Alleen maar mijn naam er bij gezetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]![]()
Niet de plaatjes door elkaar gooien hè
Hoe staat het daar eigenlijk mee?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:38 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. ik moet mijn intro tekst ook al weer aanpassen
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:38 schreef jna het volgende:
Zeeland, wat is dat?Dat ligt toch bij Australie?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:38 schreef jna het volgende:
Zeeland, wat is dat?Dat ligt toch bij Australie?
Staat er inquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:39 schreef dekkered het volgende:
Piles kan jij desnoots nog mijn avatar in de OP zetten? (in wiki op dan bedoel ik)
Scriptie is af.. nu reactie van school..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe staat het daar eigenlijk mee?Scriptie af enzo?
Blijkbaar, was een beetje beledigd geloof ikquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:39 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. Heeft Cali zich uit de OP verwijderd?
Komt het dan eindelijk goedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:40 schreef PieterBas het volgende:
Scriptie is af.. nu reactie van school..
Heeft reactie van school gehad.. maandag even bellen naar mijn begeleider![]()
hmm waarom lees ik dat nu eigenlijk..
Whehequote:
het meest veelzijdige stukje vlees, KUT!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:41 schreef dekkered het volgende:
KUT!
Vanwege het LaPo ninja?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Blijkbaar, was een beetje beledigd geloof ik
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
het meest veelzijdige stukje vlees, KUT!
Ik ben vegetarischquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:41 schreef jna het volgende:
[..]
het meest veelzijdige stukje vlees, KUT!
Ik weet niet hoe jij het leest, maar op een bepaalde manier wel jaquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:43 schreef jna het volgende:
[..]
eet je wel vis? Zoja, dan is er geen probleem
hopelijk verneuken ze men topic titel nietquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Al die moeite voor weer een zeeland topic en het dan verzieken.. Toch jammer
men?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:45 schreef dekkered het volgende:
[..]
hopelijk verneuken ze men topic titel niet![]()
quote:
Laat maarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef jna het volgende:
knoflooksaus is wel lekker maar het is zo slecht voor sociale contacten
als je toch al kut eetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
knoflooksaus is wel lekker maar het is zo slecht voor sociale contacten
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. Ik was helemaal vergeten dat ik me ooit had opgegeven voor zo'n dating site.. krijg ik opeens een berichtje van een 'Diana'.. Die mij beter wil leren kennen.
Of ze daar uberhaupt blij moet zijn
pics van Dianaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef PieterBas het volgende:
hmm.. Ik was helemaal vergeten dat ik me ooit had opgegeven voor zo'n dating site.. krijg ik opeens een berichtje van een 'Diana'.. Die mij beter wil leren kennen.
Goeie instelling PBquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:46 schreef PieterBas het volgende:
Eens kijken of ze pics heeftquote:
zou ik eerst een halve fles wodka opdrinken, dan weet je misschien wel wat leuksquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef PieterBas het volgende:
Nu heb ik alleen geen flauw idee wat ik moet schrijven...
Het is haar eigen vochtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja en dan wil ze daarna niet eens met je zoenen
hoiu diauna, bedanlkt vooor je bverichtjequote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:48 schreef dekkered het volgende:
[..]
zou ik eerst een halve fles wodka opdrinken, dan weet je misschien wel wat leuks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |