Ja. Bridget zat ook in de les, voor ze ging baren.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:27 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Carlos Lens? Dat is toch die gast die ook o.a Linda de Mol traint?
Idols ooit van gehoordquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die hele gast vind ik al super irritant. Wist niet dat hij een programma had, maar ga toch niet kijken
Selectie van programma's waar zijn hoofd in zit:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die hele gast vind ik al super irritant. Wist niet dat hij een programma had, maar ga toch niet kijken
Typische SBS6 / RTL 4 programma's. Geen wonder dat ik vrijwel nooit naar die zenders kijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Selectie van programma's waar zijn hoofd in zit:
- Popstars
- Idols
- Dancing with the stars
- Met je ster op het ijs
- Nog-een-kutprogramma-van-SBS6-met-sterren
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:28 schreef LeonH het volgende:
Hey yaaaaaa! Altijd zo vrolijk bij dit nummer!
Horen jullie trouwens ook altijd Dit Wordt Niks ergens in het nummer?
een mamma appelsap
Nee, vreselijk is het. Vooral SBS6:"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Typische SBS6 / RTL 4 programma's. Geen wonder dat ik vrijwel nooit naar die zenders kijk.
godzijdank, ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
btw bij de PSB hoor ik bij he wants to be, doe ff nie
Hoe zeker is zeker bij jou?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
Een ding is zeker; de nieuwe Megahit zullen niet de Killers zijn !
Ik gok een beetje op Rigby of Let it rock !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |