quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Hihi, je hapte! Soort van. [ afbeelding ]
EN DAN KAN IK ZEGGEN DAT IK MET BT HEB GETONGD EN JULLIE LEKKER NIET!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]Als ik 'm ontvang, ga ik misschien wel met m'n tongetje over het likrandje.
Hahahaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:14 schreef IQM het volgende:
[..]Als ik 'm ontvang, ga ik misschien wel met m'n tongetje over het likrandje.
Nu al verpest door milfs.quote:
Smart-ass, BT, Wolvendagen, IQM, 4EBE, Fas, Krentenbol, allemaal wijvenquote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Smart-ass, BT, Wolvendagen, IQM, 4EBE, Fas, Krentenbol, allemaal wijven![]()
Waar zijn de bazen gebleven?
Sorry, ik heb die foto van mijn moeder niet bij de hand dus kan deze even niet omhoog houden.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:17 schreef IQM het volgende:
[..]
Niks mis met een goede milf.
*kijkt verleidelijk naar Krentenbol.*
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:15 schreef IQM het volgende:
Als er iemand het predikaat MILF verdient, dan is het Vanessa Marcil wel, godsjezus.
[ afbeelding ]
1968! DAT DAT ZOMAAR KAN IN AMERIKA!
JE VERGEET MIJ!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Whehe, ik houd ondertussen wel iets anders omhoog.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sorry, ik heb die foto van mijn moeder niet bij de hand dus kan deze even niet omhoog houden.
Met jou kan ik tenminste praten, BOBBY!quote:
Over mijn moeder gesproken, ik ga er nu heen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:18 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sorry, ik heb die foto van mijn moeder niet bij de hand dus kan deze even niet omhoog houden.
4EBE, en BT waren er altijd al!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt, he. De SC heeft kanker en de chemokuur* laat op zich wachten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Geef haar een extra kusje van me, wil je.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Over mijn moeder gesproken, ik ga er nu heen.![]()
Dagdag!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Over mijn moeder gesproken, ik ga er nu heen.![]()
Ik geil niet op je rekenmachine IQM.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, ik houd ondertussen wel iets anders omhoog. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:19 schreef IQM het volgende:
[..]
Geef haar een extra kusje van me, wil je.
quote:
Ik kan er heel goed mee aftrekken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik geil niet op je rekenmachine IQM.
Ik zal je zeggen dat het zonder die "wijven" ook geen zak aan is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:18 schreef IQM het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat ik het zo goed kan vinden met die "wijven".
Het was vroeger anders een stuk leuker.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat het zonder die "wijven" ook geen zak aan is.
MET MIJ ERBIJ IS HET ALTIJD EEN DRUKTE EN GEZELLIGHEID VAN JEWELSTE!!1!!!!!!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen dat het zonder die "wijven" ook geen zak aan is.
Jij bent sowieso een hele tijd weg geweest en dat het nu minder leuk is heeft meer te maken met het feit dat users als Sackboy, Jordeeeeh, Jitzzzze etc wegblijven, niet met het feit dat er meer dames posten.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het was vroeger anders een stuk leuker.
Ik zei ook niet dat de wijven schuldig waren, de wijven zijn juist het gevolg van minder bazenactiviteit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent sowieso een hele tijd weg geweest en dat het nu minder leuk is heeft meer te maken met het feit dat users als Sackboy, Jordeeeeh, Jitzzzze etc wegblijven, niet met het feit dat er meer dames posten.
Toen WD, KB etc kwamen waren Jordy en Sackboy allang weg hoor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat de wijven schuldig waren, de wijven zijn juist het gevolg van minder bazenactiviteit.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
Moest ik nog door de regen fietsen ook!
Fijn weekendquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, maakt mij allemaal niet uit, er is verder ook niemand die moeite doet om het wel leuk te maken, in plaats daarvan lopen ze iedere dag te klagen dat er geen zak meer aan is.![]()
Het is minder actief dan vroegah ja, maar je moet er ZELF maar het beste van zien te maken en niet de schuld op andere users schuiven. Met deze wijze woorden wil deze oude man graag de week afsluiten.
Fijn weekend allen.
Die PI.quote:
Maybe! Wie zijn er nog gebanned eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:27 schreef Lakitu het volgende:
Met pasen zijn er weer een paar unbans, dus misschien wordt het dan wat beter.
quote:
Ik heb anders wel binnen tien minuten:quote:
Ricko en Jordy.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maybe! Wie zijn er nog gebanned eigenlijk?
ben je nu natquote:Op vrijdag 27 februari 2009 17:27 schreef Breathtaking het volgende:
Moest ik nog door de regen fietsen ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |