Alleen maar mijn naam er bij gezetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Niet de plaatjes door elkaar gooien hè
Hoe staat het daar eigenlijk mee?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:38 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik moet mijn intro tekst ook al weer aanpassen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:38 schreef jna het volgende:
Zeeland, wat is dat?Dat ligt toch bij Australie?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:38 schreef jna het volgende:
Zeeland, wat is dat?Dat ligt toch bij Australie?
Staat er inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:39 schreef dekkered het volgende:
Piles kan jij desnoots nog mijn avatar in de OP zetten? (in wiki op dan bedoel ik)
Scriptie is af.. nu reactie van school..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe staat het daar eigenlijk mee?Scriptie af enzo?
Blijkbaar, was een beetje beledigd geloof ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:39 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. Heeft Cali zich uit de OP verwijderd?
Komt het dan eindelijk goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:40 schreef PieterBas het volgende:
Scriptie is af.. nu reactie van school..
Heeft reactie van school gehad.. maandag even bellen naar mijn begeleider![]()
hmm waarom lees ik dat nu eigenlijk..
Whehequote:
het meest veelzijdige stukje vlees, KUT!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:41 schreef dekkered het volgende:
KUT!
Vanwege het LaPo ninja?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijkbaar, was een beetje beledigd geloof ik
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
het meest veelzijdige stukje vlees, KUT!
Ik ben vegetarischquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
het meest veelzijdige stukje vlees, KUT!
Ik weet niet hoe jij het leest, maar op een bepaalde manier wel jaquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
eet je wel vis? Zoja, dan is er geen probleem
hopelijk verneuken ze men topic titel nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Al die moeite voor weer een zeeland topic en het dan verzieken.. Toch jammer
men?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
hopelijk verneuken ze men topic titel niet![]()
quote:
Laat maarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef jna het volgende:
knoflooksaus is wel lekker maar het is zo slecht voor sociale contacten
als je toch al kut eetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
knoflooksaus is wel lekker maar het is zo slecht voor sociale contacten
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. Ik was helemaal vergeten dat ik me ooit had opgegeven voor zo'n dating site.. krijg ik opeens een berichtje van een 'Diana'.. Die mij beter wil leren kennen.
Of ze daar uberhaupt blij moet zijn
pics van Dianaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. Ik was helemaal vergeten dat ik me ooit had opgegeven voor zo'n dating site.. krijg ik opeens een berichtje van een 'Diana'.. Die mij beter wil leren kennen.
Goeie instelling PBquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken of ze pics heeftquote:
zou ik eerst een halve fles wodka opdrinken, dan weet je misschien wel wat leuksquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef PieterBas het volgende:
Nu heb ik alleen geen flauw idee wat ik moet schrijven...
Het is haar eigen vochtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan wil ze daarna niet eens met je zoenen
hoiu diauna, bedanlkt vooor je bverichtjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
zou ik eerst een halve fles wodka opdrinken, dan weet je misschien wel wat leuks
"Hoi, je lijkt me zo leuk dat ik al je foto's op internet verspreid heb" gaat niet werken denk ik hèquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef PieterBas het volgende:
mijn hobby's zijn puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond m te slecht om te postenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn hobby's zijn puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
hoiu diauna, bedanlkt vooor je bverichtje
Trust me.. Dat heb ik wel eens gedaan... toen kwam er niks zinnigs meer uit mijn mond..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
zou ik eerst een halve fles wodka opdrinken, dan weet je misschien wel wat leuks
dat is ook de bedoelingquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trust me.. Dat heb ik wel eens gedaan... toen kwam er niks zinnigs meer uit mijn mond..
Of, ik heb je al geïntroduceerd bij mijn online vrienden... die roepen nu al op blote tieten foto's...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
"Hoi, je lijkt me zo leuk dat ik al je foto's op internet verspreid heb" gaat niet werken denk ik hè
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:50 schreef jna het volgende:
[..]
Jij kent meisjes waarbij knoflooksaus eruit komt?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:50 schreef jna het volgende:
[..]
Jij kent meisjes waarbij knoflooksaus eruit komt?
Van de Yes koekjes reclamequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn hobby's zijn puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje
dus als het niks wordt tussen ons, maak je toch nog kans bij anderenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of, ik heb je al geïntroduceerd bij mijn online vrienden... die roepen nu al op blote tieten foto's...
toppunt van social networking...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:53 schreef jna het volgende:
[..]
dus als het niks wordt tussen ons, maak je toch nog kans bij anderen
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:55 schreef jna het volgende:
[..]
"schatje, wil je ff over m'n turkse pizza heen squirten?"
[..]
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:58 schreef dekkered het volgende:
is al bij 23:57 en ik was nog maar bij 23:56
![]()
Niet de cateringdame?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:58 schreef jna het volgende:
Serieus, ik wil het nummer van dat meisje. Zij wordt onze cashcow bij jnlou management
Wordt zeker vaak gehuurd voor Turkse vrijgezellenfeestjes..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:58 schreef jna het volgende:
Serieus, ik wil het nummer van dat meisje. Zij wordt onze cashcow bij jnlou management
ja gegarandeerd dat ik dan een broodje shoarma ga halen. Ik weet alleen niet of ik dan wel voor een kapsalon durf te gaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:58 schreef jna het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:01 schreef jna het volgende:
het lijkt me trouwens wel pijnlijk als er ook sambal uitkomt
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:02 schreef PieterBas het volgende:
Dealtje maken met Calvé, dat er allemaal verschillende smaken uit kunnen komen..
Als je je scheel eet aan die chili saus of sambal, dan is het al geen pretje de volgende dag op de wcquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:01 schreef jna het volgende:
het lijkt me trouwens wel pijnlijk als er ook sambal uitkomt
Handig voor de BBQ...quote:
Kom je niet meer in dit topic posten dan morgen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:03 schreef Piles het volgende:
Maar ik ben maar eens slapen, voor zover dat lukt![]()
Tot morgenavond, in een nieuw topic?
Ik ga ook zo pitten.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:03 schreef Piles het volgende:
zolang je het blijft doen is het geen probleem horquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als je je scheel eet aan die chili saus of sambal, dan is het al geen pretje de volgende dag op de wc
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:03 schreef Piles het volgende:
quote:
Vraagtekenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Kom je niet meer in dit topic posten dan morgen?
nou ja.. ik schijt elke dag, dus als ik sambal op heb, dan merk ik dat de volgende dag.. of ik het nou blijf doen of niet..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
zolang je het blijft doen is het geen probleem hor
Oh ja.. jij bent er weer tegen een uur of 4 natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:05 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
VraagtekenDan is ie allang vol denk ik
als je elke dag sambal eet merk je dat om den duur niet meer horquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. ik schijt elke dag, dus als ik sambal op heb, dan merk ik dat de volgende dag.. of ik het nou blijf doen of niet..
Maar er maar een uur of 9 / 10 van, na werk uit etenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja.. jij bent er weer tegen een uur of 4 natuurlijk
ja op den duur.. dat is een ander verhaal..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je elke dag sambal eet merk je dat om den duur niet meer hor
het ging een beetje hard vandaagquote:
we zullen zienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef PieterBas het volgende:
Zo, ik heb haar ook weer een berichtje teruggestuurd... Eens kijken of ze reageert..
Oh ja.. leuk avond dan morgenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar er maar een uur of 9 / 10 van, na werk uit eten
dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja op den duur.. dat is een ander verhaal..
keihard de lekkerste..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het ging een beetje hard vandaag
Ze wou wel al een drankje drinkenquote:
spam record gehaald hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
mag er nog wel 1 bij horquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou dan zijn we daar na een bericht of 4 toch uit
De jus d'orange 's morgensvroeg?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ze wou wel al een drankje drinken![]()
hehequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
De jus d'orange 's morgensvroeg?
10.38 posts per minuut - School en Stage SC #841 Yes We Spam!!quote:
Dat ook..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat ook..Dat Bootje in Egypte is ingelogd met zijn kloon account?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat Bootje in Egypte is ingelogd met zijn kloon account?
ziek hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:14 schreef PieterBas het volgende:
Volgens de statistieken van Piles zijn er gisteren...1853 posts gemaakt
Dat zijn toch dingen die ik in mijn achterhoofd hou als ik bevriend ben met Bootje denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hahaDat zou een mooie geweest zijn
En ik zie hem er ook nog eens voor aan
Oh ja.. het is al een volgende dag. Denk niet dat ik over gister heen ben gegaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:14 schreef PieterBas het volgende:
Volgens de statistieken van Piles zijn er gisteren...1853 posts gemaakt
Maar ik kan het hebben hoor..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat zijn toch dingen die ik in mijn achterhoofd hou als ik bevriend ben met Bootje denk ik
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:17 schreef Psychonikeo het volgende:
Hier beginnen ze nu met oud&nieuw?![]()
EEN BEETJEquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
10.38 posts per minuut - School en Stage SC #841 Yes We Spam!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
EEN BEETJE![]()
!!
Trouwens, die nieuwe reclame van Bavaria tegen Heineken![]()
!!!!
Ik zag hem voorbij flitsen.. Lekker droogquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
EEN BEETJE![]()
!!
!!!!
werd vuurwerk afgestoken..quote:
welke??quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
EEN BEETJE![]()
!!
!!!!
ik heb een deja-vu geloof ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
10.38 posts per minuut - School en Stage SC #841 Yes We Spam!!
we hebben ons best gedaan![]()
![]()
Dat merkte ik zelfs toen ik al dronken was afgelopen maandagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef PieterBas het volgende:
Maar het blijft Bavaria.. smerig bier..
zo erg is het zelfsquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat merkte ik zelfs toen ik al dronken was afgelopen maandag
In het studentencafé werd er Bavaria geschonken.. en ik kan het echt niet wegkrijgen..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat merkte ik zelfs toen ik al dronken was afgelopen maandag
Onze kroeg is sinds kort van Brand naar Heineken gegaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In het studentencafé werd er Bavaria geschonken.. en ik kan het echt niet wegkrijgen..
Die kunnen binnenkort ook een claim verwachten van Heineken..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind m iets te makkelijk...
Waarschijnlijk hebben de knappe koppen berekend dat het ze meer oplevert dan het ze gaat kostenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die kunnen binnenkort ook een claim verwachten van Heineken..
Nu ben ik ook geen fan van Heineken.. maar goed beter dan Bavaria of Oranjeboom... In mijn kroeg schenken ze nu Jupilerquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Onze kroeg is sinds kort van Brand naar Heineken gegaan.
ik heb liever Brand dan Heineken hor...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Onze kroeg is sinds kort van Brand naar Heineken gegaan.
Uiteraard...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben de knappe koppen berekend dat het ze meer oplevert dan het ze gaat kosten
Ik weet het niet, lijkt mij verstandig dat ze dit goed hebben uitgezocht.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die kunnen binnenkort ook een claim verwachten van Heineken..
Grolsch of Hertog Janquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik heb liever Brand dan Heineken hor...
Al is het wel zo dat ik van huis uit Grolsch voorgeschoteld krijg (dus dat vindt ik ook het lekkerst, leer je automatisch aan)
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:26 schreef Houniet het volgende:
Ik ga Transporter III kijken en slapen. Morgen weer werken en mijn verjaardag vieren. Drukke bende morgen.
Juu.
Precies en ik weet niet of dit 'officieel' van bavaria is natuurlijk. Zo gaat het vaak met virals als deze. Het merk geeft iemand een opdracht met als voorwaarde dat er niet bekend wordt dat zij de opdrachtgever zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uiteraard...Natuurlijk een boel free publicity
Die waren er uitgegooid bij Amstel..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:30 schreef jna het volgende:
Bavaria heeft sowieso altijd geweldige reclames. Ook toen met die 3 vrienden van Amstel
ja weet ik, maar tochquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die waren er uitgegooid bij Amstel..
Wel slim gedaan...quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:34 schreef Psychonikeo het volgende:
Deze was echt de beste van Amstel
4 mensen in de top 5quote:Op zaterdag 28 februari 2009 01:50 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van vrijdag 27 februari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 347 Psychonikeo
02. 280 Piles
04. 238 dekkered
05. 228 Daph_
09. 189 Puala
16. 168 Bravebart
24. 144 PieterBas
28. 132 Angel_of_Dth
32. 126 Milou__
90. 069 Yesse
Tja, dat was wel te verwachtenquote:
ja enigszins misschienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tja, dat was wel te verwachten
daph_ had ik niet verwacht. Die moet stiekem ook ergens anders posten denk ikquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:03 schreef PieterBas het volgende:
Ik had ook wel verwacht dat er aardig wat van ons in de Top 10 zouden staan.. maar 4 in de Top 5
Goedemiddagquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Zeeland
Aangezien mijn moederboord de HDD niet kan vinden, voorlopig geen PC.
maar iig hoi allemaal
Goedemiddagquote:
Wel de jumpers goed gezet?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Zeeland
Aangezien mijn moederboord de HDD niet kan vinden, voorlopig geen PC.
maar iig hoi allemaal
132 berichten, dat is 10x mijn gemiddelde per dag.quote:
per dag?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:44 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
132 berichten, dat is 10x mijn gemiddelde per dag.
oh oh.. Dean is doing a Barneyquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Goed weekend mensen! Tot zondagavond
Suit up!
als het goed is, heeft mijn broer dat gedaan.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Zijn er opeens allemaal Zeeuwen op FOK!
Zeg, nu moet je je niet te goed gaan voelen hequote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:55 schreef dekkered het volgende:
Volgende topic .............. Zeeland neemt FOK! over!!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, nu moet je je niet te goed gaan voelen he
Volgende topic.. Dit keer geen Zeeuwen SC..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:55 schreef dekkered het volgende:
Volgende topic .............. Zeeland neemt FOK! over!!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Volgende topic.. Dit keer geen Zeeuwen SC..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam gisteren op TMF Dance...
* PieterBas kijkt TMF
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Een paar jaar geleden was het Tukkers SC..quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:07 schreef PieterBas het volgende:
Ze kan niet zingen... maarlelijke CitroënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwam gisteren op TMF Dance...
* PieterBas kijkt TMF
![]()
![]()
en wat een kut liedje...Every war is different, every war is the same.
Die Zweden tunen ook Volvo's en Saab's..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
lelijke Citroën![]()
![]()
en wat een kut liedje...
het kan mooi zijn hor maar deze is lelijk...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die Zweden tunen ook Volvo's en Saab's..
Ach ja.. blijkbaar heb ik een zwak voor slecht zingende Zweedse zangeressen.
omdat daar reserve belgen rond lopen... (dat is een ander ras...)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:17 schreef Mascleta het volgende:
Waarom zitten als die zeeuwen niet in het Zeeland topic eigenlijk
Zeeland deeltje 8 - Luctor et Emergo
Ja, per dag.quote:
mijn voet kan ook een massage gebruiken...quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
alleen toe aan een massage
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:17 schreef Mascleta het volgende:
Waarom zitten als die zeeuwen niet in het Zeeland topic eigenlijk
Zeeland deeltje 8 - Luctor et Emergo
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
omdat daar reserve belgen rond lopen... (dat is een ander ras...)
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Een naamtopic
En ik post daar niet eens.
Snel postenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Een naamtopic
En ik post daar niet eens.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:57 schreef Milou__ het volgende:
We maken er gewoon een Gelderland Topic van
Ik hoop dat mijn PC het dan weer doet. Anders beetje tv kijken. En jij?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
bijna klaar jah
ga jij vanavond nog wat doen Luctor
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
Milou![]()
helemaal vergeten te vragen hoe je carnaval verkleed als film geweest is?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ja, carnaval was super![]()
Beetje uit de hand gelopen.
Mijn pakje + drank = uit met mn vriendje![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:12 schreef Milou__ het volgende:
[..]
![]()
Ja, carnaval was super![]()
Beetje uit de hand gelopen.
Mijn pakje + drank = uit met mn vriendje![]()
ikke lekker op 4quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef Daph_ het volgende:
Even buurten
Stond op nummer 5 gisteren
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:17 schreef Californium het volgende:
owwww... das niet zo leuk meisje![]()
maar hey, nu kun je iig naar utrecht verhuizen volgend jaar![]()
always look on the bright site.....
So truequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef Californium het volgende:
plus dat er genoeg andere leuke mannen rondlopen op deze aardkloot
veel plezier bij de salsaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:11 schreef Californium het volgende:
ik ga vanavond salsa dansen...ik kan het nog voor geen meter, maar het is leuk om te doen
heb er veel zin in
waarom is je computer kapot
Nieuwe of oude OS?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
veel plezier bij de salsa
Ik ben overgegaan op andere hardware, maar nu wil het OS niet starten.
ja, dank jequote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:19 schreef Californium het volgende:
plus dat er genoeg andere leuke mannen rondlopen op deze aardkloot
quote:
Dealquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:26 schreef Californium het volgende:
@ milou: Komt goed meiszoek lekker een toffe kerel uit in utrecht die studeerd... Inhoud en bakkervrije kerel gegarandeerd
ik help wel zoeken
![]()
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik merk het
Nog iets anders te melden naast de smilies?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:26 schreef Californium het volgende:
o en hoi voor wie net binnen kwamen vallen![]()
XPquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nieuwe of oude OS?
Als je namelijk hardware vernieuwd moet je de drivers van zijn oude hardware weg halen he (weet niet of je dat al weet)
Een meetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:28 schreef Californium het volgende:
@ luctor... Jij bent vast 1 van die leuke kerelsen hadden wij niet een soort van meet geplanned als ik weer naar NL zou komen
![]()
Dat kan je probleem wel eens zijn. Moet je die harde schijf nog hebben voor je bestanden of is dat er allemaal al vanaf?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
XP
En ik heb er helemaal geen verstand.
Zorg dat je als je alles er in hebt dat je je PC opnieuw installeert (hoop voor je dat je alles wat belangrijk was al gebackupt hebt, zoniet moet je op een 2de partitie je nieuwe OS installeren en je oude laten staan zodoende dat je dan van je oude OS nog spullen kan halen. (hoop dat dit een beetje duidelijk is)quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
XP
En ik heb er helemaal geen verstand.
School en Stage SC #846 Zeeland neem SC over!!!!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef Milou__ het volgende:
Cali, als je de lapo post, gelderland topic hea
Maar ik er lekker Zuid Holland van..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:30 schreef Milou__ het volgende:
Cali, als je de lapo post, gelderland topic hea
Ja hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
School en Stage SC #846 Zeeland neem SC over!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |