ja.quote:Dat doet die drie jaar toch niet teniet?
Je liegt niet als je iets niet verteld.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
...en er na een tijd achterkomen dat die kerel waar je zo van hield je zo lang bedondert heeft.
Nou nee, dan wil ik het liever gelijk weten. Hoef je ook niet in leugens te leven.
Als de relatie inderdaad al niet echt goed meer is en het een aflopende zaak is, dan is er minder reden om het niet te vertellen, dat ben ik met je eens. Maar ik blijf toch wel vinden dat het gewoon je zaken niet zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De boodschapper is niet degene die de situatie creëert. Daarbij lijk je ervan uit te gaan dat in dergelijke siutuaties je nog happily ever after leeft. Bij dit soort situaties kan het heel goed zijn dat het huwelijk al voor een groot deel ontwricht is, en dat je met het bekendmaken ervan alleen maar iets beëindigt wat anders waarschijnlijk toch wel fout zou lopen.
maar ik weet gewoon voor 99'9% zeker dat ze zoiets nooit zou goedkeuren. Of ik moet het echt heek erg mis hebbenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, okee, daar zit wat in. Maar iedereen doet regelmatig dingen waarvan 'ie weet dat de partner dat niet leuk / prettig vindt volgens mij.
Maar het is gewoon belangrijk om over dit soort zaken duidelijke afspraken te maken. En TS weet niet of die afspraken er zijn. Eigenlijk zijn het gewoon zijn (haar?) zaken niet, al kan ik best begrijpen dat hij/zij niet kan leven met de informatie. Dat is je straf voor het rondneuzen in andermans privémail (wat overigens strafbaar is).
M.a.w. je gaat zelf ook een potje staan liegen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is internet privezaken? Je gaat uiteraard niet vertellen dat die mailbox de aanleiding was.
Bij mij niet denk ik.quote:Je hebt drie jaar in een leugen geleefd. Ja dat zou bij mij die 3 jaar in 1 klap teniet doen ja.
Laten we er een semantische zaak van maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je liegt niet als je iets niet verteld.
Ja een leugentje over een mailtje lezen en een partner die overal zijn snikkel in hangt is gelijkwaardig inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
M.a.w. je gaat zelf ook een potje staan liegen.
Misschien kun je een keer tussen neus en lippen door vragen hoe zij tegen zulke dingen aankijkt, alsof het een hypothetische situatie is zer maar. Maar dat moet je wel heel goed kunnen brengen, wil je niet dat ze meteen conclusies trekt.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:29 schreef zalfje het volgende:
[..]
maar ik weet gewoon voor 99'9% zeker dat ze zoiets nooit zou goedkeuren. Of ik moet het echt heek erg mis hebben
Dat vind ik ook. Wie kun je dan nog vertrouwen??quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik zou bloedlink worden op vrienden en familie als ik er na 3 jaar achterkom wat zij al die tijd al wisten en voor me verzwegen hebben.
Dat zeg ik niet. Maar als je het gaat vertellen, wees dan ook een stoere vent / meid en wees eerlijk over je bron.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja een leugentje over een mailtje lezen en een partner die overal zijn snikkel in hangt is gelijkwaardig inderdaad.
Nou ja, dan is het handig om voordat zoiets gebeurt, aan je dierbaren te laten weten dat als zoiets een keer voorkomt, je het graag wilt weten. En ik zou dan tegen mijn vrienden en familie moeten zeggen dat ze het tegen mij niet moeten zeggen. Soort donorcodicil.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik zou bloedlink worden op vrienden en familie als ik er na 3 jaar achterkom wat zij al die tijd al wisten en voor me verzwegen hebben.
Waaromquote:Op zondag 1 maart 2009 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als je het gaat vertellen, wees dan ook een stoere vent / meid en wees eerlijk over je bron.
Ik zou bijna een poll starten, maar ik denk dat 95% dezelfde insteek heeft als mij. Dan nog een paar procent swingers die het uberhaupt geen ruk interesseert waar de partner zijn seksuele verlangens vervult en dan nog 1% die liever in zalige onwetendheid doorbrengt.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, dan is het handig om voordat zoiets gebeurt, aan je dierbaren te laten weten dat als zoiets een keer voorkomt, je het graag wilt weten. En ik zou dan tegen mijn vrienden en familie moeten zeggen dat ze het tegen mij niet moeten zeggen. Soort donorcodicil.
Wat denk je dat die zus gaat vragen als je je bron niet vermeldt? Òf ze denkt dat jij zelf op zulke sites rondhangt en dat wil je ook niet, òf ze staat erop dat je haar vertelt hoe je erachter komt. Ik vind dat je daar eerlijk over moet zijn, maar dat is meer vanuit mijn gevoel. En dan weet je zus ook meteen ff dat jij ook niet te vertrouwen bent.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
WaaromWat voegt dat toe? Het probleem is dat hij op inet leurt met sex. Niet waar ik die info vandaan zou hebben aangezien het simpel publiekelijk te bewijzen is. Ik ben met je eens dat het anders zou zijn als je het through the grapevine gehoord zou hebben.
Het gaat hier toch niet om stoer zijn? TS wil op een zo best mogelijke en pragmatische manier de situatie oplossen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar als je het gaat vertellen, wees dan ook een stoere vent / meid en wees eerlijk over je bron.
Misschien heeft hij die advertentie wel ooit in een opwelling geplaatst en de volgende dag er nooit weer naar gekeken.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Laten we er een semantische zaak van maken.Ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel: je hele relatie komt opeens in een heel ander daglicht te staan.
Ik zei al dat ik niet representatief ben, dus ik geef je direct gelijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou bijna een poll starten, maar ik denk dat 95% dezelfde insteek heeft als mij. Dan nog een paar procent swingers die het uberhaupt geen ruk interesseert waar de partner zijn seksuele verlangens vervult en dan nog 1% die liever in zalige onwetendheid doorbrengt.
Tuurlijk wel, het is puur sensatiezucht om zoiets naar buiten te brengen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet om stoer zijn?
Misschien wel. Waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die advertentie wel ooit in een opwelling geplaatst en de volgende dag er nooit weer naar gekeken.
?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is puur sensatiezucht om zoiets naar buiten te brengen.
Ik bedoel dat je daar dan ook mans genoeg voor moet zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Het gaat hier toch niet om stoer zijn? TS wil op een zo best mogelijke en pragmatische manier de situatie oplossen.
Ik zie dat niet in hoor. Dat doet er toch helemaal niet toe?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je daar dan ook mans genoeg voor moet zijn.
Voor mij wel. Je vertelt het omdat je het afkeurenswaardig vindt dat hij haar belazert. Vervolgens belazer je haar zelf door niet te zeggen dat je op dubieuze wijze aan die info bent gekomen. Dat vind ik gevoelsmatig gewoon triest, maar dat hoef je niet met me eens te zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:44 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ik zie dat niet in hoor. Dat doet er toch helemaal niet toe?
Nou, ik zou het zelf persoonlijk vooral vertellen omdat ik niet wil dat hij/zij gekwetst wordt als het later alsnog uitkomt. Dat waardeoordeel vind ik niet zo belangrijk, en zoals ik zei: iedereen maakt wel es fouten of doet gekke dingen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor mij wel. Je vertelt het omdat je het afkeurenswaardig vindt dat hij haar belazert.
"nah wat ik weer heb meegemaakt! R die heeft met zn vriendin gewoon een open relatie.Dat doe je toch niet!"quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Misschien kun je een keer tussen neus en lippen door vragen hoe zij tegen zulke dingen aankijkt, alsof het een hypothetische situatie is zer maar. Maar dat moet je wel heel goed kunnen brengen, wil je niet dat ze meteen conclusies trekt.
er zijn meerdere met andere data.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:36 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Misschien heeft hij die advertentie wel ooit in een opwelling geplaatst en de volgende dag er nooit weer naar gekeken.
Omdat?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:02 schreef zalfje het volgende:
nouu vind zus X dat ik het toch niet moet vertellen
Of: "Ik hoorde een verhaal van een collega van me, wat vind jij daarvan"? Maar het moet wel in het gesprek passen enzo anders is het raar...quote:Op zondag 1 maart 2009 15:05 schreef zalfje het volgende:
[..]
"nah wat ik weer heb meegemaakt! R die heeft met zn vriendin gewoon een open relatie.Dat doe je toch niet!"
Waarbij je je wel moet realiseren dat de zwager de wet niet heeft overtreden en TS wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:52 schreef Buitendam het volgende:
Als ik TS was zou ik het profiel + screenshots uitprinten en bij de zus thuis afspreken en haar ermee confronteren. Wel helemaal eerlijk uitleggen zoals ze ook in de OP heeft gedaan wat ze op zijn mail deed en toegeven dat ze is gaan snuffelen.
gaat niet op,het wachtwoord heb ik gekregenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarbij je je wel moet realiseren dat de zwager de wet niet heeft overtreden en TS wel.
Als die zwager bloedlink wordt, iets dat niet onvoorstelbaar is, dan kan hij aangifte doen.
Juist nog meer reden om het wel te doen.quote:
Dan kun je toch gewoon vertellen dat je in zijn mailbox bent geweest omdat je een bepaalde mail nodig had? Ben je bang voor de reactie van je zus of die van je zwager?quote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef zalfje het volgende:
[..]
gaat niet op,het wachtwoord heb ik gekregen
Dan nog mag je volgens mij jezelf niet ongebreideld toegang verschaffen tot die mailbox. Maar goed, dat is meer een kwestie voor WGR.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:18 schreef zalfje het volgende:
[..]
gaat niet op,het wachtwoord heb ik gekregen
Meneer de agent, ik wil aangifte doen van het feit dat mijn zwager er achter is gekomen dat ik stiekem advertenties plaaste op het internet om sex met vrouwen van 60 te hebben en nu ben ik ontdekt omdat hij stiekem in mijn mailbox zat te kijkenquote:Op zondag 1 maart 2009 15:15 schreef Schanulleke het volgende:
Waarbij je je wel moet realiseren dat de zwager de wet niet heeft overtreden en TS wel.
Als die zwager bloedlink wordt, iets dat niet onvoorstelbaar is, dan kan hij aangifte doen.
Er stond bij verzonden berichten (waar ik per ongeluk op klikte want ik moest concepten hebben) een mail, waarin vage dingen stonden die in naam van mijn zus waren verstuurd. Dat hij zn polsen had doorgesneden, omdat iemand van MP geen pakketje wilde verzenden. En diegene moest terug mailen op dat ene mail adres. Daarom heb ik dat adres door google gemikt.quote:Op zondag 1 maart 2009 15:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dan kun je toch gewoon vertellen dat je in zijn mailbox bent geweest omdat je een bepaalde mail nodig had? Ben je bang voor de reactie van je zus of die van je zwager?
Edit: Je kwam een totaal ander emailadres tegen in zijn mailbox en dat heb je op Google ingetoetst? Waarom? Was dat emailadres zo opvallend dat het je nieuwsgierigheid wekte? Of heb je een mail door dat emailadres verstuurd, gelezen?
Ja! onzettend!quote:Op zondag 1 maart 2009 16:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Jezus, zeg het gewoon.
Verder ben ik het trouwens eens met Kahlen; ergens vind ik het ook lijken alsof je hier van loopt te genieten: waarom? weet ik niet precies, maar het voelt zo.
Dit dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:44 schreef Ladidadida het volgende:
Dus iedereen weet het al, behalve de zus zelf?
Damn, wat zou ik me genaaid voelen, zowel door manlief als door familie.
Een hele zieke geest die kerel.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:40 schreef zalfje het volgende:
[..]
Er stond bij verzonden berichten (waar ik per ongeluk op klikte want ik moest concepten hebben) een mail, waarin vage dingen stonden die in naam van mijn zus waren verstuurd. Dat hij zn polsen had doorgesneden, omdat iemand van MP geen pakketje wilde verzenden. En diegene moest terug mailen op dat ene mail adres. Daarom heb ik dat adres door google gemikt.
En dat wachtwoord heb ik heel erg lang geleden gekregen. Nouja, 3 weken terug ofzo.
Moet diegene wel in bezit zijn van naaktfoto's van de zwager in kwestie gemaakt bij TS d'r zus thuis.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:53 schreef IJsblock het volgende:
Even heel erg kort door de bocht, dit lijkt me meer een wraakactie van iemand die je zwager een hak wil zetten?!
Hypothetisch gezien: Zwager gaat lekker even chatten, komt aan de praat met een grietje waarbij hij spontaan wat foto's van zichzelf maakt.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Moet diegene wel in bezit zijn van naaktfoto's van de zwager in kwestie gemaakt bij TS d'r zus thuis.
Dat gebeurt vast heel vaak bij volwassen mensen.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:59 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hypothetisch gezien: Zwager gaat lekker even chatten, komt aan de praat met een grietje waarbij hij spontaan wat foto's van zichzelf maakt.
Doet dat grietje even deze op een advertentiesite zetten, samen met zijn hotmail toegevoegd en voila.
Ultieme wraak of een uit de hand gelopen grap?
Ik ken een aantal voorbeelden.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat gebeurt vast heel vaak bij volwassen mensen.
Dan ben je gewoon stom als je dat doet, maar feit is dat TS op die foto's gestuit is, oké misschien niet op een handige manier, maar ze heeft ze nou eenmaal gezien. Vervolgens weet ze niet wat ze daarmee aanmoet, maar vertelt het aan dr andere zus en aan dr vader die het ook niet weten. De zus moet gewoon ingelicht worden imho. De halve familie weet het nu toch al.quote:
zal gezellig worden op het volgende familie feestjequote:Op zondag 1 maart 2009 17:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon stom als je dat doet, maar feit is dat TS op die foto's gestuit is, oké misschien niet op een handige manier, maar ze heeft ze nou eenmaal gezien. Vervolgens weet ze niet wat ze daarmee aanmoet, maar vertelt het aan dr andere zus en aan dr vader die het ook niet weten. De zus moet gewoon ingelicht worden imho. De halve familie weet het nu toch al.
En als zus even het drinken uit de keuken haalt samen met manlief, gaan de roddels heen en weer. Leuk!quote:Op zondag 1 maart 2009 17:14 schreef Re het volgende:
[..]
zal gezellig worden op het volgende familie feestje
En dan de filmpjes op Fok posten zeker?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:48 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Dat dus, en een keertje met hem afspreken als je zus bij je is
2 mensen weten het. Nou ja goed, en mijn vriend natuulk. Ja hallo, ik moet toch iets als ik er zelf niet uitkom.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh nu weet vader het ook al? Nou, nu kan je het net zo goed helemaal zeggen.Straks weet de helft van de familie het, behalve je zus.
Sorry, maar ik vind dit echt heel stom overkomen.
Doe gewoon wat je wijste lijkt, ga geen overhaaste dingen doen waar je zelf de dupe zou van kunnen worden.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:54 schreef zalfje het volgende:
[..]
2 mensen Heel FOKweten het. Nou ja goed, en mijn vriend natuulk. Ja hallo, ik moet toch iets als ik er zelf niet uitkom.
Alleen weet niemand wat ze er mee moeten. En mijn moeder vertel ik het maar niet, want dan weet mn zus het vanaaf nog
Maar na haar bevalling zit ze in haar kraamtijd en die wil je natuurlijk niet verpesten. En na haar kraamtijd is er vast wel weer iets anders. Met andere woorden: Er is nooit een geschikt moment om zoiets te vertellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:56 schreef -jos- het volgende:
Interessant topic, in een normale situatie moet je dit inderdaad gewoon tegen je zus zeggen. Maar ze is dus zwanger...
Als ik TS was had ik het voorlopig nog niet verteld, als je het op dit moment aan je zus verteld zal zij emotioneel waarschijnlijk instorten. Dat is niet een wenselijke situatie met kind op komst.
Ik zou het nog een tijdje aankijken zodat ze samen voorzieningen voor het kind kunnen regelen en als dat geregeld is eens kijken of de situatie dan zodanig veranderd is dat je het wel kunt vertellen.
Echter, TS heeft het al aan een anderen verteld zie ik, tsja ik vind dat je als familie dan wel de plicht hebt om het te vertellen, kan anders wel rare situaties opleveren lijkt me.
Ik denk dat we het wel kunnen opgeven, TS gaat het toch niet vertellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:10 schreef Cyan het volgende:
Maar ik zou het wel z.s.m doen! En ik zou je zus en je andere zus bij jouw thuis uitnodigen of bij je andere zus om het haar te vertellen.
Repressailes ben ik niet bang voor hoor. Wat moet gebeuren gebeurt maar. Ik heb wel vaker gevochtenquote:Op zondag 1 maart 2009 17:57 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Doe gewoon wat je wijste lijkt, ga geen overhaaste dingen doen waar je zelf de dupe zou van kunnen worden.
Desnoods probeer je je vriendje even een paar weken bij je thuis te laten intrekken om eventuele represailles te voorkomen.
Dan is je moeder waarschijnlijk de enige verstandige in de familie.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:54 schreef zalfje het volgende:
[..]
2 mensen weten het. Nou ja goed, en mijn vriend natuulk. Ja hallo, ik moet toch iets als ik er zelf niet uitkom.
Alleen weet niemand wat ze er mee moeten. En mijn moeder vertel ik het maar niet, want dan weet mn zus het vanaaf nog
Alles staat al gescreenshoted.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:00 schreef missy_c het volgende:
hmmm.. Maak een copy van je computerscherm, voor je zwager z'n ad weer weghaalt.. anders heb je nog niets
Als ik jou was, zou ik het me zus vertellen. Ik wil niet dat ze enge ziektes oploopt door hem.. en al helemaal niet dat ze belazerd wordt door zo een creep. Hoe je erachter bent gekomen hoeft eigenlijk niet gezegd te worden, daar draait het verhaal niet om.
Maar wees wel voorzichtig wat de consiquencies zijn.. hij heeft losse handjes? Lijkt me ook niet een gezonde relatie waar je zus in zit..
impulsief noemen ze dat.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dan is je moeder waarschijnlijk de enige verstandige in de familie.
Wie die zwager? Nou, geen idee... maar ik weet wel dat die gozer voor minder terug deinst dan dat ik ooit deedquote:Op zondag 1 maart 2009 18:28 schreef Susi het volgende:
Kijk, het is logisch dat je haar wil beschermen, maar is het er zo een die bij wijze van spreken naar blijf van mijn lijfhuizen rent en ander stalkergedrag vertoont ?
Je moet het gewoon melden, punt uit. Als iemand, laat staan mijn zus, zoiets voor mij zou achterhouden dan zou ik haar maanden niet aankijken. Liever vandaag nog, dan morgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:30 schreef zalfje het volgende:
[..]
impulsief noemen ze dat.
Ik ben nog steeds van mening dat het naar buiten moet komen. Alleen ik weet dus niet hoe ik het ga doen.
Als ik het dus meldt aan mijn moeder, heb je vanavond flinke heibel in de tent. Heibel waar meerdere mensen bij betrokken zijn.
Daarom wil ik eigenlijk mn moeder er buiten houden. Maar ik zal ook eerlijk toegeven dat ik wat dit betreft wel een beetje naar de lafbek kant neig. Maar dat kan ik eigenlijk gewoon niet maken.
Wtf is wijsheid
ik weet het niet hoor, maar het klinkt alsof dat vreemdgaan niet je zus der ergste probleem is. zijn jullie gewoon elkaar altijd alles te vertellen of juist niet? hoe close zijn jullie? dat maakt wel uitquote:Op zondag 1 maart 2009 18:32 schreef zalfje het volgende:
[..]
Wie die zwager? Nou, geen idee... maar ik weet wel dat die gozer voor minder terug deinst dan dat ik ooit deedIemand ff op zn bek slaan omdat zn kop je niet aanstaat is niet zo'n probleem voor hem.
En ik weet eigenlijk wel zeker dat zij niet bij hem weggaat, ook al vertel ik haar dit.
Dat is geen reden om het niet te vertellen natuurlijk, maar toch.
Vroeg ik mij ook af, maar misschien woont moeders ergens anders? Dat ze niet meer samen zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
En denk je niet dat je vader deze informatie tegen je moeder gaat vertellen?
er is nog een zwangerschap in het geding he... en we weten alle ins en outs niet precies.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:05 schreef GotC het volgende:
Vertel het haar aub! Wat zal ze boos zijn, als je dit achterhoudt, samen met je vader en je andere zus.
Je moet het er haast wel mee eens zijn dat je zus beter verdient dan zo'n griezel. Zou je willen dat ze nog een seconde langer bij hem blijft?
Iddquote:Op zondag 1 maart 2009 12:14 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Zoiezo , je zal altijd aan die foto van zijn lul blijven denken als je daar op bezoek bent
Ja..qua emotioneel gedoe is het wel lastig. Maar aan de andere kant..als die vent losse handjes heeft (?), zou ik juist m'n zus daar zo snel mogelijk weg willen als ze zwanger is.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:09 schreef Re het volgende:
[..]
er is nog een zwangerschap in het geding he... en we weten alle ins en outs niet precies.
De situatie verandert niet ineens als het kind geboren is. Er is nooit een goed moment zoiets te vertellen. Je blijft het anders maar uitstellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:09 schreef Re het volgende:
[..]
er is nog een zwangerschap in het geding he... en we weten alle ins en outs niet precies.
Om maar iets te noemen, als door de stress de bloeddruk van de aankomende moeder stijgt, is dat slecht tijdens de zwangerschap. Voor de persoon maakt het moment van vertellen niet uit, maar in dit geval moet je zeker ook naar de situatie kijken. En dat kunnen alleen TS en familie, wij hebben daar geen kijk op.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
De situatie verandert niet ineens als het kind geboren is. Er is nooit een goed moment zoiets te vertellen. Je blijft het anders maar uitstellen.
Tuurlijk, maar zodra t kind geboren is zal ze verder ook nog wel erg moe zijn en alles en dan stel je het dan ook weer uit. Voor je het weet ben je een half jaar verder (dr zus moet sowieso nog 3 maand) en dan wil je vertellen dat je dit al een half jaar weet?quote:Op zondag 1 maart 2009 19:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Om maar iets te noemen, als door de stress de bloeddruk van de aankomende moeder stijgt, is dat slecht tijdens de zwangerschap. Voor de persoon maakt het moment van vertellen niet uit, maar in dit geval moet je zeker ook naar de situatie kijken. En dat kunnen alleen TS en familie, wij hebben daar geen kijk op.
Dit idee heb ik dus ook een beetje.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zijn de nieuwe ontwikkelingen?
Geen zin al die aandachtstrekkerij van TS door te lezen, je geilt hier op een of andere manier op of niet![]()
Alle adviezen zijn wel zo'n beetje gegeven, hak gewoon de knoop door en vertel het (of niet) maar zit niet hier steeds te draaikonten en te genieten van alle aandacht die je krijgt
quote:
nee.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
En denk je niet dat je vader deze informatie tegen je moeder gaat vertellen?
Ik vertel niemand alles. Behalve mn vriend. Maar ik vertel haar wel eens wat ja. Maar hele persoonlijke dingen zou ik haar niet vertellen.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:40 schreef simmu het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, maar het klinkt alsof dat vreemdgaan niet je zus der ergste probleem is. zijn jullie gewoon elkaar altijd alles te vertellen of juist niet? hoe close zijn jullie? dat maakt wel uit
Die zijn gewoon samen hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vroeg ik mij ook af, maar misschien woont moeders ergens anders? Dat ze niet meer samen zijn.
Ik zou het 100% zeker willen weten. Maar ik ben haar niet, en zij mij niet.quote:Op zondag 1 maart 2009 18:41 schreef Eigenmijsje het volgende:
Wat zou je willen dat je zus deed als jij in haar schoenen stond en zij jou was?
Nee, maar daar veranderd dit nieuws ws toch niks aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 19:05 schreef GotC het volgende:
Vertel het haar aub! Wat zal ze boos zijn, als je dit achterhoudt, samen met je vader en je andere zus.
Je moet het er haast wel mee eens zijn dat je zus beter verdient dan zo'n griezel. Zou je willen dat ze nog een seconde langer bij hem blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |