Tijdens het voetbalseizoen is dat het standaard tijdstip waarop ik op de club kom bij thuiswedstrijden. Bij uitwedstrijden is het wel eens 07.30quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
8:45 uur?Nou, tegen die tijd draai ik me nog een keer om
.
Pff, zondag, een dag waarop je niets hoort te doen. En om half 8 ben ik nog niet wakkerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tijdens het voetbalseizoen is dat het standaard tijdstip waarop ik op de club kom bij thuiswedstrijden. Bij uitwedstrijden is het wel eens 07.30![]()
En dat al 12 jaar...
Ik heb nog nooit geluisterd naar Weekend DNA.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Mensen, het laatste uur van Weekend DNA met Domien Verschuuren !
Zondag = voetbal, bier en kut roepen met je matenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Pff, zondag, een dag waarop je niets hoort te doen. En om half 8 ben ik nog niet wakker
Tijd voor een andere hobby iddquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tijdens het voetbalseizoen is dat het standaard tijdstip waarop ik op de club kom bij thuiswedstrijden. Bij uitwedstrijden is het wel eens 07.30![]()
En dat al 12 jaar...
Je bent er mee opgegroeid waarschijnlijk dus je kent niet andersquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dat al 12 jaar...
Naj, ik bedoel het anders: Zondag in de ochtend is klotequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zondag = voetbal, bier en kut roepen met je maten![]()
Het petje zo debiel op een hoofd, da's echt vreselijk...
Vanavond kan dan je eerste keer zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geluisterd naar Weekend DNA.![]()
Ze passen gewoon de betekenis een beetje aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Naam weekend dna moet wel veranderd worden
Als bassie en adriaan , paul en witteman stoppen dan gaat de ander ook niet door onder de zelfde naam toch ?
Mss neemt Daniël Dekker de plek van Domien wel inquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als bassie en adriaan , paul en witteman stoppen dan gaat de ander ook niet door onder de zelfde naam toch ?
Als het niet gezellig was geweest, dan was ik jaaaaaaren terug al gestopt. Maar dit is het laatste seizoen met "mijn" team, heb alleen nog niet echt een idee wat ik dan wil gaan doen. Het jeugdbestuur wil me er graag bij hebben, maar dan kan ik niet meer "ongestraft" zeiken over alles wat mis gaat, Aangezien dat vrij veel is, lijkt me dat geen goede positie voor me. Misschien is het regelen van de interne scouting een beter plan, daar is meer uit te halen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tijd voor een andere hobby idd. Hoewel, kan (en zal) ook gezellig zijn natuurlijk.
Retteketeteketet!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat een falers die FC Grunnigers vanavond....
Maar ik hou nog steeds van ze!!
Hehe, die fout zie ik wel vaker.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ja idd. Het is natuurlijk Paul en de witte man.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehe, die fout zie ik wel vaker.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als het niet gezellig was geweest, dan was ik jaaaaaaren terug al gestopt. Maar dit is het laatste seizoen met "mijn" team, heb alleen nog niet echt een idee wat ik dan wil gaan doen. Het jeugdbestuur wil me er graag bij hebben, maar dan kan ik niet meer "ongestraft" zeiken over alles wat mis gaat, Aangezien dat vrij veel is, lijkt me dat geen goede positie voor me. Misschien is het regelen van de interne scouting een beter plan, daar is meer uit te halen.
/lifelog
Mooi dat er nog zo'n amateur clubliefde bestaatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als het niet gezellig was geweest, dan was ik jaaaaaaren terug al gestopt. Maar dit is het laatste seizoen met "mijn" team, heb alleen nog niet echt een idee wat ik dan wil gaan doen. Het jeugdbestuur wil me er graag bij hebben, maar dan kan ik niet meer "ongestraft" zeiken over alles wat mis gaat, Aangezien dat vrij veel is, lijkt me dat geen goede positie voor me. Misschien is het regelen van de interne scouting een beter plan, daar is meer uit te halen.
/lifelog
Ik moet wel, anders kan ik naar de erfenis fluiten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi dat er nog zo'n amateur clubliefde bestaat![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja idd. Het is natuurlijk Paul en de witte man.
Hoeft niet. Bij U2 kwamen ook extra kaarten vrij na de opbouw van het podium, daar heb ik nog van geprofiteerd. Dit soort dingen gebeuren vaker dan je zou denken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Extra kaarten voor concerten Pink
Oftewel: het was totaal niet uitverkocht.
Al kreeg ik geld toe.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja idd. Het is natuurlijk Paul en de witte man.
Hmja, blijft toch typisch. Maar goed, ze bouwen het podium of wat dan ook natuurlijk niet elke keer in exact dezelfde ruimte, dus zou wel kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoeft niet. Bij U2 kwamen ook extra kaarten vrij na de opbouw van het podium, daar heb ik nog van geprofiteerd. Dit soort dingen gebeuren vaker dan je zou denken.
Gall en gall heeft wilde wijndagenquote:
uuhhm, daar begint het inderdaad wel op te lijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Een uurtje minder dus. Dan toch een nieuw programma tussen 22.00 en 24.00?
1 uur minder annemiekequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Een uurtje minder dus. Dan toch een nieuw programma tussen 22.00 en 24.00?
Ik heb de eerste zes flessen al ingeslagen vandaagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Gall en gall heeft wilde wijndagen. Zitten leuke aanbiedingen tussen komende week
.
Eple?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dit nummer doet mij qua muziek zo aan een ander nummer denken
Roel tochquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb de eerste zes flessen al opgedronken vandaag. En volgende week ook nog één of twee dagen terug
.
Één nieuwe dj komt er sowieso. Maar dat is voor de doordeweekse nacht. Of er nog een nieuwe komt voor 22-24 heb ik geen idee van.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En misschien toch een nieuwe jock voor 3FM. Ben benieuwd!
Opzich is 22 - 24 wel een leuk tijdstip voor een nieuw iemand, maar doorstroom vanuit de nacht lijkt mij iets logischer. Alleen zou niet weten wie..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Één nieuwe dj komt er sowieso. Maar dat is voor de doordeweekse nacht. Of er nog een nieuwe komt voor 22-24 heb ik geen idee van.
Wijn moet je drinken , niet verzamelenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb de eerste zes flessen al ingeslagen vandaag. En volgende week ook nog één of twee dagen terug
. Handig om de wijncollectie nog verder uit te breiden.
Ja, helaas gaat Bert weer terug naar één nachtje in de week....quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Één nieuwe dj komt er sowieso. Maar dat is voor de doordeweekse nacht. Of er nog een nieuwe komt voor 22-24 heb ik geen idee van.
Hehehequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dank u ! heb goed naar je geluisterd.
Liefst geen dance programmaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich is 22 - 24 wel een leuk tijdstip voor een nieuw iemand, maar doorstroom vanuit de nacht lijkt mij iets logischer. Alleen zou niet weten wie..
Bertje!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich is 22 - 24 wel een leuk tijdstip voor een nieuw iemand, maar doorstroom vanuit de nacht lijkt mij iets logischer. Alleen zou niet weten wie..
*stil in een hoekje gaat zitten*quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wijn moet je drinken , niet verzamelen
Nou, ik denk eerlijk gezegd wel dat het een danceachtig programma gaat worden. Zaterdagavond op 3FM staat al jaren in het teken van dancequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Liefst geen dance programma
Roel hangt de hele dag aan 'n wijninfuus, dus verzamelen zit er niet in bij hem.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wijn moet je drinken , niet verzamelen
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:01 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Roel hangt de hele dag aan 'n wijninfuus, dus verzamelen zit er niet in bij hem.
Dat je dat niet weet....
Bertje? Lijkt mij eigenlijk best wel leuk !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:59 schreef Sersjee het volgende:
Bertje!
*stil in een hoekje gaat zitten*
Rofl !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[stem vol drama]
Dag Domien, het was me een genoegen...
[/stem vol drama]
Nou, tot morgenochtend, hè!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[stem vol drama]
[/stem vol drama]
Whehehequote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[stem vol drama]
[/stem vol drama]
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ook inslaan, anders komt er van dat drinken helemáál niets terecht
. En met die Wilde Wijn dagen van Gall & Gall kun je dat tegen een mooie prijs doen
.
Alledrie zekerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:04 schreef -Hans- het volgende:
Henk Jan Smits op 3 ! voor de liefhebbers.
Precies. Ik geef wel een paar euro meer uit voor een heerlijke wijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:05 schreef borisz het volgende:
[..], 2 wijnen voor de prijs van 1 en dan uit de prijscategorie tot een tientje. Je hebt natuurlijk ook huiswijn van de AH, maar de wijnen tussen 5 en 10 zijn vaak wel wat beter dan onder de 5.
.
Vanmiddag op de Beeb de blooper show gezien, ben even de titel kwijt van dat programma. Ook gepresenteerd door Ann Robinson. De show stond in het teken van the weakest link. Half uur lang lachen, gieren en brullenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alledrie zeker.
Ik blijf op Beeb 1 hangen. Zometeen Match of The Day. BBC heeft gisteren sws al VEEL punten gescoord: twee van mijn helden in één programma:
Sir David Attenborough
én
U2
bij Jonathan Ross.
Bedoelde trouwens dat Smits op 1 is te zien op 3 is voetballenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alledrie zeker.
Ik blijf op Beeb 1 hangen. Zometeen Match of The Day. BBC heeft gisteren sws al VEEL punten gescoord: twee van mijn helden in één programma:
Sir David Attenborough
én
U2
bij Jonathan Ross.
Tot morgen, sersjquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:08 schreef Sersjee het volgende:
Zo, een half uurtje Johan op mp3fm en dan door naar QI XL en Match of the Day.
Mensen, de groeten
Groetenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:08 schreef Sersjee het volgende:
Zo, een half uurtje Johan op mp3fm en dan door naar QI XL en Match of the Day.
Mensen, de groeten
Op den dinschdagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Precies. Ik geef wel een paar euro meer uit voor een heerlijke wijn. Dan zijn die 2 voor 1-acties ideaal. Die wijnen van Louis Bernard zijn bijvoorbeeld heerlijk. Zit er komende week ook eentje van erbij geloof ik.
Daar zijn ze wel goed in jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanmiddag op de Beeb de blooper show gezien, ben even de titel kwijt van dat programma. Ook gepresenteerd door Ann Robinson. De show stond in het teken van the weakest link. Half uur lang lachen, gieren en brullen![]()
![]()
![]()
![]()
Yup. En ik ga wellicht ook nog voor die Goedgevonden. Daarvan zijn zowel rood, rosé én wit erg lekkerquote:
Jep hier ook, en op zaterdag de Argento Malbec Reserva, die komt ook het huis in.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En ik ga wellicht ook nog voor die Goedgevonden. Daarvan zijn zowel rood, rosé én wit erg lekker. En ook nog es heel betaalbaar
.
Ook niks mis meequote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Jep hier ook, en op zaterdag de Argento Malbec Reserva, die komt ook het huis in.
Tijd voor FC Limbolandquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
Prachtige actie Oper! Timo congratz met Roda !
Als je aan je 13de glas wijn begint ben je toeter jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
MoTD. Nu al toeter begintune dus
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je aan je 13de glas wijn begint ben je toeter ja.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
MoTD. Nu al toeter begintune dus
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je aan je 13de glas wijn begint ben je toeter ja.
De Toppers staat hier aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Integendeel. Zie eerder in dit topicquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Uit de catogorie: Chateau Migraine?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De Toppers staat hier aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sigur Rós!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:43 schreef Brennel het volgende:
Als m'n pilsje op is ga ik ook maar slapen.
Iemand nog suggesties voor mooie muziek? Net al Phil Collins, Sting en Seal geluisterd
Ik heb ze vanavond gevuld. Ik weet er alles vanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. Integendeel. Zie eerder in dit topic. Voor 7-10 euro voor een fles mag je wat fatsoenlijks verwachten
.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze vanavond gevuld. Ik weet er alles van
Whow. Alsof ik in een warm, naar lavendel geurend bad stap.quote:
DIE LUCHT!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Whow. Alsof ik in een warm, naar lavendel geurend bad stap.
Je moet - als je dat nog niet gedaan hebt - de albums með suð í eyrum við spilum endalaust i (meest recente album) en Takk... van Sigur Rós maar es downloaden. Allemaal van dit soort mooie muziekquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Whow. Alsof ik in een warm, naar lavendel geurend bad stap.
Nicequote:
Trustenquote:Ik gaat den laptop uit doen
Hoiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Leentje1 het volgende:
Ik zal mezelf even voorstellen:
Ik ben Anna en ik ben 17 jaar oud. Sinds ruim 1 jaar ben ik een vaste luisteraar van 3fm.
Gezondheidquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je moet - als je dat nog niet gedaan hebt - de albums með suð í eyrum við spilum endalaust i (meest recente album) en Takk... van Sigur Rós maar es downloaden. Allemaal van dit soort mooie muziek.
Hier staan geheel legaal (echt) nog wat mp3's.
Thnx. Ik ga mijn bedje opzoeken, tot morgen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoi. Welkom hier. Aangenaam kennis te maken. Babbel gezellig mee en voel je vooral snel thuis
.
Ah! 17 jaar! Ik voel nu al een klikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Leentje1 het volgende:
Ik ben Anna en ik ben 17 jaar oud. Sinds ruim 1 jaar ben ik een vaste luisteraar van 3fm.
Welkom en veel lees- luister- en postplezier hierquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Leentje1 het volgende:
Beide albums zijn voor redelijke prijzen bij play.com of cdwow.nl te bestellen. De moeite waardquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Gezondheid![]()
Neh, flauw. Maar ik download eigenlijk nooit... eens kijken of ik op een andere manier wat werk van ze kan beluisteren.
Trustenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:52 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga mijn bedje opzoeken, tot morgen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah! 17 jaar! Ik voel nu al een klik![]()
Welkom Annaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:51 schreef Leentje1 het volgende:
trusten, tot morgenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:52 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Thnx. Ik ga mijn bedje opzoeken, tot morgen.
Psies. Zooo mooiquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:56 schreef Brennel het volgende:
Dat einde inderdaad! Toch even kippevel hoor
Dat wil ik best geloven jaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Zooo mooi.
Helaas deden ze dit nummer niet toen ik ze - tezamen met on_air en Sersjee - live in de HMH heb gezien. Maar damn damn, wat was dat mooi toen.
Was helemaal gaaf dat 't concert nog geen halve dag later al online te vinden wasquote:
Een pareltjequote:
*kras*kras*kras*quote:
Blijf maar lekker hier.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
*kras*kras*kras*
Ongeschikt. Ik heb niet genoeg overtuigingskracht.
Maar ik ben zo moe! Ik was er vanochtend al om 6.00 uit. En gisterochtend om 4.50, terwijl ik eigenlijk vrij was. En natuurlijk te laat naar... naar bed... geg....quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef Brennel het volgende:
[..]
*kras*kras*kras*
Ongeschikt. Ik heb niet genoeg overtuigingskracht.
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Maar ik ben zo moe! Ik was er vanochtend al om 6.00 uit. En gisterochtend om 4.50, terwijl ik eigenlijk vrij was. En natuurlijk te laat naar... naar bed... geg....
Je scoort nu wel punten bij Gerard en Michielquote:Op zondag 1 maart 2009 00:17 schreef Leentje1 het volgende:
Oh, nog even wat info over mij: Ik heb een zwak voor de Pet Shop Boys
[ x ] Geschiktquote:Op zondag 1 maart 2009 00:17 schreef Leentje1 het volgende:
Wie niet?quote:Op zondag 1 maart 2009 00:17 schreef Leentje1 het volgende:
Ik wist niet dat er ook een Live Earth podium in Nieuw Zeeland was.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we het kippenvel hebben. Vanuit m'n kleine teen.
Crowded House in hun thuisland. Dat publiek.![]()
![]()
.
Das vroegquote:Op zondag 1 maart 2009 00:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Maar ik ben zo moe! Ik was er vanochtend al om 6.00 uit. En gisterochtend om 4.50, terwijl ik eigenlijk vrij was. En natuurlijk te laat naar... naar bed... geg....
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er ook een Live Earth podium in Nieuw Zeeland was.
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:24 schreef 3FMaster het volgende:
Omg. Deze had van Veenstra kunnen zijn: Op MTV een reclame van Jamba ofzo: Nu! Deze te gekke ringtone van Alisha Dixon! SMS nu Dix ON naar dit nummer!
Tering, dat publiek inderdaad. Dat moet een heerlijk gevoel geven voor de mannen. Man man manquote:Op zondag 1 maart 2009 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we het kippenvel hebben. Vanuit m'n kleine teen.
Crowded House in hun thuisland. Dat publiek.![]()
![]()
.
Psiesquote:Op zondag 1 maart 2009 00:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tering, dat publiek inderdaad. Dat moet een heerlijk gevoel geven voor de mannen. Man man man![]()
We zijn braaf geweestquote:Goed, bier is op, jullie hebben geen nieuwe linkjes geplaatst, dus ik ga naar m'n mandje.
Truste![]()
"Wilt u ook bomen op uw mobiel? SMS dan Plant AAN naar 13658395759307...6..5......"quote:Op zondag 1 maart 2009 00:24 schreef 3FMaster het volgende:
Omg. Deze had van Veenstra kunnen zijn: Op MTV een reclame van Jamba ofzo: Nu! Deze te gekke ringtone van Alisha Dixon! SMS nu Dix ON naar dit nummer!
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:26 schreef Brennel het volgende:
[..]
"Wilt u ook bomen op uw mobiel? SMS dan Plant AAN naar 13658395759307...6..5......"
Helaas heb ik niets van Live Earth mee gekregen.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Als ik hier met Macje op de bank al kippenvel krijg, wat moet dat daar wel niet zijn geweest?
Zelf bedacht toen ik met oa Janneke door Limburg wandelde en de routebeschrijving aangaf dat we langs een plantaan gingen lopenquote:Op zondag 1 maart 2009 00:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Of apen: SMS BAVI AAN naar .....
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zelf bedacht toen ik met oa Janneke door Limburg wandelde en de routebeschrijving aangaf dat we langs een plantaan gingen lopen![]()
En nu ben ik echt weg!
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Helaas heb ik niets van Live Earth mee gekregen.
Maar in de zon bakken op Kreta was ook nie kud.
Door ff je mailadres te PM'enquote:Op zondag 1 maart 2009 00:42 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand misschien enig idee hoe ik aan een mp3tje van Cliff Richard & The Young Ones met Livin' Doll kan komen?
- Limewirequote:Op zondag 1 maart 2009 00:42 schreef Marc63 het volgende:
Heeft iemand misschien enig idee hoe ik aan een mp3tje van Cliff Richard & The Young Ones met Livin' Doll kan komen?
Ik kan geen goeie torrent vinden en iTunes heeft em ook niet. Gelukkig is er nog zoiets als de collectie van Roelquote:Op zondag 1 maart 2009 00:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
- Limewire
- torrents
- Nieuwsgroepen
- Desnoods downloaden via Youtube
- Of gewoon ergens kopen
.
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan geen goeie torrent vinden en iTunes heeft em ook niet. Gelukkig is er nog zoiets als de collectie van Roel
Goedemorgenquote:Op zondag 1 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
Mogge
1 maart, stralende dag en daarom heb ik al hardgelopen vanmorgen.
quote:Op zondag 1 maart 2009 09:12 schreef MarijeH het volgende:
[..]
GoedemorgenVandaag weer een mooie sportdag voor de boeg.
Dat ga ik zo doenquote:Op zondag 1 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
Mogge
1 maart, stralende dag en daarom heb ik al hardgelopen vanmorgen.
Smorgens lopen vind ik heel erg prettigquote:Op zondag 1 maart 2009 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ga ik zo doen. Fijn zonnetje hier
.
Es ff kijken wat ik eet (of juist niet dan). Blijf dat nog 'lastig' vinden bj 's ochtends lopen.
Dank dat je ons vast waarschuwtquote:Op zondag 1 maart 2009 10:02 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenmorgen![]()
![]()
ff Ekststra Weekend terug luisteren
Ik vind 't ook goed te doenquote:Op zondag 1 maart 2009 10:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Smorgens lopen vind ik heel erg prettig. Niemand in het park, geen vervelende koters en honden
![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 10:02 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenmorgen![]()
![]()
ff Ekststra Weekend terug luisteren
quote:
Mwah. Zoals ik gisteren al zei: de stem is het enige wat is veranderd. Had dan meteen ook de muzikale omlijsting aangepast.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:01 schreef Paul het volgende:
Vind het wel erg wenne hoor Eric Corton als stem van 3fm
Zag 'm gisteren bij MediaMarkt liggen voor 45 euro. Heb 'm online in bestelling dus zal komende week wel binnenkomenquote:
Waar heb jij `m besteld?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zag 'm gisteren bij MediaMarkt liggen voor 45 euro. Heb 'm online in bestelling dus zal komende week wel binnenkomen.
Amazon. Maar de prijs bij Media-Markt (45 euro) is ongerekend gelijk aan die bij Amazon dus je kunt 'm beter bij MM halenquote:
Tja, je hebt werkpaarden en luxepaarden hequote:Op zondag 1 maart 2009 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mogguh. Andere mensen gingen later naar bed en hebben inmiddels al hardgelopen
.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, je hebt werkpaarden en luxepaarden he
Hoe heet zequote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morguh Brennel![]()
.
Ah, de warme bolletjes zijn klaar. Laterss.
Hier ook prettig weer. Ik blijf weg uit het centrum (twee aangekondigde demonstraties van extreem-links en extreem-rechts tuigquote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef -Hans- het volgende:
Damn, het is echt FANTASTISCH weer ! Zelfs de zon laat zich zien. Misschien straks maar even lekker de stad induiken want het is koopzondag
.
Oeh, daar moet je niet tussen in staan.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook prettig weer. Ik blijf weg uit het centrum (twee aangekondigde demonstraties van extreem-links en extreem-rechts tuig).
Neehoor. Brennel ookquote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Damn, ben ik nou de enigste die niet gaat sporten, maar gewoon tot 11 uur blijft liggen?
Nee hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Damn, ben ik nou de enigste die niet gaat sporten, maar gewoon tot 11 uur blijft liggen?
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Oeh, daar moet je niet tussen in staan.Dan ben je plat.
Mogguhquote:Op zondag 1 maart 2009 11:59 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Strax na de lunch even wat kilometertjes fietsenen daarna even een kop koffie drinken bij mijn opa en oma
Wat ben jij vroegquote:Op zondag 1 maart 2009 12:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor
En normaal lig ik op zondag tot een uur of 3
Ik zou juist gaan kijken als het hier in de buurt zou zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook prettig weer. Ik blijf weg uit het centrum (twee aangekondigde demonstraties van extreem-links en extreem-rechts tuig).
Ja, opvallend hequote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zou juist gaan kijken als het hier in de buurt zou zijn![]()
Ik ben niet vies van een beetje sensatie
Ben haar naam alweer vergetenquote:
uuhm dan zou ik ook ver uit de buurt blijven want dat zal wel weer knokken wordenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, gezellig, dat wordt vechtenquote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rab zit achter de knoppen ?quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Rab zit achter de knoppen ?
Geen 3FM voor mij vandaag. Te veel sport om te kijken
.
Heb je 't alwéér fout!quote:Op zondag 1 maart 2009 12:54 schreef -Hans- het volgende:
Nee, dat wordt echt niets.
Ze heeft geen idee om wie het gaat.
Hey, moet dat nou? ik zit net te etenquote:
Triest, de bril zal wel terug moetenquote:Op zondag 1 maart 2009 13:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ook leuk: Dat stickertje onder zijn rechteroog van zijn bril, die zit er nog![]()
Oh verschrikkelijk vind ik dit.quote:
Helemaal hip tegenwoordig, hoe zwarter en breder het montuur , ik vind het helemaal nietsquote:Op zondag 1 maart 2009 13:04 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind de bril trouwens iets te heftig.. beetje veel zwart.
uuhhm ik dacht juist dat ray ban erg duur wasquote:Op zondag 1 maart 2009 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor qua prijzen
Volgens mij ook jaquote:Op zondag 1 maart 2009 13:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helemaal hip tegenwoordig, hoe zwarter en breder het montuur , ik vind het helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |