Hehe, die fout zie ik wel vaker.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
Naam weekend dna moet wel veranderd worden
Als bassie en adriaan , paul en witteman stoppen dan gaat de ander ook niet door onder de zelfde naam toch ?
Ja idd. Het is natuurlijk Paul en de witte man.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehe, die fout zie ik wel vaker.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als het niet gezellig was geweest, dan was ik jaaaaaaren terug al gestopt. Maar dit is het laatste seizoen met "mijn" team, heb alleen nog niet echt een idee wat ik dan wil gaan doen. Het jeugdbestuur wil me er graag bij hebben, maar dan kan ik niet meer "ongestraft" zeiken over alles wat mis gaat, Aangezien dat vrij veel is, lijkt me dat geen goede positie voor me. Misschien is het regelen van de interne scouting een beter plan, daar is meer uit te halen.
/lifelog
Mooi dat er nog zo'n amateur clubliefde bestaatquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als het niet gezellig was geweest, dan was ik jaaaaaaren terug al gestopt. Maar dit is het laatste seizoen met "mijn" team, heb alleen nog niet echt een idee wat ik dan wil gaan doen. Het jeugdbestuur wil me er graag bij hebben, maar dan kan ik niet meer "ongestraft" zeiken over alles wat mis gaat, Aangezien dat vrij veel is, lijkt me dat geen goede positie voor me. Misschien is het regelen van de interne scouting een beter plan, daar is meer uit te halen.
/lifelog
Ik moet wel, anders kan ik naar de erfenis fluiten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooi dat er nog zo'n amateur clubliefde bestaat![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja idd. Het is natuurlijk Paul en de witte man.
Hoeft niet. Bij U2 kwamen ook extra kaarten vrij na de opbouw van het podium, daar heb ik nog van geprofiteerd. Dit soort dingen gebeuren vaker dan je zou denken.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Extra kaarten voor concerten Pink
Oftewel: het was totaal niet uitverkocht.
Al kreeg ik geld toe.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja idd. Het is natuurlijk Paul en de witte man.
Hmja, blijft toch typisch. Maar goed, ze bouwen het podium of wat dan ook natuurlijk niet elke keer in exact dezelfde ruimte, dus zou wel kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hoeft niet. Bij U2 kwamen ook extra kaarten vrij na de opbouw van het podium, daar heb ik nog van geprofiteerd. Dit soort dingen gebeuren vaker dan je zou denken.
Gall en gall heeft wilde wijndagenquote:
uuhhm, daar begint het inderdaad wel op te lijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Een uurtje minder dus. Dan toch een nieuw programma tussen 22.00 en 24.00?
1 uur minder annemiekequote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:48 schreef Sersjee het volgende:
Een uurtje minder dus. Dan toch een nieuw programma tussen 22.00 en 24.00?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |