Dat ben je toch ook als zij er alsnog achterkomt (meneer is niet al te slim) en je dan moet gaan doen alsof je van niks wist, dat gaat meestal ook niet echt lekker...quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Aneurism het volgende:
Wat het probleem is dat als je het in haar face verteld, is dat jij straks de gebeten hond bent.
Dat zou het wel waard zijn. Ik zou best de boeman willen zijn als dat betekent dat deze vrouw en haar kindjes de waarheid over hun 'zorgzame' echtgenoot en vader te weten krijgen. Mocht ze TS hierop aankijken, soit, ik zou mijn verlies nemen en verwacht dat ze na een tijdje (als alles bekoeld is en zus beseft hoe blij ze mag zijn dat ze bij hem weg is) wel bijdraait.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:30 schreef Aneurism het volgende:
Wat het probleem is dat als je het in haar face verteld, is dat jij straks de gebeten hond bent.
Ben het volkomen met het 1e deel van je post eens. Snap niet dat iedereen zo moeilijk doet en beren op de weg ziet. Het is notebene je zus, ik had haar al gelijk gebeld en zeker niet op Fok een topic hierover geopend, maar kennelijk vind jij (topicstarter) dat wel normaalquote:Op zondag 1 maart 2009 13:44 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Dat zou het wel waard zijn. Ik zou best de boeman willen zijn als dat betekent dat deze vrouw en haar kindjes de waarheid over hun 'zorgzame' echtgenoot en vader te weten krijgen. Mocht ze TS hierop aankijken, soit, ik zou mijn verlies nemen en verwacht dat ze na een tijdje (als alles bekoeld is en zus beseft hoe blij ze mag zijn dat ze bij hem weg is) wel bijdraait.
Echter mijn eerste stap zou zijn een nieuw hotmailadres aan te maken en te reageren op zijn advertentie. Lok die gast uit zijn tent met plagerige berichtjes en laat dan iets subtiels vallen waaruit blijkt dat je weet waar hij mee bezig is. Probeer bijv. een date te regelen en vraag op het laatste moment of zijn zwangere vrouw ook mee komt omdat je dat wel spannend vindt? Laat 'm eens flink schrikken!
Ik denk dat hij van alles aan het kapot maken is.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:59 schreef Isegrim het volgende:
Je kunt het ook gewoon zo laten. Wat niet weet, wat niet deert. Je maakt nogal wat kapot als je haar inlicht.
Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat hij van alles aan het kapot maken is.
Is bij nader inzien ook geen goed idee, zeker als die gast al losse handjes heeft. Bij zulke situaties wordt het voor mij al gauw oog om oog, krijg zin om zo iemand in zijn eigen web te vangen. Zo beseft ie misschien wel hoe vuil het is, en niet in de laatste plaats ontzettend riskant, wat hij doet. Aan de andere kant moet je hier natuurlijk mijlenver boven blijven staan.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Als iemand met een kloon post dan wil diegene anoniem blijven, dus zullen we het raden voor onszelf houden
75% van mijn exenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:04 schreef Isegrim het volgende:
Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?
Ken je de statistieken van verkeersdoden? Niets meer aan doen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:04 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zolang zij van niets weet is er niets kapot. Ken je de statistieken van vreemdgaan e.d.?
Dat is heel wat anders natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ken je de statistieken van verkeersdoden? Niets meer aan doen.
Als ik de zus was zou ik het graag willen weten, omdat mijn man dan blijkbaar niet genoeg van mij houd.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders natuurlijk.
Als ik de zus was, zou ik, als ik van mijn man hield en het goed had met hem, dit liever niet willen weten en ik zou het degene die het me vertelt, verwijten.
Ik zou diegene verwijten dat hij/zij het met vertelde. Want ik was immers gelukkig met mijn partner. Ik leef liever gelukkig in onwetendheid dan ongelukkig in waarheid.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:12 schreef Haushofer het volgende:
Je verwijt iemand iets omdat hij/zij je de waarheid vertelt? Ben je dan niet bezig je verwijten aan de verkeerde persoon te richten?![]()
Nooit van mijn leven dat ik kinderen zou willen van een man die alles van 18-60 buiten mijn weten om probeert te neuken.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik de zus was, zou ik, als ik van mijn man hield en het goed had met hem, dit liever niet willen weten en ik zou het degene die het me vertelt, verwijten.
Want alle mensen die vreemdgaan houden niet echt van hun partner?quote:Op zondag 1 maart 2009 14:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als ik de zus was zou ik het graag willen weten, omdat mijn man dan blijkbaar niet genoeg van mij houd.
Als je weet dat je partner dat niet prettig vind (en DAT geldt nog steeds voor het overgrote deel van de partners) niet nee....quote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Want alle mensen die vreemdgaan houden niet echt van hun partner?
6 maanden ongeveer denk ik.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:43 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien dus ook belangrijk om even te weten hoelang de zus van TS al zwanger is.
Klopt.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Want alle mensen die vreemdgaan houden niet echt van hun partner?
Klopt nog beter.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je weet dat je partner dat niet prettig vind (en DAT geldt nog steeds voor het overgrote deel van de partners) niet nee....
ik weet niet of dit nog steeds voorkomt hoor.quote:Op zondag 1 maart 2009 13:31 schreef Re het volgende:
het kan zelfs zo simpel zijn dat hij tegen haar heeft gezegd, "ik ram je niet voor je smoel als je mij dit laat doen"
Nou, okee, daar zit wat in. Maar iedereen doet regelmatig dingen waarvan 'ie weet dat de partner dat niet leuk / prettig vindt volgens mij.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je weet dat je partner dat niet prettig vind (en DAT geldt nog steeds voor het overgrote deel van de partners) niet nee....
als dat zo is zou je daar boven moeten staan, en is het dat dan waard, ...quote:Op zondag 1 maart 2009 14:12 schreef Haushofer het volgende:
Je verwijt iemand iets omdat hij/zij je de waarheid vertelt? Ben je dan niet bezig je verwijten aan de verkeerde persoon te richten?![]()
Ik vind dit zo'n onvoorstelbare levensinstelling. De realiteit hou je toch niet buiten de deur, hoe krampachtig je het ook gaat proberen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zei al, het is voor mij een hypothetische situatie omdat ik er geen problemen mee heb als mijn partner me seksueel niet trouw is. Maar als ik het naar zou vinden als mijn partner vreemdgaat, dan weet ik het liever niet als het wel gebeurt. Laat het dan maar zo lang mogelijk verborgen blijven.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n onvoorstelbare levensinstelling. De realiteit hou je toch niet buiten de deur, hoe krampachtig je het ook gaat proberen.
De boodschapper is niet degene die de situatie creëert. Daarbij lijk je ervan uit te gaan dat in dergelijke siutuaties je nog happily ever after leeft. Bij dit soort situaties kan het heel goed zijn dat het huwelijk al voor een groot deel ontwricht is, en dat je met het bekendmaken ervan alleen maar iets beëindigt wat anders waarschijnlijk toch wel fout zou lopen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou diegene verwijten dat hij/zij het met vertelde. Want ik was immers gelukkig met mijn partner. Ik leef liever gelukkig in onwetendheid dan ongelukkig in waarheid.
Ja, of je op je bek rammen omdat je het gore lef hebt gehad om met je neus in zijn privézaken rond te snuffelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Als die afspraken er zijn is het toch niet erg om te vertellen dat je het vermoeden hebt dat d'r partner vreemd gaat (ongeacht hoe je aan die informatie komt). Dan zal zuslief hooguit kunnen zeggen "Ja dat weet ik".
Dat doet die drie jaar toch niet teniet?quote:In elk ander geval denk ik niet dat je er blij van wordt als je er zelf, als laatste, over 3 achter komt. Terwijl hij al die jaren zijn glanzende roede in 60 jarige dozen laat glijden. Hoe gelukkig en onwetend je in die 3 jaar ervoor ook geweest ben....
...en er na een tijd achterkomen dat die kerel waar je zo van hield je zo lang bedondert heeft.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:25 schreef Isegrim het volgende:
Laat het dan maar zo lang mogelijk verborgen blijven...
Nee, een slippertje loop je niet perongeluk op als je in blote snikkeloerus op internet adverteert.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De boodschapper is niet degene die de situatie creëert. Daarbij lijk je ervan uit te gaan dat in dergelijke siutuaties je nog happily ever after leeft. Bij dit soort situaties kan het heel goed zijn dat het huwelijk al voor een groot deel ontwricht is, en dat je met het bekendmaken ervan alleen maar iets beëindigt wat anders waarschijnlijk toch wel fout zou lopen.
Als het om een slippertje ging, en de kans was groot dat als het niet zou uitkomen er niet weer zoiets zou gebeuren, dan zou ik het denk ik wel met je eens zijn. Maar dat is hier volgens mij niet aan de hand.
Sinds wanneer is internet privezaken? Je gaat uiteraard niet vertellen dat die mailbox de aanleiding was.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, of je op je bek rammen omdat je het gore lef hebt gehad om met je neus in zijn privézaken rond te snuffelen.
Je hebt drie jaar in een leugen geleefd. Ja dat zou bij mij die 3 jaar in 1 klap teniet doen ja.quote:Dat doet die drie jaar toch niet teniet?
Je liegt niet als je iets niet verteld.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:27 schreef Haushofer het volgende:
[..]
...en er na een tijd achterkomen dat die kerel waar je zo van hield je zo lang bedondert heeft.
Nou nee, dan wil ik het liever gelijk weten. Hoef je ook niet in leugens te leven.
Als de relatie inderdaad al niet echt goed meer is en het een aflopende zaak is, dan is er minder reden om het niet te vertellen, dat ben ik met je eens. Maar ik blijf toch wel vinden dat het gewoon je zaken niet zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:26 schreef Haushofer het volgende:
[..]
De boodschapper is niet degene die de situatie creëert. Daarbij lijk je ervan uit te gaan dat in dergelijke siutuaties je nog happily ever after leeft. Bij dit soort situaties kan het heel goed zijn dat het huwelijk al voor een groot deel ontwricht is, en dat je met het bekendmaken ervan alleen maar iets beëindigt wat anders waarschijnlijk toch wel fout zou lopen.
maar ik weet gewoon voor 99'9% zeker dat ze zoiets nooit zou goedkeuren. Of ik moet het echt heek erg mis hebbenquote:Op zondag 1 maart 2009 14:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, okee, daar zit wat in. Maar iedereen doet regelmatig dingen waarvan 'ie weet dat de partner dat niet leuk / prettig vindt volgens mij.
Maar het is gewoon belangrijk om over dit soort zaken duidelijke afspraken te maken. En TS weet niet of die afspraken er zijn. Eigenlijk zijn het gewoon zijn (haar?) zaken niet, al kan ik best begrijpen dat hij/zij niet kan leven met de informatie. Dat is je straf voor het rondneuzen in andermans privémail (wat overigens strafbaar is).
M.a.w. je gaat zelf ook een potje staan liegen.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sinds wanneer is internet privezaken? Je gaat uiteraard niet vertellen dat die mailbox de aanleiding was.
Bij mij niet denk ik.quote:Je hebt drie jaar in een leugen geleefd. Ja dat zou bij mij die 3 jaar in 1 klap teniet doen ja.
Laten we er een semantische zaak van maken.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je liegt niet als je iets niet verteld.
Ja een leugentje over een mailtje lezen en een partner die overal zijn snikkel in hangt is gelijkwaardig inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
M.a.w. je gaat zelf ook een potje staan liegen.
Misschien kun je een keer tussen neus en lippen door vragen hoe zij tegen zulke dingen aankijkt, alsof het een hypothetische situatie is zer maar. Maar dat moet je wel heel goed kunnen brengen, wil je niet dat ze meteen conclusies trekt.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:29 schreef zalfje het volgende:
[..]
maar ik weet gewoon voor 99'9% zeker dat ze zoiets nooit zou goedkeuren. Of ik moet het echt heek erg mis hebben
Dat vind ik ook. Wie kun je dan nog vertrouwen??quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik zou bloedlink worden op vrienden en familie als ik er na 3 jaar achterkom wat zij al die tijd al wisten en voor me verzwegen hebben.
Dat zeg ik niet. Maar als je het gaat vertellen, wees dan ook een stoere vent / meid en wees eerlijk over je bron.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja een leugentje over een mailtje lezen en een partner die overal zijn snikkel in hangt is gelijkwaardig inderdaad.
Nou ja, dan is het handig om voordat zoiets gebeurt, aan je dierbaren te laten weten dat als zoiets een keer voorkomt, je het graag wilt weten. En ik zou dan tegen mijn vrienden en familie moeten zeggen dat ze het tegen mij niet moeten zeggen. Soort donorcodicil.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja ik zou bloedlink worden op vrienden en familie als ik er na 3 jaar achterkom wat zij al die tijd al wisten en voor me verzwegen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |