Ik vind 't ook goed te doenquote:Op zondag 1 maart 2009 10:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Smorgens lopen vind ik heel erg prettig. Niemand in het park, geen vervelende koters en honden
![]()
quote:Op zondag 1 maart 2009 10:02 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeedenmorgen![]()
![]()
ff Ekststra Weekend terug luisteren
quote:
Mwah. Zoals ik gisteren al zei: de stem is het enige wat is veranderd. Had dan meteen ook de muzikale omlijsting aangepast.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:01 schreef Paul het volgende:
Vind het wel erg wenne hoor Eric Corton als stem van 3fm
Zag 'm gisteren bij MediaMarkt liggen voor 45 euro. Heb 'm online in bestelling dus zal komende week wel binnenkomenquote:
Waar heb jij `m besteld?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zag 'm gisteren bij MediaMarkt liggen voor 45 euro. Heb 'm online in bestelling dus zal komende week wel binnenkomen.
Amazon. Maar de prijs bij Media-Markt (45 euro) is ongerekend gelijk aan die bij Amazon dus je kunt 'm beter bij MM halenquote:
Tja, je hebt werkpaarden en luxepaarden hequote:Op zondag 1 maart 2009 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mogguh. Andere mensen gingen later naar bed en hebben inmiddels al hardgelopen
.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, je hebt werkpaarden en luxepaarden he
Hoe heet zequote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morguh Brennel![]()
.
Ah, de warme bolletjes zijn klaar. Laterss.
Hier ook prettig weer. Ik blijf weg uit het centrum (twee aangekondigde demonstraties van extreem-links en extreem-rechts tuigquote:Op zondag 1 maart 2009 11:48 schreef -Hans- het volgende:
Damn, het is echt FANTASTISCH weer ! Zelfs de zon laat zich zien. Misschien straks maar even lekker de stad induiken want het is koopzondag
.
Oeh, daar moet je niet tussen in staan.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook prettig weer. Ik blijf weg uit het centrum (twee aangekondigde demonstraties van extreem-links en extreem-rechts tuig).
Neehoor. Brennel ookquote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Damn, ben ik nou de enigste die niet gaat sporten, maar gewoon tot 11 uur blijft liggen?
Nee hoorquote:Op zondag 1 maart 2009 12:11 schreef 3FMaster het volgende:
G'morgen
Damn, ben ik nou de enigste die niet gaat sporten, maar gewoon tot 11 uur blijft liggen?
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:56 schreef Leentje1 het volgende:
[..]
Oeh, daar moet je niet tussen in staan.Dan ben je plat.
Mogguhquote:Op zondag 1 maart 2009 11:59 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
Strax na de lunch even wat kilometertjes fietsenen daarna even een kop koffie drinken bij mijn opa en oma
Wat ben jij vroegquote:Op zondag 1 maart 2009 12:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee hoor
En normaal lig ik op zondag tot een uur of 3
Ik zou juist gaan kijken als het hier in de buurt zou zijnquote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier ook prettig weer. Ik blijf weg uit het centrum (twee aangekondigde demonstraties van extreem-links en extreem-rechts tuig).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |