quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Super vrijdagavond? Nee die is alleen op Pro FM met vanavond tussen 20.00 - 23.00: Super Friday: Resident DJ's Live In The Mix
Of je luistert gewoon naar 3FMquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Super vrijdagavond? Nee die is alleen op Pro FM met vanavond tussen 20.00 - 23.00: Super Friday: Resident DJ's Live In The Mix
Let it rock is idd ook een steengoeie jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
Een ding is zeker; de nieuwe Megahit zullen niet de Killers zijn !
Ik gok een beetje op Rigby of Let it rock !
Kon even niet op de artiest komen maar het is natuurlijk Kevin Rudolfquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Let it rock is idd ook een steengoeie ja
Of AGTquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
Hij gaf les dus! Ik deed het niet met hem.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Deed... Met Carlos Lens... maar goed.
Carlos en Sigiquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Die hele gast vind ik al super irritant. Wist niet dat hij een programma had, maar ga toch niet kijkenquote:
Helemaal mee eens ! Holland FM dit.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een oninteressante radio weer zeg![]()
![]()
![]()
![]()
En de lijst van 'bekende' NL'ers bestaat tegenwoordig ook maar uit 20 nummers ofzo. Steeeeds weer dezelfde debielen. Was die volgevreten krullenbol ook niet vanochtend op de radio
Carlos Lens? Dat is toch die gast die ook o.a Linda de Mol traint?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja. Bridget zat ook in de les, voor ze ging baren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Carlos Lens? Dat is toch die gast die ook o.a Linda de Mol traint?
Idols ooit van gehoordquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die hele gast vind ik al super irritant. Wist niet dat hij een programma had, maar ga toch niet kijken
Selectie van programma's waar zijn hoofd in zit:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die hele gast vind ik al super irritant. Wist niet dat hij een programma had, maar ga toch niet kijken
Typische SBS6 / RTL 4 programma's. Geen wonder dat ik vrijwel nooit naar die zenders kijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Selectie van programma's waar zijn hoofd in zit:
- Popstars
- Idols
- Dancing with the stars
- Met je ster op het ijs
- Nog-een-kutprogramma-van-SBS6-met-sterren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef LeonH het volgende:
Hey yaaaaaa! Altijd zo vrolijk bij dit nummer!
Horen jullie trouwens ook altijd Dit Wordt Niks ergens in het nummer?
een mamma appelsap
Nee, vreselijk is het. Vooral SBS6:"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Typische SBS6 / RTL 4 programma's. Geen wonder dat ik vrijwel nooit naar die zenders kijk.
godzijdank, ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
btw bij de PSB hoor ik bij he wants to be, doe ff nie
Hoe zeker is zeker bij jou?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
Who's your daddy now!quote:
Grrrrpppfff....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een voorspelbaar gedoe![]()
![]()
Pff sbs lijkt mij vreselijk om voor te werken. Beetje de campingzender van Nederlandquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, vreselijk is het. Vooral SBS6:"
"Het programma dat de wereld doet schudden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ik wil graag bij een omroep gaan werken als cameraman/editor, maar bij SBS6 zal ik niet graag werken..
Het is ook elke keer weer hetzelfde liedje. grom!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:36 schreef 3FMaster het volgende:
Fuckzooi. Zitten we er weer naast, Hans
Ik luister nauwelijks meer radioquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik heb dit vehikel inmiddels wel weer gehoord.
Neequote:
Wat is bij jou dan niet een vehikel?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik heb dit vehikel inmiddels wel weer gehoord.
Wat niet van die Lopezquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:40 schreef cosmick het volgende:
Ik vind het maar een vreseljik gejengel.
Ik ben bang dat dat het ook niet gaat wordenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:41 schreef -Hans- het volgende:
The Fray nieuw op de list.. volgende week dus Megahit, maar dat is natuurlijk geen zekerheid
Ow, genoeg hoorquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:40 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wat is bij jou dan niet een vehikel?
Dan heb je mijn klas nog niet gezienquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:44 schreef themauster het volgende:
Ik ben na de megahit weer afgehaakt dankzij het irritante niveau van Coen en Sander je kunt er net zo goed 2 kleuters neerzetten al zullen die het nog beter doen
Ik zeg: De Themauster & 3FMaster showquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:44 schreef themauster het volgende:
Ik ben na de megahit weer afgehaakt dankzij het irritante niveau van Coen en Sander je kunt er net zo goed 2 kleuters neerzetten al zullen die het nog beter doen
Dat wordt al 10x beterquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zeg: De Themauster & 3FMaster show![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |