Waar heb jij `m besteld?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zag 'm gisteren bij MediaMarkt liggen voor 45 euro. Heb 'm online in bestelling dus zal komende week wel binnenkomen.
Amazon. Maar de prijs bij Media-Markt (45 euro) is ongerekend gelijk aan die bij Amazon dus je kunt 'm beter bij MM halenquote:
Tja, je hebt werkpaarden en luxepaarden hequote:Op zondag 1 maart 2009 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mogguh. Andere mensen gingen later naar bed en hebben inmiddels al hardgelopen
.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, je hebt werkpaarden en luxepaarden he
Hoe heet zequote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morguh Brennel![]()
.
Ah, de warme bolletjes zijn klaar. Laterss.
Hier ook prettig weer. Ik blijf weg uit het centrum (twee aangekondigde demonstraties van extreem-links en extreem-rechts tuigquote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef -Hans- het volgende:
Damn, het is echt FANTASTISCH weer ! Zelfs de zon laat zich zien. Misschien straks maar even lekker de stad induiken want het is koopzondag
.
Oeh, daar moet je niet tussen in staan.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook prettig weer. Ik blijf weg uit het centrum (twee aangekondigde demonstraties van extreem-links en extreem-rechts tuig).
Neehoor. Brennel ookquote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Damn, ben ik nou de enigste die niet gaat sporten, maar gewoon tot 11 uur blijft liggen?
Nee hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Damn, ben ik nou de enigste die niet gaat sporten, maar gewoon tot 11 uur blijft liggen?
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Oeh, daar moet je niet tussen in staan.Dan ben je plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |